Tuesday, December 10, 2013

Really lucky.

Bez nějakých sáhodlouhých předmluv se radši hned podívejte na fotky. Teď toho mám docela dost na následujících pár dnů a tak skoro nefotím. Tyhle jsou z posledního týdne a víkendu. Dneska mě čeká prodloužená, tak jdu se sebou něco udělat.

sobota, Brno, závody, nákupy, límeček

 po první prodloužené, cca 23:00
 cocacola druhý den 
 a ráno po prodloužené, nádherná středa ve škole
 grahamový rohlík s tvarohem, bazalkou a ořechy
 rýžové nudle, kapusta na másle
 mamka mi ušila sukni <3
 svačinka
 nejoblíbenější čaj
 čtu o Leonardovi
 tenhle pohled mě baví
 momentální selfie
 krabičky na všechno
 vybírala jsem, které a už vím
 sukně po třetí
 perníčkuju s logaritmy
 usnula jsem u matiky :D
 robi maso, paprika a zakysaná smetana

35 comments:

  1. krásná sukně a ty ještě víc:-*

    ReplyDelete
  2. sukňa od mamky je krásna

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. Anonymous16:50

    Ty jis tak malo?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne to ne, vypadala bych pak jinak :D tohle jsou jen časti

      Delete
  4. jsi nejvic bozi!

    ReplyDelete
  5. Máš krásný tvar obočí!
    Jinak super fotky
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Péťo máš strašně krásný tvar obočí :-o teď jsem si toho všimla a úplně zírám...
    a mimochodem...včera jsem perníčkovala s derivacemi :D

    ReplyDelete
  7. Jej tak logaritmy nezávidím, nejsou těžký, ale nikdy mě nebavily :D Užij si prodlouženou!

    ReplyDelete
  8. Ta sukně od mamky je pěkná, povedla se jí :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. nejlepší randomy! :3

    ReplyDelete
  10. Když se usmíváš, tak jsi boží. :)
    A ty tvoje vlasy .. achjo ... puč mi nějaký ten pramínek, co? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do prčic, že já vždycky na něco zapomenu: UŽIJ SI TO DNESKA! :)

      Delete
  11. :O sukňa je uplne skvelá .. úžasná mamka

    ReplyDelete
  12. Fuj, logaritmy bych se měla jít ihned učit. zítra na ně píšu čtvrdletku :/ Hezké fotky :)

    ReplyDelete
  13. jé, tenhle článěk mě fakt bavil, krásný fotky :)

    ReplyDelete
  14. Super fotky! a ta sukňa achh <3 <3

    ReplyDelete
  15. Ta sukna je podarene <3 vyzeráš v nej krásne <3 ;) :)
    fashionworldbyterez.blogspot.sk

    ReplyDelete
  16. Pěkné fotky!!! :)

    ReplyDelete
  17. odkud mas ty krabicky ? sou bozsky !

    ReplyDelete
  18. Ta suknicka je nadherna, mamina je naozaj sikovna. ;)

    ReplyDelete
  19. Haha ty krabicky jsou nejlepsi :)

    ReplyDelete
  20. Já chci taky takovou šikovnou maminku, která by mi ušila suknii!! :D Moc pěkné fotky!

    ReplyDelete
  21. Dala bych si ten rohlík. A všude jsi kočka:)

    ReplyDelete
  22. och tá sukna je super!! ja už mesiac čakám čo mi mamina sľúbila, že mi uštrikuje čapicu :D
    http://kikahphotography.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  23. úúžasné fotky! :) si naozaj veľká kočka.
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  24. úžasné fotky

    http://thewonderlandinahat.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  25. jako obvykle super fotky ! :))

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  26. Anonymous19:03

    .... mě baví! Musíš to pořád používat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rada to používám proč ne :D

      Delete
  27. Anonymous13:08

    dej recept na to poslední jídlo prosím :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klidně, v týdnu mužů neco takového na blog dat :)

      Delete
  28. Až doteď mi moje dlouhý vlasy nechyběly.. ale pokaždý když tu Tvoji hřívu vidím, jako bych viděla sebe s dlouhýma :) měla jsem úplně stejný, jen ne tak hustý.. Prostě ty kadeře ♥ ach!! Fakt díky jako :D
    Jinak máš skvělý obočí, moc chválím ;) jak jsi toho dosáhla? Nějaký spešl návod?

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.