Monday, November 25, 2013

Something what I catch.

Ráno začalo skvěle, až do té doby co jsem nevyšla ven. Následovně se ze mě stal sněžný muž a tím pádem jsem zrovna dobrý start do dne nezažila. Ale od čtvrtka se mě drží dobrá nálada, nic moc se nekazí a přicházejí samé skvělé věci. Od té doby co mám ipod (týden a něco) se mi nahromadila kopa fotek a tak jsem to pospojovala do jednoho random příspěvku.
lilek, cuketa, paprika a ovesné placky

něco vegetariánského z Olomouce (bylo to super)
detail šatů co budu mít nejspíš zítra (děkuju za půjčení <3)
 creepers na podzim <3
jednině vanilková 
 to je tak když máte ředitelské a ráno hodně času
nová šála
 /nastygirl
bráchovo-tvářím se nenápadně
 nejkrásnější západy slunce
co zbylo z rána
 osobní dres, cca osm ráno sobota
 příprava, když mám čas tak to jde
//neškrtím se jen mi ten řetízek házel odlesky 
 taneční
plus outfit
 bratr má vždycky ty nejlepší věci
vydržely dva dny, rekord
 když jede parta naprostých bláznů do Olomouce, cpe se při výkladu, vyrýpává olivy, nakupuje po sekáčích, běhá na tramvaj a vysedává v panerii- při téhle fotce zaznělo asi tohle: "Hmmmm, tady je wifi"
Carrie <3
 cca sedm ráno
piškot s borůvkama
 jedna z pátku 
ach ty západy slunce mi budu chybět <3
 páteční večery, sobotní odpoledne
spotřebováno za 50 minut 
zítřejší 
tak jo, obarvila jsem se konečně na něco čemu se dá z poloviny říkat zrzavá

38 comments:

  1. Super fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. fotky jsou skvělé a na té poslední jsi hrozná kočka! :33

    ReplyDelete
  3. Máš úžasné vlasy, keď sú vyžehlené :)) Si veľmi pekná :))
    FashionEaterLoves
    Baby predávam Samsung Galaxy S3 v prípade záujmu sa ozvite na email dara.gesko@gmail.com :))

    ReplyDelete
  4. pekné fotky, s tým jedlom si mi urobila chute... mimochodom si vegetariánka? :) a súhlasim, že na tej poslednej vyzeraš super, čo to je za farba na vlasy? :)

    ReplyDelete
  5. na poslednej fotke ti to slušíí :3 mám moc rada takéto random články

    ReplyDelete
  6. máš nejlepší obočí a panerii mám strašně ráda a jídlo vypadá skvěle a jsi krásná!
    ady.

    ReplyDelete
  7. božíí a ty jsi všude tak nádherná♥♥♥

    ReplyDelete
  8. skvělý random,do panerie chodím taky,ale v té naší posezení není,vždycky coffee to go :)

    ReplyDelete
  9. Neskutečně ti sluší ty linky, cos měla na taneční! :))

    ReplyDelete
  10. :D že, neškrtím se :D, to mě pobavilo ;)
    jinak jsi krásná, a to jídlo, yumm! :)

    ReplyDelete
  11. Ty šaty jsou božský. A creepersky. Kofola už je taky vanilková jo? Á tady se někdo opičí po coca cole.:D
    Jinak ti to všude moc sluší, i s těma rovnýma!:)

    ReplyDelete
  12. krásné fotky :)

    ReplyDelete
  13. Achjo vždycky kdyz si čtu tvoje random články dostanu hlad :( bohuzel me v ledničce nečekají takove mnamky jako ty tvoje (piškoty s borůvkami :O ♥ ) a mimochodem jsem fakt hrozne rada ze na hroznovém cukru neujizdim sama, a diky za to, ze jsme se od tebe dovedela zase nejake nove varianty. Na ty lízátka hned zitra valim ;) a jsi nádherna ale to jiste slysis ze všech stran ;))

    ReplyDelete
  14. Ta transparentna bluzka je skvela a si kocka. ;)

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. Mám veľmi rada tvoje random články. Sú vždy plné, doslova a hlavne plné jedla a super vecí a tak všetkého.

    ReplyDelete
  17. Já byla vyjukaná, když jsem viděla sotva viditelné tečky sněhu, když padaly a hned na to přestaly a vy tam máte bílo o.O :D

    ReplyDelete
  18. užasné fotky :) jsi krásná ! :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. Bože, vy tam máte bílo, v Brně není vůbec nic a jsem za to ráda :D Ty šaty do tanečních vypadají skvěle a jinak ti to všude sluší. Fotka "neškrtím se" mě fakt pobavila :D

    ReplyDelete
  20. miluju randomy :) hrozne ti to na tech fotkach slusi!

    ReplyDelete
  21. Víš, že takové články miluju :D skvělé jako vždycky,no... :)

    ReplyDelete
  22. jsi nejkrasnejsi ˇˇ

    ReplyDelete
  23. tieto randomy mám najradšej a si strašne krásna :)

    ReplyDelete
  24. fakt, ty vyžehlený vlasy ti hrozně slušej, a hrozně se mi líbí ta růžová sukně s tím černým topem!)

    ReplyDelete
  25. Krásna si<3
    A nasty girl košelu chceeem

    ReplyDelete
  26. super fotky, takový random články mám ráda! áá to jídlo! :D sluší ti to moc a ty západy, to se nedá nemilovat ♥

    ReplyDelete
  27. no krásne fotky, veľmi ti to na nich pristane! :)
    Sunrise of my life :)

    ReplyDelete
  28. skvělý skvělý skvělý!

    ReplyDelete
  29. ty tvoje dobroty a ta jídla! obdivuji tě, že je máš tak rozmanitá!

    ReplyDelete
  30. to jídlo! :) Musis umet skvele varit! :)

    ReplyDelete
  31. ty jsi tak nádherná petulko ♥ a miluju všechny tvoje fotky

    ReplyDelete
  32. Pěkné fotky!!! :)

    ReplyDelete
  33. Na té poslední fotce je nepřekonatelně krásná <3

    ReplyDelete
  34. Anonymous15:24

    vaau na tej poslednej fotke vyzeráš krásne! tá farba sa ti veľmi hodí :)

    ReplyDelete
  35. Jéé! Konečně bloggerka, co sleduje The Carrie Diaries! :3 Teď tě zbožnuju ještě víc! :')
    Jsi neskutečně dokonalá, máš suprový blog a čtu tě každý den! :D Sice teď zním jako největší stalker světa, ale není to tak! :D

    ReplyDelete
  36. Krásne fotky :)

    ReplyDelete
  37. Anonymous19:20

    Odkud máš tu růžovo-tělovou sukni? :)

    ReplyDelete
  38. jak to děláš, že jsi pořád tak roztomilá a krásná? :) a vždycky mi děláš chutě, ty uličnice :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.