Saturday, October 19, 2013

I've seen the world.

Poctivě se snažím přispívat a tak doufám, že to oceníte. Připravila jsem si zase random jako takové shrnutí týdne. V neděli jsem si koupila skvělou mikinu po které jsem dlouho toužila. Taky jsem poctivě trénovala a učila se na všechny ty hrůzy do matiky. V pondělí jsem se válela a užívala si nic nedělání, přemýšlela nad outfitem do tanečních a cpala se hroznovým cukrem. Úterý celé zaplněné tančeníma a vším okolo. Středeční učení na písemku a doplňování slepé mapy Asie. Konečně byl čtvrtek kdy jsem trénoval na sobotní závody a pátek ve znamení tří hodin ve škole, což byla nejlepší věc za celý týden. Následoval nákup, trénink, konečně jsem začala číst knížku a zasloužený spánek.
melounová Peťa u zelené zdi

tyhle kontrasty miluju
 nejoblíbenější a nejvoňavější trojka
 random nikdy nebude random bez zrcadlové fotky
 nová minimalistická láska
 nejlepší džíny za poslední dobu
 nová měkká mikina z takka za pár kaček
 banánová střecha
 tohle mě ráno zachrání
 někdy přidám i část tohohle
 takovou kočku jednou budu mít
 prozatím válčíme spolu
 úterní rána
 kontrast číslo dva, ta oranžová mě baví
 tiramisu (chvilkový nápad)
 druhý outfit do tanečních, první určitě ještě uvidíte
 hroznový cukr z DMka
 uzený losos, kapustičky a celozrnný chleba
na závěr nejlepší úlovek týdne, zeleninové chipsy z DMka za 16kaček

51 comments:

  1. Anonymous14:20

    tyhle randomy prosim ne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous15:10

      Já prosím ANO :-)

      Delete
    2. a proč ne? je na tom něco špatného, ráda bych když napíšete něco tak kritického tak aspoň vyjádřete proč :)

      Delete
    3. miri.go16:33

      tyhle randomy urcite ano...miluju je...inspirují mě...a je to proste neco co tenhle blog dela tim cim je :) zadny jiny blogerky nemaji takovy randomy jak tady Peta :)

      Delete
    4. Já tyhle randomy naopak miluju, občas je to fajn změna od neustálýho pózování a navíc randomy jsou z velký části o jídle, takže přesně něco pro mě :)))

      Delete
  2. mnaaam,takové dobroty! hned bych si dala :) boží fotky,králíček,oblečení a jsi hrozně krásná !:):*

    ReplyDelete
  3. Skvělé fotky!!! :)

    ReplyDelete
  4. Skvělé fotky! Randomy mám hrozně rááda :)

    ReplyDelete
  5. Mě se ráno vždycky mamka směje, že mě je šestnáct a ráno snídám lupínky s mlíkem. Tak jsem ráda, že nejsem sama! :D
    Mikinu mám tu samou akorát tmavě modrou a zrcadlová fotka vždycky nejhezčí! <3

    ReplyDelete
  6. Miluju randomy! :) Ta banánová střecha vypadá strašně moc chutně. A outfit do tanečních je krásný, taky by se mně takový sešel :))

    ReplyDelete
  7. Anonymous16:14

    odkud jsou prosim ty dziny? ty jak mas ted nejradsi:))

    ReplyDelete
  8. miluju tvé randomy :3 ♥
    moc pěkné fotky

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Jůů tu mikču bych potřebovala!!!! Asi se po ní mrknu :)) za kolik kdyžtak byla? :))) Jinak ten hroznový cukr jsem teďka nedávno taky objevila a totálně ho miluju, i když teda víc ten rybízový :) Vždycky se držím, abych to nesnědla všechno na posezení :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. stála 250kč :)
      jojo mám to stejně, ale mě se to teda nikdy nepovede vždycky je hned sežeru :D

      Delete
  10. milujem tvoje randomy :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. Miluju tvoje randomy<3 Mikča je skvělá,tiramisu a střecha vypadají moc dobře:3

    ReplyDelete
  12. Líbíí s emi ta mikča ! A tu banánovou střechu jsem tak dlouho neměla ! mam na ni chut !! :)

    ReplyDelete
  13. oh ja milujem tiramisu ! a ta mikina je uplne super

    ReplyDelete
  14. také milé všetko :):)

    www.em-petrik.blogspot.sk

    ReplyDelete
  15. za me jsou ty bramburky bohuzel nechutny :D

    ReplyDelete
  16. random! ♥♥♥ tu kočičku chci taky

    ReplyDelete
  17. boží článek!! Mimochodem jako reakce na první komentář...Tyhle randomy jo jo jo jo jo!

    ReplyDelete
  18. randomy mě baví! a do těch veganských sprcháčů z DMka jsem se taky zamilovala, u mě vede ten citronový:)

    ReplyDelete
  19. Zháňam tiež takúto mikinu, najprv som chcelu z H&M, ale keby mali v Takku lepšiu, tak pôjdem po nej. Môžem sa opýtať koľko stála? Rifle sú úplne super, jedlo je mňam a outfit do tanečních je úžasný. Ešte sa chcem spýtať odkiaľ máš tú sukňu? Ďakujem :)

    ReplyDelete
  20. No way!!! Banánovou střechu úplně miluju a straaašně dlouho jsem jí neměla. Slint :D

    ReplyDelete
  21. Moc pěkný fotky :) Banánovou střechu taky děláme :) A máš super oblečení :)

    ReplyDelete
  22. Tvoje randomy jsou prostě stejně vždycky nejlepší! :33 Jako vždy skvělé fotky nezklamaly ;)
    P.S.: Já si rozhodně všímám, jak jsi poslední dobou poctivá blogerka, jen tak dál! :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    ReplyDelete
  23. <3 mikinka je super <3

    ReplyDelete
  24. páni, zeleninový čipsy! tyjo, tak to je něco, to musím taky zkusit :D

    ReplyDelete
  25. Tieto randomy milujem ! :) Tie tvoje fotky majú vždy takú príjemnú atmosféru alebo ako by som to nazvala :D

    One way to fashion

    ReplyDelete
  26. Milujem tvoje randomy!:) Banánové strechy milujem!:)

    ReplyDelete
  27. strašne milé momenty života :)

    ReplyDelete
  28. Pro tu mikinu jsem běžela hned první den akce a zbyla na mě jen tmavě šedá.. :D ale stejně z ní mám největší radost :)

    ReplyDelete
  29. tvoje randomy miluju!♥
    ten outfit do tanečních je krásný! a banánová střechaaa! mňam

    ReplyDelete
  30. Anonymous14:51

    Máš super blog. Jen tak dál!!
    Můžu se zeptat kolik tě stály ty džiny a kde jsou k sehnání? Případně jestli nevíš, kde se dají sehnat nějaké s vysokým pasem?:) děkuju!

    ReplyDelete
  31. skvělý random,ten druhý outfit na taneční je moc pěkný :-)

    ReplyDelete
  32. Anonymous17:08

    my sme mali v piatok 2 hodiny :D

    ReplyDelete
  33. Super fotky :)) Si veľmi pekná :)
    FashionEaterLoves

    ReplyDelete
  34. ten outfit do tanečních je dokonalej O ♥

    ReplyDelete
  35. na tenhle sprcháč jsem se v pátek dívala v dm a voní nádherně:) jako takové ty jogurtové žvýkací kokyna, nevím jak bych to popsala:D strašně moc se mi líbí ten odstín zelené v pokojíku :)

    ReplyDelete
  36. Milujem tieto tvoje randomy! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  37. Ta mikina je skvělá!
    A ta střecha, chci! :D

    ReplyDelete
  38. uplně si mě navnadila teĎ s tou střechou! kdysi sem jí dělala celkem často, i když to byla piplačka :D je nejlepší!
    a závidím Ti ty taneční, hned bych šla znova :(
    miluju takovéhle randomy!
    Any

    ReplyDelete
  39. Ten outfit do tanečních je super :)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  40. Randomy mám ráda :-) Ale zeleninové chipsy ani náhodou :D

    ReplyDelete
  41. Ten outfit do tanečních je úžasný, moc se mi líbí :)) A po té mikině z takka už taky nějakou dobu pokokuju.)

    ReplyDelete
  42. Ty jsi táák krásná!!!

    ReplyDelete
  43. na tyhle mikči jsem v Takku koukala, vypadají pěkně :) tyhle posty mi vždycky na něco udělají takovou chuť, sakra! :D

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.