Tuesday, December 24, 2013

Happy Christmas for everyone.

 Už třetí rok co společně slavíme Vánoce, je to neuvěřitelné jak dlouho mi to vydrželo a taky jak dlouho jste to někteří vydrželi se mnou. Tyhle Vánoce jsem pro mě konečně jiné, jsem šťastná, nejšťastnější. Nic mi momentálně nechybí a nic mi neleží v hlavě. Užívám si s klidem v sobě. Neviděla jsem pořádně ani jeden film. Sáhla jsem kaprovi do pusy, hrála fotbal, longboardovala. Prostě všechno je naopak, nesnáším klasiku a tak prostě vymýšlím co by se dalo udělat jinak. Tyhle fotky jsou spíš klišé, ale mě se líbí a jsem s nima spokojená. Můžete se těšit i na článek se světelnýma fotkama, jak se sluncem, tak i s umělým. Teď už jen stačí popřát ty NEJKRÁSNĚJŠÍ VÁNOCE!










32 comments:

  1. štveš mě, protože jsi šíleně krásné! Šťastné a veselé, Peťul :)!

    ReplyDelete
  2. Tobě taky krásné Vánoce:))

    ReplyDelete
  3. i Tobě šťastné, veselé a hlavně pohodové Vánoce:)

    ReplyDelete
  4. vždycky jsem chtěla nafotit takovéhle fotky. líbí se mi ty černobílé.
    nádherné Vánoce i Tobě! :*
    ady.

    ReplyDelete
  5. Tady ti to nejvíc sluší,nádhera!
    Krásné Vánoce :)

    ReplyDelete
  6. Krásné fotky ! Přeji ti nádherné Vánoce a svátky ! :)

    ReplyDelete
  7. nejkrásnější vánoce přeju!!<3

    ReplyDelete
  8. Anonymous17:16

    Jsi boží! :)
    Krásné Vánoce i tobě :)

    ReplyDelete
  9. i tobě kočko! :)

    ReplyDelete
  10. Tobě taky krásné Vánoce :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. ta čtvrtá fotka je nejvíc bomba :O :)
    krásné Vánoce i tobě ♥

    ReplyDelete
  12. krásné fotky, není co dodat. Veselé Vánoce přeju:)

    ReplyDelete
  13. krásne Vianoce aj tebe Peti,fotky sa podarili :))

    ReplyDelete
  14. Krásná jsi! Veselé Vánoce!

    ReplyDelete
  15. krásné fotky! Veselé Vánoce:)

    ReplyDelete
  16. Možná klišé, ale MOC pěkné klišé Péťo :-) Sluší ti to :-) Tobě taky veselé Vánoce!

    ReplyDelete
  17. štastné a veselé Vánoce Péťo :)

    ReplyDelete
  18. Parádní fotky! Veselé Vánoce!!! :)

    ReplyDelete
  19. Aj tebe šťastné a veselee :)

    ReplyDelete
  20. I tobě krásné svátky, ať těch společných Vánoc máme ještě minimálně 285820583910531 :)

    ReplyDelete
  21. ako to robíš, že máš vždy také dokonalé fotky! nádherná si. :-)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    ReplyDelete
  22. Svetielka su krasne! A prajem stastne a vesele. ;)

    ReplyDelete
  23. Jů, parádní fotky, Peti :) Tobě taky krásné svátky!

    ReplyDelete
  24. nádherný fotky! :)

    ReplyDelete
  25. Krásne fotky, tvoje fotky sú veľmi zaujímavé plné inšpirácii ;) !

    ReplyDelete
  26. super fotky:) krásné vánoce!

    ReplyDelete
  27. skvelé skvelé fotky slečna :)

    ReplyDelete
  28. ty fotky su super!!:D

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  29. Náhodou jsou fotky opravdu super, hlavně je to něco jiného od všech těch outfitových, takže klidně víc podobných. :)
    Doufám, že si užíváš vánoční svátky se vší parádou. :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.