Monday, November 18, 2013

Burgundy tiger.

 Dnešní den byl poslední z prodlouženého víkendu, což mě dost mrzí, jelikož jsem polovinu věcí zatím nestihla udělat. Dobře, mám víc, než tu polovinu, ale hádám, že se mi nepodaří za ani ne den přečíst celý Máj a taky si nejsem jistá jak moc dobrá jsem v exponenciálních funkcích nebo jaký mám vztah k parazitům. Zbytek "špinavé" práce mám už za sebou. Přemýšlela jsem nad přípravou postu outfitů do tanečních, už jednou se vedly spory, že mít jen jedny šaty to se přece nenosí, tak bych vám ukázala pár odlišných kombinací, jelikož mi počasí moc nepřeje. Jinak dnešní klasická kombinace, jak už mě znáte jedna z mých oblíbených.











 pants-F&F, sweater-H&M, necklace-H&M, shoes-dr.Martens

39 comments:

  1. Parádní! :O

    http://sabinaswonderland.blogspot.cz/


    ReplyDelete
  2. Toto sa mi naozaj paci, nohavice sa skvelo doplnaju s mikinou. :) Inak za mna tie outfity urcite pridaj, som zvedava. ;)

    ReplyDelete
  3. verr15:56

    Wow moc ti to slusi za kolik byl ten svetr? :)

    ReplyDelete
  4. dobrá micka!:)))

    ReplyDelete
  5. wearing same sweater today :D
    xoxo

    ReplyDelete
  6. Mám ráda tvoje outfity! :)) Ta mikča je tak paráádní! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. veľmi krásna :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. chain je skvelej jsi krasna <3
    ady.

    ReplyDelete
  9. krásné kalhoty <3 taky toužím po mikině s tygrem! :D

    ReplyDelete
  10. Anonymous16:16

    strašně ti to sluší:)))...a myslíš, že ještě bude v H&M ten svetr ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju, už asi ne, je z dětského z minulé zimy :)

      Delete
  11. tohle se ti moc povedlo (y) :)

    ReplyDelete
  12. ta mikina je super! moc ti to sluší! :-)

    ReplyDelete
  13. Strašně ti to sluší! Takovéhle kombinace mám nejradši :)
    http://veronikakustkova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. Nádhera,jen možná příště stříbrné doplňky;)

    ReplyDelete
  15. ta mikina je úžasná!:)

    ReplyDelete
  16. uzasny outfit aj postava!! :) :O

    ReplyDelete
  17. Úžasná mikina!!! :)

    ReplyDelete
  18. krásné !! ta mikina je užasná ! : )

    http://mishellife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Všechny věci jsou úžasné, jen já jsem víc na nošení dlouhých věcí, které zakrývají pomalu i zadek, takže mi trošku nesedí to zakasání, ale aspoň to ozvláštní celý dojem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to je kvůli tomu, aby moje nohy nevypadaly ještě kratší než jsou :)

      Delete
  20. Pristane ti to :)

    ReplyDelete
  21. Krásne klasické :)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  22. Miluju Tvůj styl!! I když já nosím úplně jiné věci a vkus mám úplně jiný, stejně zbožňuju každý Tvůj outfit a nemůžu vždycky uvěřit vlastním očím, jak Ti to sluší :)

    ReplyDelete
  23. tento outfit sa mi neskutočne páči♥ a najviac pravdaže sveter - pretože podobný som si chcela kúpiť :D

    ReplyDelete
  24. Super! Topánky sú úžasné :)
    FashionEaterLoves

    ReplyDelete
  25. Zmíněné posty určitě udělej. Na fotkách ti to moc sluší, moc se mi líbí ten náhrdelník. :)

    ReplyDelete
  26. tigre sú proste top <3

    ReplyDelete
  27. pekna mikina:)

    PS: Pripoj se do giveaway o printin fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.