Tuesday, November 12, 2013

Cotton candy on my head.

Pro můj foťák je absolutně nemyslitelné zachytit věci tak jak leží a běží, takže růžová cukrovatová beanie vypadá jako nejvíc mnou nenáviděná bílá. A aby toho nebylo málo tak musí patřičně zářit na každé fotce jako bych měla na hlavě velkého chlupatého a hebkého jednorožce. Každopádně se budu modlit ať ji aspoň vy vidíte v nějakém normálním podání. Normálně růžovou vůbec nenosím, ale tohle byla taková rychloakce a mě se strašně líbí v kontrastu s tmavým oblečením a roztrhanými boyfriend jeans.












 jeans-choies.com, top-chivnova.com, jacket-local shop, shoes-ccc, beanie-wayfarer.cz

32 comments:

  1. Wow...úžasný outfit!! <333 ..a na niektorých fotkách vyzerá rúžovo ;)

    ReplyDelete
  2. náhodou vypadá ta beanie moc hezky a sluší ti:)

    ReplyDelete
  3. a zkoušela jsi vyfotit samotný detail čepice, tam růžová nebyla? .. Jinak tobě sluší všechny čepky, i kdyby byla bílá. :D
    ale jak tak sleduju, tak si spoustu lidí stěžuje, že blogger přesvětluje, ale já si toho u sebe moc nevšímám a ani to neřeším. :D

    ReplyDelete
  4. vypadáš úžasně! :) ta beanie je krásná :)

    ReplyDelete
  5. roztomilá čepice :-)

    ReplyDelete
  6. Krásný outfit :) sluší tit to :))

    ReplyDelete
  7. aaach ,to je perfektni<3

    ReplyDelete
  8. vážně svítí :DD ale ta 3 fotka je dokanalá ♥ :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. roztomilé! a ty boyfriend jeans proste zeru )

    ReplyDelete
  10. Anonymous18:47

    já nevím, mě prostě přijde, že tohle nejsou kalhoty pro tebe, dělají ti zbytečně širší nohy..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale, tak mi řekněte v čem je tlusté nemám, to je pořád dokola, prostě mám tlusté nohy a neuřežu je :)

      Delete
  11. Úžasné! Ta beanie tou růžovou působí uplně sladce :-)) Tak moc ti závidím ty dlouhé vlásky :/

    ReplyDelete
  12. ta třetí fotka je perfektní! úplně jsem si vzpomněla na Stmívání! :D

    ReplyDelete
  13. chlupatý jednorožec ? :'D
    Si boží :))

    ReplyDelete
  14. Ty sa viež tak úžasne obliecť. :3

    Live my life

    ReplyDelete
  15. Nádherná :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Nádherné! A já si naopak myslím , že v těch kalhotách máš úžasný nohy! ;)

    ReplyDelete
  17. vypadá to super, náhodou si umím představit jak to asi vypadá :) a od kdy je špatné mít cokoli společného s jednorožcem? :3

    ReplyDelete
  18. tie nohavice sú super, aj celý outfit!! :) a tá beanie je veľmi pekná, aj keď ja tiež ružovú nemám veľmi rada...to je výnimka;) :D

    ReplyDelete
  19. ty kalhoty jsou super !! celkově je to super !!! ♥

    ReplyDelete
  20. Ta třetí fotka!

    ReplyDelete
  21. Great outfit! Love it!

    ReplyDelete
  22. Ta beanie je úžasná a ty samozřejmě taky :)

    ReplyDelete
  23. Pristane ti to :)

    ReplyDelete
  24. Moc ti to sluší! Akorát se mi k tomu moc nelíbí tyhle boty, ale to už záleží na člověku :)

    ReplyDelete
  25. Beanie ti moc pristane :-) krásne fotky, ako vždy

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. :OO
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  27. bozi <3 ta ruzova se mi moc libi!
    ady.

    ReplyDelete
  28. Nádherná beanie <3333

    ReplyDelete
  29. jsi tak zatraceně krásná!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.