Friday, November 1, 2013

I was in but I want out.

 Co jsem zase musela do školy mám pocit, že mám čím dál míň času. Stejně k tomu přispívá i posun času s kterým bojuju jak se dá. Jelikož zítra nebudu doma, připravila jsem random z domu i z prázdnin v Plzni. Chystám i takový malý new in se sekáčovým úlovkem jen co se mi podaří všechno nafotit. V Plzni jsme strávili několik dnů, ale fotit jsem moc nestíhala. Výletovali jsme, hodně jedli, byli na skvělém koncertu, v divadle a tak, tím pádem jsem se do reality moc netěšila.
totálně kudrnatá, vysmátá, spokojená

 chai latte, mandle, výhled na Plzeň = velká láska (až na ten výtah)
 Plzeň z "mrakodrapu"
 bubble tea meloun, mango kuličky, kokosové želé, tapioka
 bratr mi vylepšil brčko, dvojtý tlustý brčko
 the biggest love
 oranžový jsem sice nechtěla, ale ok, zelená nebyla
 vracíme se domů-Brno Rohlenka
 bratranec v lese
 udělali jsme si malý výlet
v levo jahoda kiwi, jablko želé, tapioka, jahodové kuličky v pravo zelené jablko mango, hroznové želé, tapioka, jahodové kuličky
 oblíbený šátek
 občas prostě musím a někdy i neobčas
 nejlepší hrníček a kaktusový čaj
 camo shirt <3
 tofu s paprikou a celozrnný chleba
 nový chain
dvě nejhodnější holčičky z okolí <3 (já musela :D)
Helenka a fb kvalitka <333
sýrové tousty s ořechy <3

46 comments:

  1. Dala bych si mandle, dala bych si tousty! :D
    A kupuju si stejné kartáčky na zuby :D a taky hledám pokaždé zelený, hold někdy je smůla. :D Ale ten oranžový je taky pěkný. :)

    ReplyDelete
  2. Skvelé fotky, hlavne tá prvá a obloha ♥ ♥ A toľko dobrôt, ách!

    Stray Alley

    ReplyDelete
  3. užasné fotky. :) na první fotce jsi strašně zlatá :) ♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Fotky úžasné :-) A na první ti to sluší nejvíc :-) Jde vidět, že sis to užívala.

    ReplyDelete
  5. veľmi pekné fotky :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. Já chci taky takový kudrny!!!:) A ta košile je božská.

    ReplyDelete
  7. Takže, všude ti to sluší, mám strašnou chuť na bubble tea, a to nebe.. to je tak nádherná fotka! :3.. Můžu se zeptat co přesně máš za zrcadlovku? :)

    ReplyDelete
  8. krásné fotky.. a ta košile <3

    ReplyDelete
  9. Kaktusovej čaj je nejlepší! <3 a tvoje vlasy taktéž :)

    ReplyDelete
  10. Skvělé fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Všechny fotky jsou skvělý! bubble tea i chai latte miluju a ta obloha je mooc super!!:) a nejlepší hodný holčičky<33 :D

    ReplyDelete
  12. Anonymous18:12

    Kde sa dá kúpiť to bubbleology drink?? :O :O :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nevím přesně kde, ale v Plzni je v Olympii jinak netuším zkus google :)

      Delete
  13. tak to jsou luxusní fotky :D

    ReplyDelete
  14. jsi hrozně moc roztomilá Peťulko :))
    mám radost, že máš ráda Plzeň...já taky mám moc...a úplně souhlasím s tím výtahem- já mam trošku výtahový problém, vždycky když jedu do skyCross tak mám zavřené oči...někdy jdu dokonce i pěšky, když je dost času :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. já jsem myslela, že jsem jediná :D taky ho mám ten problém jmenuje se to klaustrofobie plus ten pocit ve výtahu :D vlastně se bojím, že se tam zaseknu :D

      Delete
  15. ty tvoje kudrnatý vlasy žeru!

    ReplyDelete
  16. Na fotkách ti to hrozně moc sluší!!)) Kolik tě stojí takový bubble tea?.. Já už se na něj dlouho chystám,ale nechci za to dát pulku kapesnýho :D) A po cestě z Brna jsou vždycky nejhezčí západy slunce! když jezdím ze školy,nemužu se na to vynadívat) a ty tousty!!! musím je zkusit. vživotě jsem o tom neslyšela :D

    ReplyDelete
  17. ta fotka nebe je úžasná! :)

    ReplyDelete
  18. Tá prvá fotka je top :) neskutočne krásne máš na nej vlasy :)

    ReplyDelete
  19. nejlepší fotky :-)

    ReplyDelete
  20. Příspěvek je úžasný!! Fotka nebe je úžasná a na té fotce se Sárou vypadáš přenádherně :O <333

    ReplyDelete
  21. úžasné fotky! ten kartáček mám v růžové:D jste úplně krásné<3

    ReplyDelete
  22. Pátá fotka mě absolutně rozsekala! :D Jsi boží prostě :)

    ReplyDelete
  23. bubble tea!!<3 ty mi delas takovy chute!

    ReplyDelete
  24. Mega bych si dala mandle a chai latté a bubble tea a všechnoooo ♥ Ta fotka, jak saješ ty kuličky, je luxusní, taky u toho tak vypadám, nikdy to nejde pořádně vysát prostě :D:D

    ReplyDelete
  25. Ta první fotka je překrásná!

    ReplyDelete
  26. krásné fotky !!!! ♥♥

    ReplyDelete
  27. Skvělý random! Dala bych si všechny ty dobroty :)

    ReplyDelete
  28. začínám mít pocit že tvoje randomy jsou asi moje nejoblíbenější články ever. já nějak bubble tea pořád nemůžu přijít na chuť, pokud to není milkshake. ta brčková je uplne nejlepší <3 :D
    ady.

    ReplyDelete
  29. Fotky na mňa pôsobia hrozne pozitívnou energiou.:) hlavne prvá sa mi dosť páči.

    ReplyDelete
  30. Nadherne fotky, paci sa mi snad kazda jedna! A tebe to neuveritelne pristane, si krasna ako sa tak smejes a mas jamky v licach. ;)

    ReplyDelete
  31. tie fotky sú krásne :)
    http://kikahphotography.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  32. Ty vlasy na předposlední fotce ti strašně moc sluší! :)

    ReplyDelete
  33. Na první ti to strašně sluší. Taky aby ne, když si vysmátá a kudrnatá, že jo.D! A strašně s emi líbí to padající listí, moc hezký detail.

    ReplyDelete
  34. jsi roztomilouš) a strašně mě zabíjíš tím toustem, protože mám strašný hlad :DD

    ReplyDelete
  35. to je dokonalý! hlavně to úžasný nebe!

    ReplyDelete
  36. nádherné fotky! :)

    btw. Followneš ma späť? :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  37. krásne fotky! a s nedostatkom času to mám podobné ;)

    ReplyDelete
  38. Vidíš na prvej fotke? Aká si nádherná? och <3

    ReplyDelete
  39. Skvělé fotky! :)

    ReplyDelete
  40. Ta 5. fotka ! :D

    ReplyDelete
  41. totálně boží!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.