Sunday, December 8, 2013

Ginger girl.

A teď jsem absolutně spokojená, moje vlasy září zrzavou. Po prvním barvení mi nechytla uplně, tak jak bych si přála, tak jsem to vyzkoušela znovu a výsledek mě neskutečně baví. Poslední dny byly upršené nebo zasněžené a tím pádem jsem neměla čas fotit. Každopádně dnešní jsem stihla. Teď se snažím připravit se na všechny písemky a kompozice, tak aby to dopadlo maximálně dobře (snad se mi to podaří).










 pants-F&F, shirt-lindex, parka-nyer, scarf-?, backpack-secondhand, shoes-ccc

57 comments:

  1. wow <3
    řekla bych, že vypadáš i starší :)

    ReplyDelete
  2. (toto sa ti podarilo. si krásna)

    ReplyDelete
  3. Ach, to ti mega sluší!!!

    ReplyDelete
  4. úplne skvelé to máš! strašne ti to prstane. :-))

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ne každému by zrzavá slušela, ale ty jsi jedna z mála, která v ní vypadá božsky!:)
    http://veronikakustkova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. tie vlasy máš neuveriteľné, normálne som musela nahlas povedať wau :O veľmi ti pristanú :)

    ReplyDelete
  7. Tak jo, musím to říct. Jsi nejkrásnější zrzka! :)

    ReplyDelete
  8. neskutečně ti to sluší!!! <3

    ReplyDelete
  9. to je kráásné !
    taky mě to teď na zimu nutí jít od nějakého karamelového/zlatavého/nazrzlého odstínu, ale nějak jsem se zařekla, že už si vlasy barvit nebudu.. tak uvidíme co bude silnější :))
    Ale tohle ti sluší nejvíc!♥

    ReplyDelete
  10. Zrzavá ti moc sluší...:))

    ReplyDelete
  11. nádherná šála a ten batůžek ♥ a ty vlasy ti hrozně sednou! úplně tě oživily :)

    ReplyDelete
  12. wow, vypadáš skvěle:-))

    ReplyDelete
  13. To je nádhera! Nejhezčí barva vlasů :)

    ReplyDelete
  14. Tie vlasy máš super! :) krásny outfit♥.
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  15. jé, další zrzka:). ale sluší ti to!

    ReplyDelete
  16. tak tahle barva ti fakt sluší :)

    ReplyDelete
  17. Velmi velmi velmi ti to pristane s touto farbou Peti! A ten outfit je tiez krásny!

    ReplyDelete
  18. To je.. to je.. to je teda fakt něco! :))

    ReplyDelete
  19. Moc ti ty vlasy sluší :)!

    ReplyDelete
  20. veľmi sa mi páči táto farba vlasov :-)

    ReplyDelete
  21. tak teraz si úplne najnádhernejšia! nemám slov! :)

    ReplyDelete
  22. sadne ti dokonalo tá farba :))

    ReplyDelete
  23. já už fakt nemůžu, vždycky si řeknu, že hezčí už být nemůžeš a bum, ty jsi!! uplně nejkrasnějšiiiiiii :)
    ady.

    ReplyDelete
  24. Držím palce na tie písomky! si krásna :))

    ReplyDelete
  25. Si nadherna zrzka, naozaj ti to pristane! :)

    ReplyDelete
  26. ú-ž-a-s-n-é to máš!!!

    ReplyDelete
  27. Mega ti to pristane!!! :)
    Čo za farba? :}

    ReplyDelete
    Replies
    1. Palette deluxe, zářivě měděný :) dekujuu <3

      Delete
  28. Si kočka si kočka si kočka ... :D

    ReplyDelete
  29. páánejo, panejo, fotky vypadají skvěle jak ti vlásky září zrzavou a k tomu ty rudé kalhoty, uaa♥ ani ty vlasy nevypadají zničeně, na to že si je barvíš (tak přiměřeně) často. moc ti to sluší, líbí se mi to:)

    ReplyDelete
  30. Jsi opravdu strašně krásná, máš můj obdiv:)

    ReplyDelete
  31. Anonymous16:26

    Ta Ti tak sluší! Zrzečko naše. ♥

    ReplyDelete
  32. musím říct, že tohle je zatím nejhezčí barva kt ses obarvila! DOKONCE TI SLUŠÍ STEJNĚ NB MOŽNÁ I VÍC NEŽ TVOJE VLASTNÍ! ZA MĚ URČITĚ NA 100% KRÁSKA!

    ReplyDelete
  33. sluší moc, krásná barva:)

    ReplyDelete
  34. ty vlasy jsou perfektní!! :)

    ReplyDelete
  35. Dneska jsou fotky opravdu podařené :) Barva ti moc sluší :) Si taková výraznější :D

    ReplyDelete
  36. panebože <33 tobe to tak sluší

    ReplyDelete
  37. ta barva ti sluší :)

    ReplyDelete
  38. ty vlasy máš nádherné! a strašně ti to sluší<3

    ReplyDelete
  39. Líbí se mi ta barva! :)

    ReplyDelete
  40. Kráska! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  41. veľmi sa ti to takto hodí :)
    a máš super šál. teda celá si úplne super ! :D

    ReplyDelete
  42. Barva ti moc sluší :)

    ReplyDelete
  43. ty jsi tak nádherná:)!!

    ReplyDelete
  44. Strašne ti to sluší!!

    ReplyDelete
  45. Ty vlasy ti hrozně sluší, jsi krásná:)

    ReplyDelete
  46. máš to úplně skvělý!:) u vás nemáte sníh? to se máte

    ReplyDelete
  47. OMG<3 hrozně ti to sluší!!

    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  48. ty kalhoty jsou totalne boží!

    ReplyDelete
  49. mm, zrzky já můžu :3

    ReplyDelete
  50. Ty vlasy jsou fakt super!!! :)

    ReplyDelete
  51. tá bunda sa mi veľmi páči a vlasy sú super!! :)
    http://kikahphotography.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  52. skvělé! moc mi připomínáš Amy Pond ze seriálu Doctor Who:)

    ReplyDelete
  53. Teda Petiii, jsi ještě větší micina než předtím, fakt hodně povedená změna ;) A v outfitu postrádám nějaký šperk, který by tomu dodal šmrnc nebo prostě něco mi tam chybí, ale jinak super, líbí se mi denimka!

    ReplyDelete
  54. Tak ty vlasy jsou naprostá bomba! <3

    ReplyDelete
  55. Kráska :) tahle barva Ti opravdu sedne, i když mám na Tobě o něco radši hnědou a vyžehlené vlasy, to jsi kočka jak lusk! Ale tohle je taky skvělé, máš holt štěstí, většině slečnám zrz nesluší ;)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.