Wednesday, November 20, 2013

Six outfits.

Jelikož je venku dneska typické podzimní počasí, připravila jsem post z outfity z tanečních. Jak jsem dřív psala šaty mám jen jedny, zbytek vždycky nějak poskládám. Převážně se držím světlých barev v kombinaci s černou a to mi vyhovuje. Jen chci napsat, že ke každému jsem měla trochu jiné líčení a někdy i doplňky, které se mi momentálně nepodařilo najít, tak to vám snad nevadí. Převážně jsem měla černé linky a občas vínovou, červenou rtěnku. Navíc po každé kromě první kombinace jsem měla rozpuštěné vlasy, které jsem měla vyžehlené, takže dost zakrývaly. Jen kdyby vám přišlo, že něco je až moc odhalující, ale věřte, že případy jsou tam daleko horší.
 Krajkové šaty- přivezla jsem si je v létě z Plzně kde byly ve slevách v F&F a zamilovala jsem si je. Jen potřebovaly trochu zkrátit, ale jinak jsem maximálně spokojená.


 Krajkový top s průsvitnými zády a nude sukně- oboje jsem před nějakou dobou dostala od oasap. Top je zezadu celý průsvitný a jak můžete vidět dál v takových věcech si dost libuju.

 Průsvitná košile, černá skládaná sukně, zlatý řetěz- tahle je jedna z odvážnějších, ale v tom horku co v sále po každé je na to je vážně ideální. Košili mám ze secondhandu v Hradci, sukně je z gatu a řetízek z H&M.

Bílé šaty- mám je už od léta (secondhand) a jsou proklatě krátké, tak jsem do nimi měla ještě bílou úzkou bodycon sukni a sahala mi někam do půl stehen, ale na focení jsem ji nenašla, snad mě omluvíte. Stejně tak řetízek s ostny.
Černá transparentní košile, bodycon sukně- další z mých průsvitných outfitů. Černočerná nikdy nezklame plus zajímavé doplňky tvoří skvělý celke. Sukni mám už dost dlouho a košile je jedna z mých nejoblíbenějších (secondhand).
Třpytivé tílko, nude sukně- včerejší outfit s výrazným líčením a uplně vyrovnanými vlasy (někteří viděli na instagramu). Jinak mi bylo úplně akorát, jelikož včera byl v sále snad ještě větší hic. Tílko je mamky, které jsem o víkendu náhodně našla a hned se mi hodilo.

38 comments:

  1. Všechno super,nemůžu se rozhodnout co se mi líbí nejvíc :)

    ReplyDelete
  2. mně se asi nejvíc líbí první a třetí outfit :) ale všechny jsou super, jde vidět, že nepotřebuješ miliardu šatů a stejně si poradíš :)

    ReplyDelete
  3. nijak zvlášť mě nezaujal ani jeden, prostě mám radši, když fotíš venku :)

    ReplyDelete
  4. ta černá košile je supr! a všechno ostatní taky. :) potřebuju bílý pásek!

    ReplyDelete
  5. Líbí se mi snad všechny outfity, tuhle růžovou miluju :) ...Vybavuju si samu sebe, jak stojím před skříní a nevím co na sebe (podívat se do tanečních, na maturáky...). Inspirovala jsi mě :) A interiér se mi líbí, je to super místo! ;)

    ReplyDelete
  6. nejlepsi je ten s cernou sukni a cernou kosili :)

    ReplyDelete
  7. asi se i nejvíc líbí ty prví šaty.jinak je moc fajn, že si dokážeš šaty do tanečních sama "poskládat" :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Všetky outfity sú krásne!! ;)

    ReplyDelete
  9. Wow, paci sa mi snad kazdy jeden outfit, nude a cierna sukna su nadherne, rovnako ako aj cierna transparentna kosela. Strasne ti to pristane. :)

    ReplyDelete
  10. no jo, to si pamatuji, jak některé slečny v tanečních ukazovlay skoro všechno :-D My jsme si s holkama šaty pujčovaly, takže jsem pokaždé měla úplně neco jiného. Tvé první jsou nejhezčí:-))

    ReplyDelete
  11. Absolutně skvělé outfity, nejlepší jsou podle mě ty úplně první dva!
    http://veronikakustkova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. já si asi patery šaty půjčila a ted druhou půlku tanečních se taky snažím něco vymýšlet a dost často beru vrchní část z mamčiny skříně :D a taky máme v sále mega vedro :D
    ady.

    ReplyDelete
  13. :-o muj favorit je první (za Plzeň !! ♥) a poslední :) vážně krásné !!

    ReplyDelete
  14. "kompletík" z oasap je perfektní! :))

    ReplyDelete
  15. ty šaty jsou absolutně krásné :)

    ReplyDelete
  16. nádhera<3 všechny!

    ReplyDelete
  17. Všetko je nádherné veľmi sa mi páči to tielko v poslednom outfite ;) :)

    ReplyDelete
  18. moc ti to sluší na všech! <3 ikdyž kromě toho prvního by asi ty outfity v našich tanečích moc neprošly.Až na pár vyjímek sme všichni nosili šaty..děsně si u nás potrpěli na ty tradice, na šluskoloně sme museli mít i bílé šaty :D
    top z trojky je TOP!
    Any

    ReplyDelete
  19. Všechny outfity se mi líbí! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  20. Anonymous20:37

    Podle mě se tohle do tanečních vůbec nehodí - kromě prvních šatů tedy. Jako outfity na ven nebo někam by to ještě jakž takž šlo, ale i tak mi přijde, že každý kus oblečení je sám o sobě moc hezký, ale dohromady je to hrůza ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ono každému se líbí něco jiného, mě je tohle pohodlné a myslim, že i hezké a vhodné, jelikož nemám na víc než jedny společenské šaty, každopádně ostatní mi to chválili tak snad je to v pořádku :)

      Delete
  21. Všetky sú úžasné! ale najviac tie prvé, proste top <3

    ReplyDelete
  22. Všechny outfity jsou super!!! :)

    ReplyDelete
  23. Líbí se mi, že do tanečních chodíš, měla bych se k něčemu podobnému taky dokopat, neumím žádné základní tance a to je u nás každou chvíli nějaká krojovaná událost...
    První šaty jsou u mě prostě top! :)

    ReplyDelete
  24. ten první se mi moc líbí :)

    ReplyDelete
  25. mne sa to páči :)

    ReplyDelete
  26. 2. outfit je nejlepší ^^

    ReplyDelete
  27. všetky su užasne <33
    tie prvé su top <3

    ReplyDelete
  28. konečne niečo iné do tanečných ako šaty šaty šaty,veľmi sa mi páčia tvoje outfity! :) najviac asi ten s čiernou priesvitnou košeľou a ten prvý

    ReplyDelete
  29. Cháou, že pokud nemáš na spol. šaty, tak se prostě musí kombinovat, mě to čeká za rok a už se toho bojím.D. Líbí s emi první a poslední šaty/kombinace, ale třeba ty bílé šaty mi připadají fakt hodně krátké, bála bych se v tom tančit...

    ReplyDelete
  30. první nejlepší :)

    ReplyDelete
  31. Najviac sa mi páčia prvé dva outfity. A v pozadí knižnica je veľmi príjemná.

    ReplyDelete
  32. Anonymous17:59

    Šaty jsou krásné, jen 2 a poslední outfit se do tanečních vůbec nehodí.

    ReplyDelete
  33. chcem sa spýtať aké tance tancuješ spoločenské či aké? :D ja tiež chodím na tanec <3

    ReplyDelete
  34. Super si ma inšpirovala, keďže aj ja chodím na tanečnú a už pomaly neviem čo nosiť
    FashionEaterLoves

    ReplyDelete
  35. ty bílý šaty se mi hrozně líbí, škoda, že jsou tak krátké!

    ReplyDelete
  36. favoritem jsou jasně ty bílé šaty - jsou opravdu nádherný, takový střih miluju :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.