Sunday, December 1, 2013

It's too late to apologize.

 I když určitě uslyším plno kritiky, že tyhle džíny mi dělají širší nohy (já myslím, že džínama to nebude co si budem nalhávat) a martensky mi je zkracují, mě tenhle outfit baví. Po delší době jsem vyvětrala i bundu s koženými rukávy, které ladí k martenskách a oblíbenou vínovou se stříbrnými doplňky. Moje víkendové oblečení vždycky vypadá tak trochu jinak, než to co nosím přes týden, avšak tyhle změny mám ráda a v podstatě ve všem se cítím pohodlně.











jeans-pimkie, top-choies.com, jacket-secondhand, necklace-takko, beanie-C&A, boots-dr.Martens

31 comments:

  1. Aj ja by som chcela martensky. :)

    ReplyDelete
  2. Podle mně máš krásné nohy. A ta beanie téhle barvy ti uplně moc sluší! :)) Krásné

    ReplyDelete
  3. moc se mi líbí beanie:))

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Mi náhodou přijde, že je máš štíhlejší v těhle kalhotách :D

    ReplyDelete
  5. pekné!! :) Nebola ti zima??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nebyla dneska bylo asi 8 stupňů :) nebyla jsem venku zas tak dlouho :)

      Delete
  6. máš náhodou krásné nohy! jsi úžasná a tečka:)

    ReplyDelete
  7. náhodou máš dlouhý a štíhlý nohy i tak! :) moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  8. závidím ti úžasný vlnitý vlasy, já je mám nechutné a splihlé, a beanie je skvělá!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemáš mas super vlasy!!! Víš co ono to je hrozny mít takové mega vlny :D

      Delete
  9. je to moc pěkné sluší ti to a vudec nemáš široké nohy! :D nahodou máš je akorát

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Vyzeráš krásne! Tá tretia fotka odspodu ma dostala :)

    ReplyDelete
  11. Úžasný outfit! Hrozně ti to sluší!!! :)

    ReplyDelete
  12. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Mne sa to práveže veľmi páči s tými nohavicami aj s martenskami ! !, možno len ta bunda je ti trošku väčšia (:

    ReplyDelete
  14. bozi! mam z ebay objednanou stejnou capku! :)

    ReplyDelete
  15. Miluju vínovou, martensky a kříže, takže podle mě úžasný!

    ReplyDelete
  16. Krása :) vínová čepička, martensky a ta bunda ♥ upřímně jsem se do ní zamilovala...

    ReplyDelete
  17. nádherný outfit :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/


    ReplyDelete
  18. náhodou ty rifle sou super :)

    ReplyDelete
  19. vyzerá to vážne dobre, som fanúšik martensiek
    www.collapseoffashion.blogspot.sk

    ReplyDelete
  20. mně nepřijde, že by ti to rozšiřovalo nohy :-) btw. its too late to apologize -krásná písnička :-)
    ChickWithKick and her life

    ReplyDelete
  21. ty Tvoje vlásky, krása! a džíny Ti nohy opravdu nerozšiřují :O

    ReplyDelete
  22. Podla mna je hlavne to, ze sa citis pohodlne, nech si vravi kazdy co chce. Pristane ti to. ;)

    ReplyDelete
  23. nic te nerozsiruje :))) relax :)

    blog she.is.the.one

    ReplyDelete
  24. Podľa mňa ti vôbec nohy nerozširujú, vyzeráš úžasne! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Klamári :) opovážte sa kritizovať ! podľa mňa máš úplne normálne nohy a naopak sa ti tieto džíny moc hodia :)
    A mať ja Matrensy tak si nevšímam, či mi skracujú nohy a či nie... nosila by som ich furt za každých okolností :)
    Inač vyzeráš vážne skvele :)
    PS: určite nos to, čo sa ti páči a v čom sa cítiš na 110 % pohodlne a sebavedome

    ReplyDelete
  26. Tak tohle Ti moc sluší, super outfit :))
    ale stejně mě vždycky uchvátí to Tvoje obočí, na to bych se mohla koukat furt. Fakt super obočí máš :D

    ReplyDelete
  27. Anonymous22:37

    Hezke,slušíí

    ReplyDelete
  28. Já vím, že už to tu píšu určitě po několikátý, ale prostě máš ten nejlepší úsměv :) A sluší ti to, ta vínová beanie je top :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.