Sunday, November 10, 2013

The lime jacket.

Naprosto nejrychlejší článek. Když jsem si tak dneska vyšla fotit outfit zjistila jsem, že se mi rozbil objektiv, nejspíš po bratrově narozeninové oslavě. Avšak já jsem holka šikovná a tak jsem si řekla, horší už to být nemůže a dala se do opravy. Věděla jsem, že není až tak moc rozbitý jen jedna část byla nějaká jakoby vypadlá, tak jsem ji nacvakla zpět, bylo po všem. Každopádně za sebou mám dvoje závody, několika hodinové cetostování a před sebou trénink a čtyřdenní školu.









jeans-choies.com, top-H&M, jacekt-secondhand, creepers-asos

28 comments:

  1. Tyhle boty jsou prostě top <3
    Já mám taky nějaký doblblý objektvit, ale nechce se mi ho dávat do opravny :D!

    ReplyDelete
  2. Tak to si riadne šikovná, keď sa ti to podarilo opraviť :)) ... veľmi sa mi páči čo si si obliekla ... tá bundička je super :)
    FashionEaterLoves

    ReplyDelete
  3. jakýkoliv creepers jsou stejně boží!

    ReplyDelete
  4. Super! Sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  5. jsi šikovná:) nádherná<3

    ReplyDelete
  6. tyhle boty proste potrebuju !

    ReplyDelete
  7. mě by jeblo, kdyby se mi rozbil ..
    Fotky krásný i ty :))

    ReplyDelete
  8. oh, ty vysoký ryfle se mi začínají nějak líbit :)

    ReplyDelete
  9. krásná jsi :)

    ReplyDelete
  10. Pěkný outfit, jak jsi spokojená s džíny z Choies a prosím jakou máš velikost :)? Jinak jsi šikovná teda, že jsi opravila objektiv :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jsem hlavně z těmato modrýma, ty černé nebo spíš hodně tmavě modré mají takový divný materiál, ale tyhle jsou moje nejoblíbenější mám XS :)

      Delete
    2. Děkuju za odpověď :), já jsem si objednala L černý, tak snad mi budou sedět. Tak modrý to budou příště, když mi teda budou :D.

      Delete
  11. Super outfit!! ...to tričko je krásne :) ;) :3

    ReplyDelete
  12. krásne! vyzeráš kúzelne <3

    ReplyDelete
  13. Jsi pohotová, mě by asi kleplo. Super botky :)

    ReplyDelete
  14. si šikovná ;) pristane ti to

    ReplyDelete
  15. sluší moc :) super botky a bundička je taky pěkná :)

    ReplyDelete
  16. tvoje dnešní fotky nejsou vůbec hnusný, jak si psala u terky :) Jsou skvělé a žlutá džínska to pěkně oživila :)

    ReplyDelete
  17. Mega sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  18. ty jsi holka šikovná !!! já bych to učitě celý zmrvila :D krásné fotky jako vždy !!

    ReplyDelete
  19. veľmi ti to pristane :)

    ReplyDelete
  20. máš strašně pěknou barvu vlasů:) sluší ti to

    ReplyDelete
  21. ja si este pamatam ked si iba s blogom zacinala a teraz som na neho po roku natrafila zase :) strasne si sa zmenila, zzenstela si :)

    ReplyDelete
  22. Tak to jsi šikula ! :)
    Sluší ti to!

    ReplyDelete
  23. Na tretej fotke zospodu si krasna! :)

    ReplyDelete
  24. Tak to jsi šikovná, že jsi ho opravila! A sluší ti to :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.