Wednesday, November 27, 2013

Let it be.

 Dnes jsem s fotkama snad poprvé spokojená. Vyběhla jsem ven v parce, která je teď nejteplejší a nejpohodlnější věc co doma ve skříni. Jsem taky spokojená se svou barvou vlasů, plánuju někdy v budoucnu snad i zrzavější odstín, ale prozatím je to super. Jelikož po tanečních mé vlasy nebyly ve formě udělala jsem si takový drdol, který je jeden z praktičtějších účesů. Jak vidíte napadl nám sníh a tak se to po ránu skvěle chodí do školy, ještě menší nadšení, než normálně. Po roce mám na nohou i boty, které jsou neuvěřitelně nerozbitné a to jsou z H&M a ze sekáče.










jeans-choies.com, jacket-nyer, scarf-vintage, shoes-secondhand, bag-gate

50 comments:

  1. Sice to není k outfitu, ale musím to zmínit. Strašně se mi líbí tvůj tvar obočí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous18:32

      mne tiež :)

      Delete
    2. Jojo, to obočí máš boží, Péťo :)

      Delete
    3. Máš úžasný obočí:)

      Delete
  2. Krásná !
    A fotky jsou fakt povedené, ale jako vždy :)

    ReplyDelete
  3. juu, to je krásné)

    ReplyDelete
  4. Krásne fotky.. Tá parka je dokonalá♥! :)

    ReplyDelete
  5. parka je úžasná a fotky sa ti naozaj vydarili:)

    ReplyDelete
  6. Bože, na té 3. fotce zdola jsi dokonalá <3!!!

    ReplyDelete
  7. Anonymous17:57

    juuj :-) ty vlasy jsou boží, hrozně ti to sluší, jsi na tu zrzavou jak delana. mužů se zeptat, to je přeliv, nebo se barvis? a čím? :) děkuji za odpoved o:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to normální barva, vždycky tak nějak střídám a experimentuju a tohle je od palette deluxe zářivě měděný a moc děkuju <3

      Delete
  8. Takovou barvu planuji taky :)). Slusi ti :))

    ReplyDelete
  9. Veľmi pekné, a tá kabelka je skvelá :)

    ReplyDelete
  10. Neviem prečo, ale nepáči sa mi na tebe ten drdol. Keby si mala taký ten vyšší, tak by to bolo asi lepšie. Nechcem ťa uraziť, len sa mi to nepáči k tvojej tvári. U nás sneh nie je, ale ráno bola riadna kosa.

    ReplyDelete
  11. super fotky, botky jsou super a ta šála taky :))

    ReplyDelete
  12. moc ti to sluší, ta parka je vážně krásná! :)

    ReplyDelete
  13. Dokonalá kombinácia kabátu a šálu :°)

    ReplyDelete
  14. jsi strasne roztomilaaa <3 taky jsem mela takovouhle barvu jednu dobu :D a parka je skvělá :)
    ady.

    ReplyDelete
  15. Fotky jsou fakt skvělý :)) A outfit taky, jako vždy povedený :)

    ReplyDelete
  16. Parka & šál k sebe užasne ladia. Posledná fotka je krásna.

    ReplyDelete
  17. Péťo to je boží:)) Ta šála je krásná a hrozně moc ti to sluší:))

    ReplyDelete
  18. Ta parka je naozaj pekna a hlavne vyzera aj naozaj teplo. ;) Inak mna sa na teba tato farba naozaj paci, pasuje ti k ociam. ;)

    ReplyDelete
  19. Maš nádherny vlasy:) sluší ti to:))

    ReplyDelete
  20. ty vlasy k tobě hrozně jdou :) moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  21. Anonymous19:09

    strašne pekný outfit a inak koľko stála tá parka ? :)

    ReplyDelete
  22. Minuly rok asi 1300 nebo tak nějak uz přesně nevím :)

    ReplyDelete
  23. Barva vlasů si hrozně sluší. Tvou parku miluju a šálu taky! :)
    Sweet nothing by B.

    ReplyDelete
  24. aach ,tobe to tak slusi!!
    podobnou barvu jsem mela ,dokud jsem si neudelala ombre a je fakt skvela<33

    ReplyDelete
  25. Ta barva je supeer!:-)

    ReplyDelete
  26. Máš krásne vlásky:-)

    ReplyDelete
  27. tá farba vlasov ti sekne :))

    ReplyDelete
  28. máš super obočí Petul:)

    ReplyDelete
  29. krásne ako vždy! <3

    ReplyDelete
  30. miluju ty tvoje nový vlasy !! <3 sluší ti to moc

    ReplyDelete
  31. parka je krásná, také jsem dneska konečně našla tu "mou" :)

    ReplyDelete
  32. Vyzeráš tu prenádherne ! :) Tieto fotky sa mi páčia viac, ako ktorékoľvek predtým <3 P.s.: Mám rovnakú kabelku, zbožňujem ju :3

    ReplyDelete
  33. vlasy ti veľmi, veľmi pristanú. skvelá farba na zimu ;)
    a parka je krásna:) vyzerá byť supertepláapohodlná :D

    ReplyDelete
  34. máš novou barvu? :O sekne ti to! :)

    ReplyDelete
  35. jéé, tak ta barva je skvělá! :)) a parku také miluju <3

    ReplyDelete
  36. Krásná :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  37. Taky se snažím o zrzavou barvu!!! :)

    ReplyDelete
  38. Ach jak já se na tebe těším <3 jsi krásnáá :)

    ReplyDelete
  39. Nádherná :) sluší ti to :)

    ReplyDelete
  40. Super fotky:) Boty sú úžasne<33333

    http://alexaburdej.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  41. ty vlasky jsou krasne :) A moc ti to sluší :) jako vždy :))

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  42. hezký outfit, zrzavá by ti slušela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je jako bych si to dobarvila někde ve photoscapu, ja takové vlasy mám :)

      Delete
  43. tahle barva je pro Tebe jako dělaná, moc Ti to sluší :) vždycky mám šílený nutkání napsat "hrozně sluší", ale tohle spojení se vylučuje, tak nevím jak dostatečně popsat moje nadšení :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.