Saturday, October 12, 2013

I've never seen a diamond in the flesh.

Tak nějak mám pocit, že i když se snažím tak stejně ve výsledku ta věc stojí za nic. Poslední dobou to vychází na povrch víc a víc viz. dnešní fotky. Vůbec nechápu co s tím je v počítači v programu je vidím uplně jinak, jsou daleko hezčí a daleko víc ostřejší a taky to vypadá jako bych je zmuchlala a následovně žehlila a až potom se snažila něco udělat. Outfit je focený v parku hned po tréninku, takže jsem zvolila jednoduchou variantu. Černé džíny, košile a oblíbené pohodlné triko. Nakonec nechybí ani martensky a obvyklá plátěná taška. Za fotky děkuju N.








jeans-choies.com, top-zlz.com, shirt-lindex, bag-Vaci, shoes-dr martens

45 comments:

  1. Anonymous14:24

    MILUJU TĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚĚ

    ReplyDelete
  2. Anonymous14:27

    ani nevíš jak jsi mě ted tímto příspěvkm potěšila, děkuju :)

    ReplyDelete
  3. krásny outfit :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Sluší ti to:).. Zrovna Lorde poslouchám :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous14:29

    Vezmeš si mě?!!!!!!??? pítr

    ReplyDelete
  6. to dělá prostě blogger, nesnáším ho :D ale i tak se mi ty fotky líbí, zvlášť ta černobílá :)
    ady.

    ReplyDelete
  7. Jsou povedené, to dělá určitě to nemilé počasí :)
    sluší ti to Peti :)

    ReplyDelete
  8. Fotky jsou super! Martensky <3

    http://wanna-be-foreveryoung.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Ty jsi úplně úžasná,nemám slov<3

    ReplyDelete
  10. ta černobílá fotka!<33

    ReplyDelete
  11. mne to s fotkami robi tiez, tiez to mam v pc a v programe inak ako ked ich uz pridam na blog, ale aj tak ich mas krasne :)

    ReplyDelete
  12. Fotky sú krásne :) veľmi ti to pristane

    ReplyDelete
  13. v poslední době mi to blogger dělá taky :/ ale fotky jsou stejně nádherné,jsi krásná <3

    ReplyDelete
  14. Košile <3 ! Co trénuješ ? :)

    ReplyDelete
  15. Blogger prostě zhoršuje kvalitu fotek :( Ale i tak jsou krásné! :)

    ReplyDelete
  16. Mně ty fotky přijdou uplně boží! Máš úžasné vlasy <3

    ReplyDelete
  17. Já tvoje fotky stejně miluju ! Ale je prada, že mám stejný problém :) zkus nahrávat fotky přes nějaký server (třeba teashare.net nebo photobucket.com :) Poslední dobou blogger šíleně znehodnocuje fotky!

    ReplyDelete
  18. sluší ti to! A fotky se povedly :)

    ReplyDelete
  19. krásna:)

    www.em-petrik.blogspot.sk

    ReplyDelete
  20. vždyť fotky jsou úžasný! :) a sluší ti to :)

    ReplyDelete
  21. Darling, you look absolutely lovely. The whole combination suits you so well. #perfect
    All the best from lovely Berlin,

    Jana & Vanessa
    #midnightcouture

    ReplyDelete
  22. Ta košile ♥ Sekne ti to :)

    ReplyDelete
  23. Já se nestačila divit u fotky mého obličeje u recenze BB krému, ten blogger to tak hrozně k**ví tu kvalitu fotek, hrůza. Už ukládám na imageshack.com :)

    ReplyDelete
  24. tohle je úžasný, Peti!♥
    ta košile.. aaaaaa.. přesně takovou sháním :)

    ReplyDelete
  25. Mně ty fotky přijdou dobrý :-)

    ReplyDelete
  26. Mne to robí Blogger niekedy tiež. -_- e podľa mňa sú tvobe fotky vždy krásne<3

    ReplyDelete
  27. Povedené fotky :-)

    ReplyDelete
  28. MOC PĚKNÉ :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  29. ňuňu :* krásko

    ReplyDelete
  30. ty si uplne krasna!
    jak babika,.
    to ani nie je mozne.)

    ReplyDelete
  31. Je to boží ! a Peťulko !! taky bych chtěla vypadat jako ty po tréningu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha to už jsem byla odpočinutá :D focené po několika desítkách minut :D

      Delete
  32. Jsi strašně krásnááá!

    ReplyDelete
  33. Mám dojem, že je musíš dát do určité velikosti, aby pak neproběhla následná komprese. Ale nejsem si tím jistá, my máme na blogu fotky vždy 1500 pixelů tu dlouhou stranu fotky a kvalitu fotek nám to tolik neničí.

    www.kamilaklara.com

    ReplyDelete
  34. so cool! maybe we can follow each other? let me know! <3 http://exality.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Podľa mňa sú tie fotky pekné aj teraz ale verím, že sú ešte kvalitnejšie :) krása

    ReplyDelete
  36. uža ! ten nadpis je z nějaký písničky? jake kdyžtak

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.