Saturday, November 16, 2013

Night turns to whatever we want.

 Sobota je pro mě vlastně něco jako pátek, protože nám škola začíná až v úterý díky ředitelskému volnu. Čtvrtečním výletem do Olomouce se týden zúží pouze na tři dny, což nezní vůbec špatně. Až na velkou písemku z matiky, která nás čeká hned po tom milosrdném volnu to bude úplně v pohodě. Všímám si na sobě, že posledním pár týdnů se moje priority přesouvají na jiné zájmy, než je blog a tak nějak počítám s tím, že zanedlouho je přesunu úplně. Když jsem tak u toho a vidím všechny články s názvem či obsahem blogerka roku, tak si říkám, že nejspíš už jsem jinde, než mám, protože mě tam ani nikdo nenominoval. Samozřejmě pro mě to není konec světa, snad jen věc k zamyšlení.









jeans-pimkie, shirt-secondhand, jacket-pimkie, creepers-sportsdirect.com, bag-gate

37 comments:

  1. toto ti naozaj veľmi pristane :) si krásna :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Peti, na takových věcech, jako je blogerka roku vůbec nezáleží :)
    jsi skvělá!♥

    ReplyDelete
  3. Jsi krásná :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. krásný outfit! :) moc ti to sluší, kočka prostě :))

    ReplyDelete
  5. ty jsi kočička krásná! tenhle účes ti mooooc sluší ♠

    ReplyDelete
  6. Tobě to tak sluší! :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous16:00

    si úžasná blogerka! :)

    ReplyDelete
  8. nádherná si <3 a ako napísala Vendy, tým sa netráp, sú dôležitejšie veci ;-)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. čtu dobře výlet do Olomouce?! Ty nominace vůbec neřeš, mi přijdou nejlepší právě blogy, které tam vůbec nebyly...Taky jsem myslela, že mám ty zájmy uplně jinak už, ale když si kupuju foťák (asi už dneskaaaaa), tak mě to snad zase chytne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to jsem ráda, já to nějak zatím zvažuju jak to vůbec dál bude a tak :)
      jinak jo čteš dobře, ale nebudem mít skoro žádný rozchod prý je na koupení svačiny :D

      Delete
    2. škooooooooda :(
      ady.

      Delete
    3. Tě pozvu na svačinu! Kde budete?:D

      Delete
  10. nádherný outfit :))
    http://victoriahornak.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. snad tě to přejde, taky mívám takováhle období :) ale pro mě nejlepší bloggerka jsi! určitě nejsem jediná a každý tvůj článek čtu s radostí, takže se tím vůbec netrap. možná jsi nebyla nominovaná, ale na stejný pozici určitě bylo spoustu jiných lidí
    ale ať tak či tak, věřím, že to bude dobrý rozhodnutí pro dobrou věc

    ReplyDelete
  12. jsi úžasná<3 já miluji každý tvůj článek!

    ReplyDelete
  13. aleee, jak jsem tak koukala na ty nominace a vítěze - pár blogů za to stojí, to ano, ale velká většina ti nesahá ani po kotníky:)! ty jsi svá, jiná - hlavně taková zůstaň:)!!

    ReplyDelete
  14. Nádherné fotky!:33

    ReplyDelete
  15. Super fotky! Sluší ti to!!! :)

    ReplyDelete
  16. nemám chuť pouštět se do komentování blogerky roku, protože je to prostě jen celkem povrchní komerční záležitost a ty jsi víc než to ;)
    ady.

    ReplyDelete
  17. Bunda a kosela su super, pristane ti to. :)

    ReplyDelete
  18. Zlatá! :)) pekné prostredie

    ReplyDelete
  19. Sluší ti to :)

    ReplyDelete
  20. Peti, z nominace si nic nedělej.. vlastně stejně mi pár vítězek nějak nesedí..
    a nezvykej si jezdit do Olomouce zrovna když já jsem doma! :D

    ReplyDelete
  21. Jestli to má směřovat k tomu, že chceš přestat s blogem, tak se opovaž!!! Ty nominace nic neznamenají, určitě tě to zahřeje u srdíčka, ale kašli na to. A užij si volno i výlet do Olomouce, taky takový výlet plánuju za kamarádkou, jen netuším kdy :D

    ReplyDelete
  22. Myslím, že na tom nesejde. Některé blogerky si to prostě jenom vyprosily. Kdyby si tady napsala o blogerce roku, o nominacích a tak, určitě by tě někdo nominoval. Myslím, že máš krásný počet čtenářů a určitě i hezkou denní návštevnost ! :) Jen tak dál :)

    ReplyDelete
  23. ja som ani nevedela, ze cosi ako blogerka roku je :D Kazdopadne pisat o fashion stratilo pre mna caro uz davno. Bavi ma citat niektore fashion blogy, no uz nie v takej miere ako kedysi. Ako si sama spominala, zaujmy sa zmenili aj mne. Koncit by si urcite nemala, pretoze blogovy svet by prisiel o jednu blogerku, ktora ma fakt vkus a takych ako sledujem vela nie je... vela zdaru dalej :)

    ReplyDelete
  24. Na první fotce jsi naprosto nádherná! :)

    ReplyDelete
  25. tady ti to moc sluší

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  26. Fotky sú uplne dokonalé ... Wau nemám slov :)) ... Mohla by si mi povedať kde ich upravuješ ? :) Ja mám také nejaké nie pekné fotky ... neviem či efektom alebo ako :D
    PS: Pre mňa si blogerka roka :).
    FashionEaterLoves

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak snažím se je dát do kopy ve photoscapu, ale tak nejsem v tom dobrá, takže sem tam nějaké světlo nebo filtr, ale i tak klasika, každopádně photoscape je super a děkuju <3

      Delete
  27. Krásne fotky aj outfitík! ♥ a blogerka si skvelá či už si tam bola alebo nie:)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  28. vyzeráš super, ty si zakaždým taká prirodzená.^^ a taška. <3

    ReplyDelete
  29. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    ReplyDelete
  30. Blogerka roku neznamená, že je něco špatně s blogem ... jen prostě teď, jak sama píšeš, začínáš mít jiné priority .. třeba tě to přestane bavit úplně a pak se jednou vrátíš k blogování s úplně jinou vizí a zase to poběží jako po másle. Každopádně mně se tu stále líbí. :)

    ReplyDelete
  31. zatraceně ti to sluší!

    ReplyDelete
  32. Máš krásny blog, rada ho sledujem a každý tvoj outfit je pre mňa inšpiráciou. Určite s ním nekonči. :)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk/

    i

    ReplyDelete
  33. ať už blogerka roku nebo ne, jsi skvělá! :) tu bundičku bych Ti nejradši uzmula :P :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.