Friday, November 29, 2013

Dreaming about the things that we could be.

Po náročně nenáročném týdnu jsem ráda, že je pátek. Fyzicky v kondici a psychicky vyčerpaná. Každopádně jsem stihla během patnácti minut mezi příchodem domů a odchodem na trénink vyfotit outfit za což si gratuluju, normálně bych se na to asi vykašlala. Každopádně mám na sobě kabát, který nosíme s mamkou tak nějak napůl. V neutrálních barvách s prvky zelené. Mám ráda i jiné střihy kabátů, avšak tento je super hlavně to zapínaní mě na něm neskutečně baví. Zvolila jsem tmavé džíny a hnědou tašku plus kotníkové boty s kožíškem uvnitř. Fotky na tu rychlost celkem nic moc, za to se omlouvám a taky tady nějak nevyniká moje barva vlasů jako v minulém příspěvku.









jeans-choies.com, coat-s.Oliver, bag-nyer, boots-?

28 comments:

  1. Super kabát, mám ráda kabáty, který nejsou jen obyčejně černý. (I když obyčejně černý taky mám:D)

    ReplyDelete
  2. Tahle kombinace barev ti moc sluší :))

    ReplyDelete
  3. slusi ti to :)!

    ReplyDelete
  4. Aj tak si krásna! A tie vlasy máš božské <3

    ReplyDelete
  5. Kabát ti moc sluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Tie vlasy sú super !
    :)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  7. Anonymous20:23

    Prosím, přestaň se už fotit v tom žlábku pro vodu, je to ponižující místo. Jsi krásná, máš na víc. ;-)

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. hezky kabatek
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  10. Ten kabát je super!!! Sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  11. Gorgeous boots.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. krásný kabát:)

    ReplyDelete
  13. krásné :) super taška !

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. kabát a boty semi tentokrát vůbec nelíbí, škoda :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. To není škoda, ono ne vzdycky se oblékám tak, aby se to všem líbilo :)

      Delete
  15. Jednoduchý, ale skvelý outfit! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  16. Ten kabát je skvělý! :)

    ReplyDelete
  17. Rasties do krasy Peti, pristane ti to. :)

    ReplyDelete
  18. Anonymous19:16

    vyčerpana? z čeho prosím Tě? Raději to nepiš, je to trapný, když sedíš JEN v lavici...........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neptej se když nechceš slyšet odpověď :) ne škola me vazne nevycerpava jak píšeš jen sedím v lavici :) ale mimo školu dělám jiné věci a stalo se toho tolik, ze jsem rada, ze od toho na chvíli utecu

      Delete
  19. Anonymous20:08

    Až budeš muset pracovat DOOPRAVDY tak mi o tom něco povídej............Jinak seš maly decko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vždyť ja ti nic neříkám, tak se prosím nerozciluj :) neboj se nejsem zádný zazobany fracek a dokážu ostatní respektovat a normálně s nima komunikovat, hádat se nepotrebuju, ja se žádné práce nebojím i te manuální tu jsem si uz několikrát vyzkoušela a vím, ze je to náročné a proti škole to není nic dokážu to uznat, tak me prosím z ničeho neobvinuj, myslím, ze jsem ti nic neudělala a jestli jo, tak se omlouvám :)

      Delete
    2. Možná, že kdyby ses, drahý anonyme, více učil, když si JEN seděl v lavici, tak by sis teď nemusel stěžovat na práci. Asi nemáš moc spokojený život, když řešíš hlouposti a povyšuješ se nad "malý děcko". Mimochodem, každý svého štěstí strůjce ;)

      Delete
  20. krásný botky i taška :) taky bych chtěla nějakej super kabátek, spíš nějakej originálnější, než jenom černej, ale černej je zase klasika :) a sluší ti to hrozně :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.