Sunday, November 3, 2013

New stuff at home.

Připravila jsem si pro vás takový mezipost. Neměla jsem tolik času na vyfocení outfitu a tak jsem využila západ slunce a vyfotila věci, které jsem si přivezla z Plzně. Vždycky je mi tak nějak líto, že už odjíždíme zpátky, protože ve větším městě je tak nějak víc možností, ale zároveň je i kam jít na výlety a tak. To mě snad baví nejvíc. Jako vždycky jsme proběhly tesco outlet, kde na mě čekalo to nejlepší triko už od minulé návštěvy. Dál H&M, kde jsem v pánském ve slevách našla kruhovou šálu a čepici. Zastavili jsme se i v Rossmannovi, kde jsem měla vyhlédnuté rtěnky a nakonec jsem se rozhodla pro lip cream plus nejoblíbenější věc-balzám na vlasy. Nakonec jsme narazili i na nejlepší secondhand blízko náměstí kde jsem nemohla nechat tuhle bundičku.


kruhová šála-H&M 
 čepice-H&M
 triko-tesco outlet
 balzám-Rossmann
 lip cream-essence
basseballová bunda-secondhand (river island)

(kdyby někoho napadlo proč to píšu i pod fotky, tak protože vím, že hodně lidí nečte text a pak by se vyptávalo odkud co je)

26 comments:

  1. to tričko nemá chybu! aj ja ho chcem! :D

    ReplyDelete
  2. Kokosové máslo vypadá moc zajímavě, ani nevím, že takové Rossmann má :-)

    ReplyDelete
  3. tá mikina je super :)

    ReplyDelete
  4. ten šál! :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. baseballová bunda vypadá dokonale!:-)

    ReplyDelete
  6. krásne vecičky! <3

    ReplyDelete
  7. ta bundička je super kúsok :)

    ReplyDelete
  8. Uáá to triko chci taky!:D

    ReplyDelete
  9. Ta kruhová šála!

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Vážně? Ta bunda je ze skáče? :OOOOOOOOO Kurňa :D

    ReplyDelete
  12. ta šála je překrásná!! :O

    ReplyDelete
  13. ta šála je úžasná<3

    ReplyDelete
  14. ta šála je nádherná<3

    ReplyDelete
  15. Já umřu! :X ty věci jsou tak neskutečně dokonalý! Hlavně ten vzor kruhové šály :3

    ReplyDelete
  16. krásné věci! :))

    ReplyDelete
  17. Ještě mi řekni, že tu bundičku koupilas za nějakých pár korun a umřu :D Nádherný věci!

    ReplyDelete
  18. Krásné věci! Líbí se mi to tričko! :)

    ReplyDelete
  19. Já tvůj horní text čtu vždycky, dozvím se tam ty nejdůležitější věci a navíc se mi vždycky moc hezky čte ;))
    Jinak super věci! :)

    ReplyDelete
  20. Skvělé věcičky a skvělé fotky :)) Bundička se šálou se mi líbí nejvíce, a Plzeň jako město mám moc ráda :)

    ReplyDelete
  21. Tu bundičku jsme vždycky chtěla :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. taký šál som strašne chcela

    ReplyDelete
  23. Kruhovy sal a tricko vyzeraju naozaj dobre! :)

    ReplyDelete
  24. Musím do tesca!!! :D

    ReplyDelete
  25. úplně boží, jak to fotíš, geniální nápad!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.