Thursday, November 7, 2013

That´s why I love him.

Čas od času přijde několik otázek proč má můj blog tak zatraceně hrozný název a hlavně tak dlouhý. Důvod je úplně jednoduchý. Představuju vám už po několikáté mého nejlepšího kámoše, vyděrače, otravu, milovníka jídla, loudila, hypnotizéra a králíka v jednom. Podle mě musí mít plno nadpřirozených schopností. dokáže pojmout snad nekonečné dávky vody a jídla. Je to taková část rodiny pod mým palcem. Když jsem sama doma spí u mojí postele (samozřejmě, že v kleci), díváme se na sebe, každý den na něj prohodím pár slov. Má rád hlazení po směru srsti a taky televizi, kterou bere jako nejlepšího přítele. Pro mě je prostě víc než jen králík.













Amadeus <3
shorts-choies.com, top-F&F, jacket-secondhand

47 comments:

  1. krásny outfit :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. ta bunda je fakt skvělá, super outfit :)
    já mám podobné pocity ke svému psovi, i když králíka jsem taky měla :D
    ady.

    ReplyDelete
  3. Užasný outfit....ten zajačik je taký krásny!! :) ..to tričko ti závidím :3 :O

    ReplyDelete
  4. super oufit! a Amadeus je nádherný<3 já už si název pamatuji, takže mi nepříjde nijak hrozně dlouhý:D

    ReplyDelete
  5. On je dokonalý, ty jsi dokonalá :))))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. dokonalý outfit :)

    ReplyDelete
  7. ty roztrhané silonky vypadají hodně dobře :O

    ReplyDelete
  8. juu, ten je roztomilej :)) a moc se líbí tvoje bunda! je úžasná! :)

    ReplyDelete
  9. to je pěkné ♥♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Tak ale dneska hodně vydařený outfit,nevím,co chválit dřív.. roztrhaný silonky miluju.
    A králíček je super cute :)

    ReplyDelete
  11. Nádherné to je . A máš krásného králika ♥ :)

    ReplyDelete
  12. Tak tenhle outfit je pecka!!!<33 a ten králičeek:33 vždycky sem chtěla mít králíčka doma ale já už asi nikdy zvíře mít nebudu moct :D:D:(

    ReplyDelete
  13. překrásný kraťasy a super obočí:))

    ReplyDelete
  14. Hodně dobrej outfit, ty silonky a šortky, joo :) A Amadeus je roztomilouš!

    ReplyDelete
  15. bunda je vážně skvělá, v tomhle outfitu jsi taková bad girl :D)

    ReplyDelete
  16. No vy jste krásní :))

    ReplyDelete
  17. úplně chápu, taky mám doma dva králíky :))) nejlepší zvířátka :)

    ReplyDelete
  18. A já už si řikala, co je to za chlapa :D
    Tento outfit je uplně super <3 Ty šortky :-)

    ReplyDelete
  19. Anonymous20:25

    super fotky, jsi fakt kočka :)

    ReplyDelete
  20. tak to je pecka !!!:))

    ReplyDelete
  21. jeee, máš krásneho zajačika <3

    ReplyDelete
  22. roztomilý králik :) ja som mala tiež jedného ale pri ňom by sa určite spať nedalo :D to tričko je top!

    ReplyDelete
  23. outfit bezva a líbí se mi ta 8. fotka - úplně taková badass bitch! ;)
    a králík je rozkošňák

    ReplyDelete
  24. Krásně jsi to napsala. Králík je úžasné zvířátko. Nejsladší a nejroztomilejší na světě. Užívej si ho. Měla jsem mini králíčka, ale bohužel mi, nedávno, po 8,5 letech života zemřel. Je mi doma tak moc smutno. Jméno Tvého blogu je super, a moc se mi líbí! :)

    ReplyDelete
  25. Krásny outfit, krásny Amadeus ♥

    ReplyDelete
  26. štýlová slečna :)

    ReplyDelete
  27. nuuuuu ♥♥ a mimochodem tyhle šortky s nadkolenkama nemaj chybu !!!!!!

    ReplyDelete
  28. Super outfit!!! A to triko je parádní!!! Taky jsem si ho chtěla koupit! :) ;)

    ReplyDelete
  29. šortky a nadkolenky jsou sexy a skvěle jdou k tvýmu roztomilýmu úsměvu... sluší ti to moc :)) A králík je sladkej! :)

    ReplyDelete
  30. Anonymous14:57

    trend "basebalových" bund pomalu spadl, skoro nikdo už to nenosí ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. No a hádej proč jsem si ji koupila, nesnáším když někteří nosí to stejné :)

      Delete
  31. ty šortky jsou užasný:)

    ReplyDelete
  32. Bože , strašně moc ti to sluší ! Fakt kost! :)

    ReplyDelete
  33. nádherné fotky,nádherný králíček a nádherný název blogu! <3

    ReplyDelete
  34. krásny outfit,fotky,všetko :)Amadeus je strašne zlatý!

    ReplyDelete
  35. to je zlatoušek, je nádherný ♥ a kraťásky jsou perfektní! :))

    ReplyDelete
  36. Moc ti to sluší, jako vždy :) a s králíkem jste oba boží. :D

    ReplyDelete
  37. Anonymous09:48

    Ten rádoby modelskovský výraz s pootevrenou pusou na fotkach bys mohla občas vyměnit za milý úsměv, který ti tak sluší a hodí se k tobě mnohem víc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak já nevím, snažím se výrazy střídat ať to není furt stejné dokonce se i usměju (a to je co říct normálně to nedělám), třeba na první se normálně usmívám, tak já něvím podívej se asi jen na ty kde se usmívám a na ostatní ne, záleží to na názoru dané osoby a mě se to líbí takhle a taky to tak budu dělat dál ať je to variabilní a nesměju se pořád :)

      Delete
  38. strašně ti to sluší a krásný důvod proč pojmenovat blog takhle :) ♥

    ReplyDelete
  39. krásne tričko aj ten zajačík! :D <3
    www.kikahphotography.blogspot.sk

    ReplyDelete
  40. Si veľmi pekná krásny outfit :)
    FashionEaterLoves

    ReplyDelete
  41. slusi:)

    PS: pripoj se do souzete o Printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  42. ten outfit mě baví :) sice tenhle styl není můj šálek kávy, ale Tobě to sedí a fakt sluší!

    k tomu králíčkovi - naprosto Tě chápu, mám stejný pocit s mým kocourem. není to obyčejná kočka, je to můj úžasňák! :))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.