Tuesday, December 3, 2013

Lost in the fire.

Po pár méně úspěšných outfit postech jsem připravila random z posledního týdne. Víceméně jsou fotky z ipodu, ale snažila jsem se fotit i na foťák, což se mi tak často nedaří. Ipod mám totiž pořád při sobě, takže zachytím hodně věcí okolo sebe, ale foťák ne, docela se bojím, aby mi někde nepřišel k úrazu.

další úžasné šaty, děkuju <3
krajkový top ze slev v H&M
dneska hlavně pohodlně
ta nejlepší tymiánová mast
pastely a Peťa
pěstujeme bazalku, teda spíš konzumujeme
skvělá věc na všechno!
strašně rychle to uteklo a zase máme advent, nikdy to nechápu jak je ten rok krátký (homemade věnec)
pekla jsem šneky snad ze všeho, potřené bazalkovým olejem se sýrem a ořechem a rajčatové s dýňovým semínkem
konečně čas na snídaňku
tip na skvělou restauraci ve Zlíně, vitasana na Kvítkové (bylo to vážně výborné a vůbec ne drahé, prostředí super a ještě se tam dalo koupit pár drobností na svačinku)
pro mě je to každoroční kýč a nechápu ty co při rozsvícení dělají ach, ale tak proti gustu...
zima rovná se teplá šála
a čepice
guava s želé a kuličkama
"mokrý" chleba se sýrovou pomazánkou a čekankové puky
nemohla jsem se rozhodnout, ale nakonec
že prý se fotí na občanku :D
trochu jsem nakupovali (s bratrem dohromady)

34 comments:

  1. překvapuje mě, jak pěkné fotky to dělá :)
    A ty si den co dne hezčí, Peti!: )

    ReplyDelete
  2. Anonymous16:48

    Jsi krásná.

    ReplyDelete
  3. máš strašně skvělý randomy! :) ten top z H&M je vážně krásný :)

    ReplyDelete
  4. Miluju tvoje randomy!!! Super! :)

    ReplyDelete
  5. Oh alá si krásna

    ReplyDelete
  6. Milujem tvoje randomy! Nový top z H&M je krásny, po Vianociach pôjdem na lov. Veniec budem oneskorene robiť tento víkend a strašne sa na to teším. Sladkosti na konci sú neuveriteľne mňam, teda aspoň tak vyzerajú.

    ReplyDelete
  7. ta čepice ti hodně sluší:)

    ReplyDelete
  8. Tvoje randomy mam naozaj rada. ;) A mas krasne saty z prvej fotky a krajkovany top z H&M vyzera tiez super. :)

    ReplyDelete
  9. Fotky jsou i tak hezký :) všude ti to sluší a máš krásnýho králíka ♥

    ReplyDelete
  10. Skvelé fotky! :) A veľmi ti to na nich pristane.
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. Vitasana je nejlepší!:))

    ReplyDelete
  12. ta s tou čepicí!!! <3333

    ReplyDelete
  13. Si strašne nádherná!:) Jedlo vyzerá úžasne ;)
    http://alexaburdej.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  14. ty si čím dál víc krásná<3

    ReplyDelete
  15. že vy s bráchou vždycky nakoupíte samé sladkosti, které nám tu akorát tak dělají chutě :D
    Líbí se mi ty šaty ... krásný vzor.
    A dala bych si i ty šneky.

    ReplyDelete
  16. máš luxusní vlasy! :O

    ReplyDelete
  17. Peťulko tvoje random články jsou úžasný prostě...
    Bílá halenka je naprosto fantastická, ještěže jsi se rozhodla PRO!
    A máte krásný adventní věnec, tyhle přírodní mám nejraději :))

    ReplyDelete
  18. Tvoje randomy vždycky potěší! Moc se mi líbí ten bílý top s H&M a taky ta vínová beanie! :) Jaká generace iPodu to je? Chci si taky jeden pořídit :D :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nejnovější 5 :) je super

      Delete
    2. Anonymous22:52

      Kolik stál Peťul, prosím? :)

      Delete
    3. 5000 z bazaru, ale je teda uplne novy :)

      Delete
  19. jaký to je typ ten Canon?
    http://t-rexscloset.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. mňam ta poslední fotka:D)!

    ReplyDelete
  21. Super fotky! Wonka sladkosti <3 Chci taky!! :D

    ReplyDelete
  22. Tyjo tak jestli je tohle rozsvícení pro tebe kýč, tak by ses v Anglii asi zbláznila. Já ten kýč ale miluju:D Jinak jsi krásná a ti šneci, mnam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nevím třeba v Anglii nebo v Americe se mi to líbí nebo spis mi to tak nepřijde jako u nás :)

      Delete
  23. tebe sa tá beanie strašne hodí!!!! :)

    ReplyDelete
  24. This top from H&M is so cool!

    ReplyDelete
  25. Ty šneky!!!!!!!!!! Ach! A zvlněné vlasy Ti moc sluší!

    Stylová Giveaway

    ReplyDelete
  26. hmoždíř jsem koupila mamce k narozeninám a ani ho nepoužívá :(

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.