Monday, October 21, 2013

Let's go down to the tennis court.

Včera večer jsem se snažila asi naposledy zachytit západ slunce na fotkách. Bylo tak akorát na džíny, top a riflovou bundu. Doplnila jsem to modrozelenou beanie, kterou mám už od minulého roku a jde to na ní vidět už není vůbec jako nová a tak plánuju další dvě nové, jelikož jsem na pár narazila. Jinak mi budou chybět tyhle večery/odpoledne kdy bylo ještě hezky a teplo, jelikož příští týden se čas posune (vlastně tento), tak budu mít zase o něco míň času, než doteď. Jsem unavená z pondělních nultých hodin a ranní tmy. Den mi dokáže zlepšit leda tak dobrá snídaně nebo oběd.















jeans-choies.com, top-secondhand, jacket-vintage, shoes-ccc, backpack-secondhand, beanie-gate

45 comments:

  1. tá vysmiata je dokonalá! :)) beanie vyzerá aj tak stále dobre,tiež by som nejakú chcela

    ReplyDelete
  2. krásná jsi :)

    ReplyDelete
  3. takéto outfity zbožňujem a tebe najviac pristanú!!:)

    ReplyDelete
  4. Tu 7. fotku jak ležíš na zemi zbožňuju nejvíc ! Chci ji pokaždé! :)

    ReplyDelete
  5. V pondělí mám taky nultou, takže soucítím -_- ;)
    Ale fotky nakonec vyšly hezky a moc ti to sluší :))

    ReplyDelete
  6. Strašně moc se mi líbí ta 'ležící' fotka ♥
    A skvělé boty!!

    ReplyDelete
  7. krásny outfit :) super top :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. Anonymous16:19

    si úžasná:3 milujem tvoj štýl!:)

    ReplyDelete
  9. beanie je skvělá!

    ReplyDelete
  10. krásný fotky <3

    ReplyDelete
  11. Takové outfity miluju!!

    ReplyDelete
  12. krásné ♥ náhodou beanie je moc pěkná :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. ♥♥ tobě ty čepice tak hrozně moc sluší !! a krásně se směješ ♥

    ReplyDelete
  14. Já ty tvoje fotky miluju :) Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Krásna si! A aj fotky sú super :)

    http://amazing-everyday.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  16. Ten outfit ti strašně sedí! Taky by sem chtěla nějakou beanie :)

    ReplyDelete
  17. Jé, tak v tomhle outfitu je tolik hezkých věcí-čapka, boty, kalhoty s vysokým pasem..

    ReplyDelete
  18. míš suprové obočí !

    ReplyDelete
  19. Ta fotka jak sedíš a směješ se je skvělá, tak veselá!!:) A máš krásnou džínovou bundu, celý outfit je moc pěkný.

    ReplyDelete
  20. aaaa,ty se tak krásné směješ! jsi úžasná<3

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano, nejoblíbenější <3

      Delete
  22. Včera bylo vážně hezky jen na riflovou bundu :) outfit je opět užasneeeej :))

    ReplyDelete
  23. nemálo luxusní vlasy! a ty boty jsou top

    ReplyDelete
  24. Tá taška je úžasná :O :O

    ReplyDelete
  25. Anonymous19:30

    viem,že otázka odveci :D ...Skúšala si si už žehliť vlasy?? :O :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. samozřejmě, že jo jde vidět, že jsi tady asi poprvé, jelikož vyžehlené vlasy mám v několika postech :) třeba tady http://bluerabbitwithwhitestain.blogspot.cz/2013/10/when-sun-comes-down.html

      Delete
  26. krásna čiapočkaa! <3

    ReplyDelete
  27. Wau! V téhle jsi dokonalá! Zvýrazňuje ti oči! <3

    ReplyDelete
  28. si ako princezná :)

    ReplyDelete
  29. Pěkný outfit!!! :)

    ReplyDelete
  30. ta čepice je skvělá! sluší Ti! :))

    ReplyDelete
  31. Krása. Tiež by som si chcela kúpiť nejakú beanie, aj viac. To je strašné, že sa bude posúvať čas. Všetko je to také divné.

    ReplyDelete
  32. Skvelý outfit.... škoda, že mne beanies nepristanú, ale ty s ňou vyzeráš super ....inak tie jeansy sú dokonalé :)) veľmi sa mi páčia
    FashionEaterLoves

    ReplyDelete
  33. Super fotky, skvělá jsi

    ReplyDelete
  34. Pro toto počasí jak dělané, moc se mi líbí ta tvoje čepice, má úžasnou barvu

    ReplyDelete
  35. ta čepice je skvělá:)

    ReplyDelete
  36. strašne ti to sluší :) máš nádherné vlasy

    ReplyDelete
  37. wow, nádherné fotky :-) a tebe to naozaj pristane, vidno, že sa v tom cítiš dobre a mimochodom, máš úžasné vlasy :-) som tu síce prvý krát, ale musím ťa sledovať!

    that-nat.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Moc pěkný outfit, ta čepka je skvělá:-))
    Glamour and Beauty

    ReplyDelete
  39. nádherné fotky! strašně se mi líbí jak máš tu ryflovou bundu a tu čepičku a za tebou je už takové to zapadlé slunko a v tom ty opadané stromy.. uplně cítím tu "teplozimu" a cítím ten podzim:D krásný fotky!:)
    uplně jsem zapoměla, že se bude posouvat čas, budu z toho mít zase stresy.. jak už bývá ta tma brzo tak mám vždycky pocit, že jsem toho hrozně moc nestihla udělat a pak z toho panikařím :D:(

    ReplyDelete
  40. boží boží božíííííííí <3

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.