Tuesday, December 31, 2013

This is the last time.

Plány na dnešní večer jsou jasné, hlavně nevytuhnout, zkouknout pár filmů nebo seriálů a třeba si to i užít. Každopádně to praktikuju už prá let a docela to zabírá. Nejvíc se těším na půlnoc, kterou oslavím sama a následovně půjdu fotit z našeho sídliště všechny ty ohňostroje už minule to byla paráda. Vy si pořádně užívejte!

 poslední dobou ráda fotím, ale s mým foťákem moc lidí fotit nemůžu nestojí to pak za nic, tak aspoň experimentuju doma snad se mi brzo splní sen o něčem lepším
 plus sem na Vánoce fotila bratra
 jediná jedna z Vánoc na vesnici
 od bráchy, naprosto ho miluju
 od mamky, největší radost na světe <3
 poukázka na masáže, má vysněná 
 každoročně stejný
 domácí medovník
dostala jsem je po roce znova jen ve zlatém provedení
 špagety s paprikou a tuňákem
 batikovala jsem a byla to zábavička
 dračí ovoce u mě ne, ale na fotkách skvělý!
 s leopardama co tady všichni nesnáší 
 vždycky vypadám tak přitažlivě (:D)
 tesco mňamky
 longboardíme na Vánoce, nejlepší Štědrý den
 první den po Vánocích
 ohromná radost <3
 venku bylo asi tak pět stupňů a krásný mega vítr, tak jsme šly se Sindulkou na procházku 
 česnekový chleba z Olomouce, tam mají nejlepší
 micinka moje zrzavoučká <3
 hodně lidí tomu říká Shrekova zeď
 super špízy s paprikou a seitanem
 šli jsme na zeleninové chipsy a vracíme se s megamaxi kebabem
 udělala jsem si ultra rychlý cop
hrála jsem si se světlem
nové šaty, bože jak já je miluju

42 comments:

  1. nevím prostě na kterou fotku reagovat dřív! medovník, batika, šála... každopádně přeju do novýho roku jen to nej nej! a těším se na fotky z dneška

    ReplyDelete
  2. juuuu:) přeju krásný nový rok<3

    ReplyDelete
  3. krásné fotky:) a ten medovník,mňaam<3 krásný nový rok přeju:)

    ReplyDelete
  4. Ty šaty vypadají famózně! :)
    Krásný random jako vždy!
    Krásný nový rok!

    ReplyDelete
  5. veľmi pekne fotky :)

    ReplyDelete
  6. koukám že Silvestr trávíme stejně :)) Jinak super fotky, jako vždycky, ale nejvíc ta první, taková oldskůlová :D

    ReplyDelete
  7. dračí ovoce u mě taky ne-e! A tvoje random fotky zbožňuju! :)

    ReplyDelete
  8. ty šaty jsou skvělé! a ty si čím dál víc nádherná<3 máš nejlepší randomy!

    ReplyDelete
  9. Předposlední fotka je prostě bezkonkurenční! A medovník vypadá moc dobře :)

    ReplyDelete
  10. ta první fotka je skvěle osvětlená skoro ti ji závidím :D
    jinak pěkně si to užíj, já to taky tak dělám, že jsem doma, jdu fotit a mám se nejlíp :)

    ReplyDelete
  11. Šťastný Nový rok!!! :) Prostě boží fotky! :O ♥

    ReplyDelete
  12. Krásný nový rok i tobě, taky mám party hard alá home alone:D
    Ta předposlední fotka <3333

    ReplyDelete
  13. šťasný Nový rok ti přeju Peti :)))

    ReplyDelete
  14. Anonymous19:30

    Mňám pitaya!:) moje oblííbené ovoce..;)Peťo tobě to ale sluší!! Opravdu si jak modelka;)
    B.

    ReplyDelete
  15. máš úchvatné vlasy :O

    ReplyDelete
  16. Šaty krásné a ta fotka nad tím ještě krásnější! <333
    Já taky slavím Silvestra každoročně doma sama a o půlnoci fotím z okna ohňostroj. Tak doufám, že se tu i nějaké fotky objeví. :)
    Šťastný nový rok!

    ReplyDelete
  17. Moc hezké fotky, jsi hrozně krásná! :)

    ReplyDelete
  18. Ty skatuješ? Tie šaty su odkial? krasne! :)
    jankablog4.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Občas jo, ale v létě jsem se mega na táhla tak uz min není ani s kým :D jsou ze secondhandu, původně new look :)

      Delete
  19. ta první fotka je krásná <3

    ReplyDelete
  20. Na predposlednej fotke si krásna :) prajem šťastný nový rok

    ReplyDelete
  21. fotky krásne a na stromčeku máme rovnaké ozdoby :D
    http://kikahphotography.blogspot.sk

    ReplyDelete
  22. Také jsem silvestr trávila doma, nějak mě neláká být někde, ale je fakt, že je to potom jiná atmosféra a tak:)
    Moc pěkné fotky, ten šátek by jsem brala taky :D

    ReplyDelete
  23. strašně se mi líbí ta předposlední!
    a aspon že ten česnekový chleba tu mame dobry haha :D
    ady.

    ReplyDelete
  24. prvá fotka, úplne geniálna. <3

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  25. Pěkné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  26. Krásné fotky,nejvíc ti ale závidím medovník:D A ta předposlední fotka je top:)

    ReplyDelete
  27. ten medovník vypadá skvěle <3

    ReplyDelete
  28. vždycky jsem si říkala, že bych na vesnici, žít nemohla, že jsem zvyklá na město, ale když vidím všechny tyhle krásné, tajemné fotky, focené na vesnici, tak si říkám, že s nějakým foťáčkem, který by stál za to, by mě to bavilo asi až moc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja na vesnici nebydlim díky bohu, jen jedna je foceni na vesnici u babičky :)

      Delete
  29. krásne šaty tie posledné waw! a inak si pekne namaľovaná a táto farba vlasov ti velmi ide :)

    ReplyDelete
  30. nejuzasnejsi fotky!

    ReplyDelete
  31. ta předposlední fotka je prostě aaa<33333 a taktéž ty šaty!

    ReplyDelete
  32. krásný fotky, hrozně ti to sluší a ta šála je nádherná!<33

    ReplyDelete
  33. Jůůů ty šaty a medovník! A ta předposlední fotka je nej nej, už na FB jsem ji chválila ♥

    ReplyDelete
  34. krásné fotky :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  35. ta předposlední! neskutečně krásná fotka!! krásný nový rok:*

    ReplyDelete
  36. fotky se světýlkama jsou boží =)

    ReplyDelete
  37. Ten začátek zní tak ironicky a smutně, včetně toho, co jsi mi psala na blog k tomu článku s kamarádkou. Musím na tebe přenést trochu mé strašně pozitivní energie. Vsadím se, že je všude spousta lidí, kteří by tě samou láskou snědli. Včetně mě a to jsme se viděly jednou. (Počkej až se oteplí!) Ono je fajn mít nejlepší kamarádku, ale nikde se neříká, že by jsi byla ta třetí a na chlapce kašli, jsou s nimi zbytečné starosti. :)) Hledej radosti v maličkostech. Bla bla bla, parádní fotky! :D

    ReplyDelete
  38. <3 <3 <3 zbožňuju ten tvůj úsměv :) parádní fotky!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.