Tuesday, October 1, 2013

When the sun comes down.

Pro dnešní post jsem si připravila pár fotek kdy jsem se snažila zachytit západ slunce a nafotila jsem tím pádem asi dvě stě fotek. V sobotu jsem si pořídila novou beanie, takže outfit s ní. Každopádně v ní bylo super i když je podzim. Na ten jsem se těšila vlastně z tohoto důvodu, že budu nosit klobouk a různé beanies. Jinak mám novou rtěnku, která je podle mě uplně skvělá i když jedna z levnějších. Má skvělý odstín a tak jsem si pořídila ještě jednu v malinové barvě a jsem spokojená. Absolvovala jsem první taneční a potaneční chill na který se těším asi nejvíc ze všeho. Tak jsem zvědavá jak to bude vypadat každé úterý.












jeans-vietnamci, balet-vintage, sweater-secondhand, beanie-C&A, creepers-sportsdirect

52 comments:

  1. super, líbí se mi atmosféra fotek

    ReplyDelete
  2. beanie je super, plánuju si v téhle barvě objednat z ebay :) a fotky jsou skvelyyy, myslim že za to množství stály! :)
    ady.

    ReplyDelete
  3. fascinuje mě, že na to, že se fotíš samospouští ty fotky vypadají skvěle :)

    ReplyDelete
  4. perfektní fotky, hrozně moc ti to sluší, máš boží postavu :)

    ReplyDelete
  5. Ty jsi úplně úžasná<333

    ReplyDelete
  6. Nádherné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. oooo můj bože <333333333 dokonalý!

    ReplyDelete
  8. Anonymous18:56

    koenčne máš pekné vlasy :)

    ReplyDelete
  9. :) DOKONALÁ ! každý tvuj outfit je hezčí a hezčí ♥♥ ta beanie ti fakt sluší a ty fotky jsou naprosto užasné :)))

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Boží fotky! A moc ti to sluší!!! :)

    ReplyDelete
  11. Bezva! Sluší ti čepice :). To ti závidím. Já v čepicích vypadám šíleně :D...

    ReplyDelete
  12. nejlepší vlasy ever!

    ReplyDelete
  13. perfektné fotky :) tá čiapka sa ti veľmi hodí :-)

    ReplyDelete
  14. Krásné světlo. Ta čepka ti strašně moc sluší. Miluju tu fotku jak tam ležíš! <333

    ReplyDelete
  15. Všem známá beanie z C&A. :D Krásný fotkyy! <3
    Jinak ty chodíš do tančeních až teď? Teda já myslela, že už jsi v druháku... :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. však jsem teď v druháku :D u nás je to taková zvyk, že se chodí ve druháku :)

      Delete
  16. Anonymous19:10

    úžasné fotky :) akej značky máš ten rúž/rtenku?

    ReplyDelete
  17. Anonymous19:10

    úžasné fotky :) akej značky máš ten rúž/rtenku?

    ReplyDelete
  18. Bomba <3 nejlepší fotky za poslední dobu <3 love yůů <3

    ReplyDelete
  19. krásné:) tento outfit se ti může hodit ve fashion challenge:)

    ReplyDelete
  20. úžasný Péťo! Vždycky si řikam, že krásnější fotky už mít nemůžeš a chyba! fantastický!

    ReplyDelete
  21. nastydnou ti ledviny!:D né, sluší ti to, krásnej outfit :)

    ReplyDelete
  22. tohle se ti fakt povedlo, fotky i outfit <3

    ReplyDelete
  23. Kateřina Š.20:19

    Ty seš tak nádherná!

    ReplyDelete
  24. Perfektní fotky!

    ReplyDelete
  25. jee, takovou čepku bych chtělá, alespoň by mi bylo teplo ^^
    ta první fotka je top.

    ReplyDelete
  26. Top, top , top :)
    . :) http://amazing-everyday.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  27. Tyhle fotky jsou božský!! A souhlasim,chill po tanečních byl vždycky nejlepší :)

    ReplyDelete
  28. Ty jsi prostě tak úžasnááá ♥

    ReplyDelete
  29. Ty si tak úžasná, že sa neviem nikdy vynadívať na tie tvoje fotky :3 Opäť nádherný outfit a ten tvoj úsmev, krása;)

    ReplyDelete
  30. tohle je dokonalý!!!!! ♥

    ReplyDelete
  31. Tieto fotky sa ti úplne podarili!! Wau <3

    ReplyDelete
  32. toto je skvele <3 !! :)

    ReplyDelete
  33. nice simple look!

    http://thefashioncanyon.blogspot.de

    ReplyDelete
  34. Musím říct,že u těch prvních fotek sem měla pusu otevřenou.Výborný ! :).

    ReplyDelete
  35. Anonymous14:28

    Krásná,ta čepka<333333Ty jsi božská:'3

    ReplyDelete
  36. parádní fotkyyyyyyyy♥
    jako vždy ostatně :D ale neee, tyhle jsou ještě lepší ;)

    ReplyDelete
  37. mám stejnou čepku, tu mají teď snad všichni, ale je skvělá no:D:)

    ReplyDelete
  38. Outfit super, fotky super a svetr ti závidím! :-) Fakt skvělé :)

    ReplyDelete
  39. O kloboucích mi ani nepovídej...Tak strašně si na něj šetřím a toužím a namonec to utratím za časopis a dvě věci ze sekáče .D...Jinak souhlasím s ostatními, strašně se mi líbí atmosféra fotek. A obdivuju tě, že to fotíš na samospoušť, to bych fakt nedala. A taky díky za tip na rtěnku.)!

    ReplyDelete
  40. úžasné creepers! <3

    ReplyDelete
  41. mas taky ten tumblr look .)

    ReplyDelete
  42. bomba! geniálny outfit, úžasné vlasy :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  43. Dokonalé! 1 a 4 fotka je top :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.