Thursday, December 5, 2013

The burgundy studded shoes.

Tak nějak jsem zjistila jak se stávám čím dál víc posedlá vínovou barvou. Vždycky když uvidím cokoli co se mi líbí hned jdu po téhle barvě, pro mě je to už taková klasika. V zápětí následuje tmavě zelená nebo prostě nějaká zelená, jelikož všechny jsou skvělé a krásné. Tentokrát se jedná překvapivě o tyto kotníkové boty. Jsem z nich nadšená, jelikož o nějakých takových jsem dlouho přemýšlela, takže pro mě byly samozřejmě jasná volba.












jeans-choies.com, top-H&M, jacket-?, bag-?, shoes-casnaboty.cz

36 comments:

  1. Vínová farba je na jeseň proste naj! krásne topánky, pristane ti to :)

    ReplyDelete
  2. Ty jsou fakt skvělý! Vlastně už u názvu článku mi bylo jasné, že se mi budou líbit, jelikož vínovou mám taky ráda :)

    ReplyDelete
  3. Kráásny outfit! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. vínová je skvelá! a pekný outfit! :)

    ReplyDelete
  5. jsou nádherné<3

    ReplyDelete
  6. mě se začala líbit tmavě zelená, ale oblečení jsem v ní viděla hodně málo :(
    a takhle máš ty vlasy asi úplně nejlepší co jsi kdy měla <3
    ady.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous08:45

      hej lebo Sárke sa tiež páči...

      Delete
  7. perfektni outfit :)

    ReplyDelete
  8. Kabelka, top a topanky su krasne, pristane ti to! :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous19:45

    vínová je best. :) zdá se mi, že máš v pozadí vždycky to stejné auto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zda se ti to :) je to takové místo hned u hlavní cesty a tak tam často projede auto

      Delete
  10. hrozně ti to slušíí:)

    ReplyDelete
  11. Ty botky jsou krásné, super barva :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    ReplyDelete
  12. Ta sedmá fotka je nádherná! :O Máš krásnou bundu a božské boty. A chci tvou barvu vlasů.

    ReplyDelete
  13. No jo, ty boty jsou<3

    ReplyDelete
  14. Nádhernééé boty! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Holku, jako ty bych chtěl potkat na ulici! :D Ani nevíš, jak velkou radost mi děláš, když mi reblogneš příspěvek na tumblr :D Jsi jako celebrita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me by to potěšilo ještě víc, dekujuuu <3

      Delete
  16. ty boty nic moc, ale bunda je TOP!

    ReplyDelete
  17. Ty boty jsou fakt super!!! :)

    ReplyDelete
  18. Taky, že ti vínová moc sluší! ;)

    ReplyDelete
  19. Uplne nadherna !! :)

    ReplyDelete
  20. krásný outfit, ty boty jsou opravdu boží! :) též miluji vínovou <3

    ReplyDelete
  21. Nemůžu si pomoct, nejvíc se mi tady líbí ty krajky. :)

    ReplyDelete
  22. ty boty jsou suprový ;) a to tričko! sluší jako vždycky! :)

    ReplyDelete
  23. Máš krásne vlasy !
    a vínová farba je už všade, no nikdy sa jej neprejem :3

    ReplyDelete
  24. máš krásné vlasy :) a ty botky jsou top :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  25. Anonymous19:08

    tady máš dokonalé vlasy <3

    ReplyDelete
  26. jsme na tom stejně....obě dvě závislé na burgundy a zelené....a já pak teda ještě hodně černé <3 jsou dokonalé!!!

    ReplyDelete
  27. krásne! a tie topánočky sú peckaa <3 <3

    ReplyDelete
  28. Vínová je dobrá. Sluší ti to :-)

    ReplyDelete
  29. Taky jsem si zamilovala vínovu, bohužel jsem ještě nic neukořistila, musím to napravit!
    Jsi straaašně moc krásná :)

    ReplyDelete
  30. Taky sahám nejčastěji po vínové a pak po zelené, které poslední dobou docela ustoupila do pozadí, dřív jsem ji zbožnovala, ale už to asi trochu opadlo :) Boty jsou pěkné, sama bych si je nekoupila, ale tobě sluší.

    ReplyDelete
  31. ty boty tomu dávají šťávu :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.