Monday, December 23, 2013

Feeling good.

 Dnešní fotky jsou trochu zvláštní tím jak jsou zrnité, jelikož jsem zapomněla přepnout iso. Jinak jsem spokojená a všechny docela vyšly a nijak jsem se nenervovala. Vždycky když fotím na stativ zabere mi to plus mínus třičtvrtě hodiny, což je šílená doba plus teď v zimě nic příjemného. Každopádně dneska bylo extra teplo, teda u nás v nížině asi 6 stupňů, což bylo ideální a neklepala jsem kosu ani ve svetru, jinak samozřejmě mám bundu, ale jen jednu a ta vás už i tak určitě nebaví. Vánoce zatím ani nezmiňuju, ale plánuju, tak uvidíme.








jeans-choies.com, sweater-pimkie, necklace-chicnova, earings-gift, shoes-casnaboty.cz

34 comments:

  1. Fotky se mi líbí, to zrnění je dělá tak trochu "retro" :) šíleně ti to sluší a rozhodně závidím vlasy, vždycky jsem chtěla mít dlouhý, zrzavý vlasy, jako ty, ale jednak mi to neroste a jednak mi ty červený odstíny prostě nesluší :c

    ReplyDelete
  2. Kouzelná jako vždy!! A ten řetízek se svetrem jsou boží :)

    ReplyDelete
  3. Jak svetr, tak i kalhoty vypadají skvěle, ale spíše mně zaujaly tvoje vlasy. Já nerada kritizuju (a ani to neber jako kritiku), ale vypadají dost vysušeně. Sama jsem je kdysi jako třináctka měla podobné, tehdy jsem si je ještě nebarvila u kadeřnice, ale svépomocí a téměř denně si je žehlila. Možná se mi to jen zdá, ale i tak jsem nemohla nenapsat to, tak mi to snad odpustíš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já to chápu, protože to tak vazne vypadá kdyz je mám hned umyte a pak hned fotim v zimě udělá mi to takové chlupaté a veliké kolem hlavy a pak to tak dopadá :D ale podívej se na jiné fotky, tak to tak nevypadá kupodivu moje vlasy jsou na ti vsechno celkem v pohodě az na konecky klasika :)

      Delete
  4. predposledná fotka je najj

    ReplyDelete
  5. Ta zrnitost se mi právě líbí!A ty tvoje vlasy, jé! Chci je mít taky takle vlnitý.(

    ReplyDelete
  6. Ta čtvrtá fotka je nejlepší! :)

    http://wanna-be-foreveryoung.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Nějak se mi nelíbí ty náušnice a přijde mi, že máš nějaké vysušené vlásky :( Ovšem zbytek super!

    ReplyDelete
  8. sluší ti to!

    ReplyDelete
  9. uaa nádhera, nádhera, nádhera!!! <333

    ReplyDelete
  10. Anonymous19:50

    Když si vezmeš výrazný náhrdelník, nebrala bych si k tomu ještě takto výrazné náušnice, protože to dohromady vypadá přeplácaně. Každopádně je mi jasný, že napíšeš, že tobě se to tak líbí apod., ale ber to jen jako radu, ne jako "hejty" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je jasné, ze se mi to líbí jinak si to nevezmu :) chápu to, ale i tak to takhle nosit budu, ony ty náušnice zas tak vidět nejsou :)

      Delete
    2. Anonymous11:39

      Ale když jsou, tak to vypadá hrozně a to je podle mě důležitější :)

      Delete
    3. Ja nic neříkám respektuju kritiku, ale ja jsem spokojena a líbí se mi to ani po vaši kritice bych nic nezmenila, pro me vypadá dalších sto věci kombinaci hrozne a tobe se zase mohou líbit s tím nic neudělám :)

      Delete
  11. Anonymous20:51

    ty nausnice z kiku jsou desny -.- jinak super vlasy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ty nejsou z kik :D dostala jsem je před třemi lety od jedné kamarádky k Vánocům a to fakt kik jeste nikde nebyl

      Delete
    2. Anonymous02:43

      Kik před třemi lety byl ;) U nás teda jo, a to nejsme úplně velký město.

      Delete
    3. Aha, tak to se omlouvám to jsem nevěděla, ale u nás je rok ted od minule zimy, takze z tama asi nejsou :)

      Delete
    4. Anonymous17:53

      u nás téměř na venici je kik kolem 5 roku..navic co ty vis kde (meste) to nakupovala?..sestra je ma z kiku totozne :)

      Delete
    5. Tak u nas asi je to jiné :D vím, kupovaly jsme je tenkrát spolu, vybírala jsem si je :)

      Delete
  12. Sluší ti to :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Botky se mi moc líbí!

    ReplyDelete
  14. Ach tyhle vlasy ti mega sluší!!!

    ReplyDelete
  15. dokonalost, máš neuvěřitelnej obličej! ♥

    ReplyDelete
  16. si strašně moc krásná. a to teď nemyslím jako nějakou frázi, ale vážně, máš naprosto zajímavej obličej a vůbec, si prostě něčím zajímavá
    přeju krásné vánoce ♥

    ReplyDelete
  17. Anonymous22:55

    Tak tady toto se ti vazne nepovedlo :D........

    ReplyDelete
    Replies
    1. A v čem? Vždyť na sobě mám absolutne jednoduché věci :)

      Delete
  18. Krásny outfit ako vzdy! (:

    ReplyDelete
  19. Super outfit!!! :)

    ReplyDelete
  20. Užasná kombinace. Tmavší barvy to já ráda! A zase ti to neskutečně sluší, achjo . .
    Krásné Vánoce!

    ReplyDelete
  21. Na tej prvej fotke vyzeráš až nadpozemsky :)

    ReplyDelete
  22. Krásna kombinácia tohto jednoduchého ale dokonalého outfitu ;)
    A práveže tá zrnitosť sa mi páči dáva tým fotkám taký iný nádych ! A vyzerajú tak !vintage" čo sa mi veľmi páči :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.