Wednesday, December 18, 2013

There will be an answer.

Pro dnešek zase pár fotek z uplynulého týdne, asi se to v tohle zimní období stane zvykem. Byl to jeden z nejlepších a nejúspěšnějších týdnů a víkendů za poslední měsíce. Čtvrtletní práce z matiky za jedna, základy společenských věd taky a ze zbytku mám dobrý pocit ten musí stačit :D. Poslední dobou jsem jiná než před půlrokem a to dokazují i fotky kde jsem já a to vás zaručeně pobavím. Jsem spokojenější a víc a víc se všemu směju, mluvím ještě víc, než obvykle a dělám kraviny. 
láskyyyy <3

 mám na ipodu dinosauraaaa děkuju <3
 fotka bez významu, ale líbí se mi!
 naprosto jednoduchý a přesně to mám na něm ráda 
 konečně jsem se sebrala a pověsila moje svršky na ramínka
 už se těším až je ochutnám <3
 s tímhle plánuju dobojovat na poslední písemku tohoto roku (modlím se ať v pátek nepíšem IT, tam si nikdy není člověk jistý)
 bez zrcadlové by to nebylo ono
 dvě nové superpříchutě
 krátké kalhoty pro V. Havla
 poslední taneční v tomto roce 
 v hlavě mi běželo (však já tě olíznu)
 ořechová pomazánka-když mám pocit, že potřebuju ořechy 
 avokádová pomazánka
 neděle večer, učení dějepisu, olizování nosu a tak
 neděle večer, po pekelné jízdě autobusem jsem usnula před učení dějepisu a hlavu mi olizuje plyšový pes (tak si říkám, to olizování nebylo v plánu, celkově v tomhle randomu :D)
 děkuju za nejkrásnější večer <3
 někdo se ptal jak se mají moje nohy, no nic moc prý
 středa po prodloužené 
 nechtějte vidět můj výraz když jsem je spatřila 
 sýrová pomazánka
fotka od Helenky ze seboty a děkuju za nejkrásnější půjčené šaty <3
pusinka

34 comments:

  1. krásne fotky, btw máš naozaj krásne obočie :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Oh Peti ty si tak krásna! A prvá fotka naj <3

    ReplyDelete
  3. ty si strašne pekna :))

    ReplyDelete
  4. Ty vlasy ti strašně seknou!! :)

    ReplyDelete
  5. Randomy mě nikdy neomrzí!

    ReplyDelete
  6. na poslední fotce ti to strašně sluší <3

    ReplyDelete
  7. hezký, na poslední fotce ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  8. moc pěkné fotky..jinak mi taky přijdeš nějaká jiná (říkala jsem si to, jak jsem koukala na fotky od Helči), taková dospělejší a snad ještě hezčí než kdy předtím ;)
    a fotka bez významu a fotka nohou mají něco do sebe

    ReplyDelete
  9. úžasné fotky, si na nich úplne krááásna♥!
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. Ty jsi ale kráska :)

    ReplyDelete
  11. Coooooo dej mi ty pendreky!!!! Okamžitě :D

    ReplyDelete
  12. Nádherná si :) Rovné vlasy ti parádne seknú :33 Inak super fotky ;)))
    http://alexaburdej.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. Moc krásné fotky, ale ty tvé nohy au :D

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. Podla mna je na tebe vidiet, ze si tak nejak stastnejsia, vyzaruje to z tvojich fotiek. :)

    ReplyDelete
  15. Ty rovný vlasy ti ohromně sluší:) Miluju tvoje fotkyyy

    ReplyDelete
  16. kočička krásná jsi !! <3

    ReplyDelete
  17. máš nejlepší selfieeees!!! a mohla bys udělat nějaký pomazánkový speciál, i když já mám stejně nejradši vajíčkovou a česnekovou od mamky :D
    a ty termixy byly dobrý?
    ady.

    ReplyDelete
  18. největší micina:-*

    ReplyDelete
  19. tá posledná fotka je úplne dokonalá:)

    ReplyDelete
  20. Anonymous23:35

    Páni, dlouho jsem na tvým blogu nebyla a teď jen koukám s otevřenou pusou.. ROSTEŠ DO KRÁSY! :))))

    ReplyDelete
  21. Povedené fotky!!! :)

    ReplyDelete
  22. jsi nejkrásnější!

    ReplyDelete
  23. krásne fotky :) až som vyhladla pri niektorých :D

    ReplyDelete
  24. tá s úplne vyžehlenými vlasmi..tam si dokonalá!! zbožňujem tvoje randomy <3 :)

    ReplyDelete
  25. Krása, z fotek čiší radost a to je dobře, pendreky ti závidím , párkrát v životě mi rodiče koupili celou krabici v Makru (největší blaho z červených se žlutou náplní :D)

    ReplyDelete
  26. Seš nádherná Peti fakt!!<3
    krátké kalhoty jsem měla taky, ale nikoho jiného sem v nich neviděla..ignoranti :D
    Any

    ReplyDelete
  27. si krásná! přijde mi, že tenhle článek je úplná změna oproti těm minulým, ta dobrá nálada je poznat, úsměv ti sluší:)

    ReplyDelete
  28. máš strašně pěkné fotky <333

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  29. tyhle tvoje články mám fakt ráda :)

    ReplyDelete
  30. ráda čtu, že jsi spokojená a usměvavá :) jde to na Tobě i vidět - spokojenost člověku sluší ;)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.