Friday, November 22, 2013

Green plaid shirt.

Po včerejším výletě do Olomouce jsem byla celý den jako přejetá, přešla mě totiž ta dobrá nálada díky, které jsem si celou tu slátaninu užila. Tlačily jsme se osmi ve vlaku a říkaly všechno co náš napadne, cpaly se při výkladu obědem, klouzaly se v papučích, házely hrozny z okna, nakupovaly se sekáči, utíkaly na tramvaje a aspoň já jsem měla pocit, že v ten den se toho do mě strašně moc vlezlo. Každopádně jsem se bavila a teď nastává čas pro mého občasného tanečníka Davida a jeho chvilku slávy (doufám, že to oceníš :D).











jeans-choies.com, shirt-secondhand, jacket-local shop, hat-H&M, shoes-ccc (omlouvám se za ty boty, nějak se mi na ně usazuje všechna špína a cokoli kde se pohnu)

32 comments:

  1. Ach šíleně ti závidím ty tvoje vlnitý vlasy. Jinak skvělej outfit. A ten úsměv. ♥

    ReplyDelete
  2. Jak to děláš, že máš najednou tak dlouhý vlasy??? :O :))) :D

    ReplyDelete
  3. Super, ten klobúk ti veľmi pristane! A máš tu krásne vlasy ♥
    Inak chcem sa spýtať na tie džínsy, tiež nad nimi uvažujem, sú kvalitné? Teda samozrejme od nich zas nečakám nič extra, ale či nevyzerajú tak, že sa za chvíľu rozpadnú :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Úplně skvěle jsou, vzadu je made in USA :)

      Delete
  4. skvělá košile<3 máš úplně nádherné vlasy!

    ReplyDelete
  5. Ten klobuk ti skvelo pasuje, si krasna. :)

    ReplyDelete
  6. krásná :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Klobouček je super! Atmosféra tvých fotek je naprosto jedinečná, miluju je!

    ReplyDelete
  8. jsi nádherná jako vždy!
    jak dlouho máš rovnátka?:O
    http://veronikakustkova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Moc ti to sluší a skvělý outfit :)!

    ReplyDelete
  10. peti ,mohla bych se zeptat jakou máš velikost těch kalhot?
    jsou skvělý ,asi si je objednám:)

    ReplyDelete
  11. skvělý to je, tenhle křivák je naprosto boží!)

    ReplyDelete
  12. tohle ti hrozně sluší! :)

    ReplyDelete
  13. fotky skvelyyy a tenhle klobouk na tobe fakt miluju)))
    ady.

    ReplyDelete
  14. Sluší ti to!!! :)

    ReplyDelete
  15. super look!

    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/


    ¨http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. nádherný outfit, moc sa mi páči tá košeľa :3

    ReplyDelete
  17. Dokonalej klobouček! :)

    ReplyDelete
  18. Strašně ti to sluší! :)

    ReplyDelete
  19. Tady ti to moc sluší, líbí se mi celý outfit.

    ReplyDelete
  20. Ach, jsi nejkrásnější!

    ReplyDelete
  21. ten klobouk !!!!!!!!!!!!!! ♥♥

    ReplyDelete
  22. zlaťunká si :-)

    ReplyDelete
  23. Máš fakt skvělou košili a celá jsi skvělá! Zase!

    ReplyDelete
  24. vypadáš úžasně;3

    ReplyDelete
  25. Krásny outfit, si krásna! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  26. ten klobúk ti strašne pristane! :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.