Friday, December 27, 2013

Recapitulation, year 2013.

Teď nemám vůbec náladu na focení outfitů i když toho mám hodně co bych vám ukázala. Momentálně jsem mimo domov a už dlouho jsem chtěla "blogově" zavzpomínat na to co bylo, ale jenom na to hezké. Tnto rok pro mě byl nejlepším rokem života. Poznala jsem nejúžasnější lidi díky kterým byl tak skvělý jako byl a za to jim děkuju, pro mě byl nezapomenutelný a uplně odlišný od let předešlých.

 Leden
Začala jsou doufat, že se všechno změní. Rozsedla jsem si pevnou padesátku a potom si zase další koupila a tu mám díky Bohu doteď. Měla jsem blonďaté ombré a šílené obočí. Užila jsem si perfektní školní lyžák na který nikdy v životě nezapomenu.
 Únor
Poznala jsem nejlepší lidi. Hlavně Sárku, Helenku, Terezku a všechny ostatní. V tu dobu by mě ani nenapadlo, že se uvidíme ještě několikrát na nejlepších kalbách. Zažila jsem tolik skvělých věcí a začala jsem být šťastná.
 Březen
Po dlouhé době u Terezky, skákaly jsme v podkroví a neskutečně se nasmály od té doby mi zabrala kus mého srdce a ten kus nikomu jinému nedám :D. Další krok ke štěstí.
 Duben
Oslavila jsem své šestnáctiny v Kloboukách se všema co mám ráda. Přišla první třídní fotka ze střední a já jsem se začala těšit na prázdniny a na konec úžasného prváku.
 Květen
Přehodila jsem si vlasy na "prdel" a to mi zůstalo do dnešního dne. Nafotila jsem spoustu outfitových fotek a nosila kraťasy, holé nohy, krátké trika prostě skvělé období.
 Červen
Další party tuhle si pamatuju asi nejvíc, hlavně jsem poznala jednu svou čtenářku, ale fotku spolu asi nezveřejíme nikdy :D. Ukončila jsem spokojeně prvák a hrnula jsem se rychle do letních prázdnin.
 Červenec
Znova jsem byla u Terezky. Fotily jsme, jezdily na koních, bavily se a užívaly se léta v té době už jsem byla nejšťastnější. Díky nim to bylo nezapomenutelné. A prostě v tu dobu mi bylo snad všechno jedno, hlavně, že jsme se zase viděly.
 Srpen
Jedna fakt z těch dobrých částí. Bylo to jako tetování, moje mega jizva na noze, longbordování s Terezkou, bydlení u nás, mega žranice, zmrzlina v ruce, záchvaty smíchu, plno nesmyslných fotek, nateklá prdel. Koňský tábor a to bylo naposled co jsme se viděly. I miss you so much sweetie <3 A partyovala jsem se Sárkou a Helenkou <3
 Září
Začal druhák, to si pamatuju ze všecho nejvíc. Další etapa, ale všechno při starém, což mi do jisté doby vyhovovalo. Udělala jsem si nový pokoj, malovala, nakupovala, stěhovala.
 Říjen
Meeting u nás, pilo se pivo a všechno. Byla strašná zima a my jsme se prostě šíleně nasmály opět jsem začala vykládat milion nesmyslů co se staly od té doby co jsem je neviděla. Začaly taneční a tak se všechno otočilo ještě k lepšímu <3
 Listopad
Byla to nuda a nic se nedělo, měla jsem plno plánů a plno závodů a tak jsem víkendy trávila tam, což byl fajn odpočinek. Úterní taneční jsem si zamilovala a chodila tam čím dál raději.
Prosinec
Terezky taneční jsme si skvěle užili stejně jako celý víkend, který byl úžasný. Samozřejmě Vánoce a drobnosti, dárky a plno jídla co mi udělali velkou radost. Teď už chybí jen Silvestr <3

Byl to prostě jeden skvělý rok plný perfektních okamžiků a všechno co jsem vybrala bylo podle mě nejlepší a tak jsem nešetřila nadšením. U některých až mírná nostalgie.

41 comments:

  1. super shrnutí! hodně štěstí do novýho roku, ať je ti pořád tak fajn:)

    ReplyDelete
  2. krásný…ať se ti daří jako doteď *

    ReplyDelete
  3. nádherné napsané! ať se ti daří i v dalším roce:)

    ReplyDelete
  4. To je strašně hezký:)

    ReplyDelete
  5. to je krásný:)

    ReplyDelete
  6. Skvělý nápad všechno ty fotky zčernobílit, hezky je to zcelilo. Krásný rok, a ať se ti daří i v tom dalším. :)

    ReplyDelete
  7. Krásne! :) nech ti je aspoň tak úžasne aj v ďalšom roku.. dobre, celý život rovno! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  8. to je krásne! nech sa ti darí v novom roku aspoň tak dobre, ako v tomto. :-)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  9. Juuu, jsem nad postelí?:))) Ty jsi ňuník. Já mám tu fotku na nástěnce. :))) A vybrala jsi supr fotky!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samozřejmě kocicko <3

      Delete
  10. To je krásne zhrnutie :) Nech aj ten ďalší rok považuješ za najlepší :)

    ReplyDelete
  11. Aaa to ombré ti slušelo nejvíc teda!:)

    ReplyDelete
  12. Nech sa ti len darí:)

    ReplyDelete
  13. Ať se ti daří i nadále! :)

    ReplyDelete
  14. Užasný fotky:) a celý článek. Jenom at se ti daří dál:)

    ReplyDelete
  15. Moc hezké, má to své kouslo a super text,

    nechceš se vzájemně sledovat? FB? GFC?

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Anonymous22:31

    Čtu si tenhle článek a nechce se mi věřit, jak to letí. Jsem tak rada za tvuj blog, Péťo. Ty nejsi jen ispirace, ty jsi i taková kamaradka :D (vim, zni to uchylne) clovek si prijde utahanej ze skoly, zjisti ze jsi pridala novy post a s radostí se do nej zacte a hlta kazde slovo, kazdou fotku, kazdy detail.Diky za to ze jsi ;) pro me ji rozhodne jedna z nejoblíbenějších blogerek, libi se mi ze si na nic nehrajes a jsi takova spravna holka do nepohody :D preji ti hodne stesti do dalsiho roku. hodne novych zazitku a dobrodruzstvi, hodne uspechu-jak blogovych tak normalnich, dobre pratele a hlavne dobrou naladu..a abychom tu vidali tvuj uprimny usmev na fotkach jeste casteji!! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc ti dekuju za nejkrásnější vzkaz, strasne me potěšil a dodal energii do dalších článku a všeho okolo blogu co mi poslední dobou nedávalo zádný smysl. Jsem moc rada, ze jsi napsala, ted vím, ze to dokonce někoho upřímně baví a dokáže napsat takhle smysluplný komentář. Můj den byl hned lepsi, jeste jednou moc dekuju <3

      Delete
  17. to je nádherný článek !!!!!! <3 a rok co rok rosteš do krásy petulko

    ReplyDelete
  18. jsi hrozně krásná týjo.

    ReplyDelete
  19. Krásný článek! :) Máš super blog!!! ;)

    ReplyDelete
  20. Nádherný článek Péťo :) Jsi úžasná a hrozně roztomilá na všech fotkách!! :)*

    ReplyDelete
  21. Skvelé zhrnutie :))

    ReplyDelete
  22. jsem ráda, že jsi šťastná :3

    ReplyDelete
  23. všechno se mi to zdá nedávno :D

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  24. Hezký fotky :)) Zuz

    ReplyDelete
  25. Krásně jsi to shrnula, taky mám takový článek nachystaný na pondělí nebo úterý :) Baví mě tohle shrnutí dělat, zjistíš, co všechno skvělého jsi prožila.

    ReplyDelete
  26. jsi cim dal hezci! :))

    ReplyDelete
  27. moc hezký shrnutí :) snad se ti bude dařit i v příštím roce! :)

    ReplyDelete
  28. krásný post!! a přeji úspěšný blogerský nový rok!!

    ReplyDelete
  29. skvelé fotky, a tie na tej stene <3 úplne úžasné!! <3

    ReplyDelete
  30. uu krásna rekapitulácia a všetky fotky sú úžasné a toľko zážitkov ^.^

    ReplyDelete
  31. Anonymous20:18

    jsi božííííííííííííííííííí !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! čeRVÍKU :D

    ReplyDelete
  32. Anonymous20:19

    i am little bit drunk :-D :-D :-D ale we still love u! darling :-D come to the party to me :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mám tip kdo tohle je achjooo srandy kopec :D :D :D

      Delete
  33. perfektní shrnutí! a brutálně dobré fotky :)))

    ReplyDelete
  34. Jeej, toto je aky skvely clanok, krasne si ho napisala a je plny paradnych fotiek. ;)

    ReplyDelete
  35. Anonymous01:53

    Skvělý článek, ale přiznám se, že jsem nejvíc sledovala proměnu tvého obočí :-D Prozradíš nějaký trik, jak ho mít tak krásné? Poslední dobou s ním docela bojuju, tak bych byla ráda :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.