Thursday, October 17, 2013

I can be your nightmare.

Konečně jsem pro vás připravila sérii fotek ze soboty. Nejdřív jsme fotily ve starém domě různé fotky jako pokus a nakonec po několika rozhodnutích jsme zůstaly v jedné místnosti a nafotily ty na skříni a s křeslem. Na skříni jsem si připadala dost vtipně hlavně když jsem lezla tam nahoru a pak zase skákala dolů. Našly jsme i skvělé místo venku a tak vznikly různé fotky na různé režimy a já jsem si to skvěle užila. Stejně mě tyhle strašidelné "role" baví nejvíc. Snad se i vám naše práce bude líbit. Děkuju N. za fotky a nápad a celkově holkám za skvělé odpoledne.














43 comments:

  1. Fotky jsou fakt úžasné! strašně se mi líbí ta atmosféra <3

    ReplyDelete
  2. :OO tak to je úžasný! ♥

    ReplyDelete
  3. ty krááááso!♥
    to je úžasný

    ReplyDelete
  4. úžasné fotky! mají úplně skvělou atmosféru<3

    ReplyDelete
  5. wau, úplne super nápad a krásne fotky! :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. damn this is nice!

    http://thefashioncanyon.blogspot.de

    ReplyDelete
  7. nádherné fotky :)

    ReplyDelete
  8. skvělý nápad:)

    ReplyDelete
  9. super nápad a úžasné fotky!:) nejlepší je ta pátá fotka, úplně jak z nějakého filmu nebo tak. skvělý:D

    ReplyDelete
  10. wow dokonalé fotky originální s nápadem!!Nádherný:-)

    ReplyDelete
  11. Anonymous21:58

    zaujimavý napad, ale pripada mi to take nostalgicke.. až strašidelne
    no ja neviem.. ale tak bliži sa Halloween takže troška takej atmosfery nezaškodi:D :))

    ReplyDelete
  12. úžasný nápad,niektoré fotky sú úplne perfektné! :) len mi tam trošku vadí ten mobil,podľa mňa sa tam moc nehodí a vymenila by som ho napríklad za knihu,ale to je len môj názor,aj tak to je skvelé :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky jsem si říkala to samé s tím mobilem :)

      Delete
  13. Super nápad! Moc se mi tyhle fotky líbí :))

    ReplyDelete
  14. Vážně super! Ta druhá fotka je hodně dobrá, celkově mají ty fotky nápad a pěkně strašidelnou atmosféru! :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous22:19

    to je amazing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  16. Teda, fakt sikulky, super!

    ReplyDelete
  17. tak to je bombaaaaa, skvelyyy :)
    ady.

    ReplyDelete
  18. Ty fotky kde jsi u krize jsou top!

    ReplyDelete
  19. Brr takhle bych tě nechtěla potkat! ;D

    ReplyDelete
  20. tak to jsou dokonalý strašidelný fotky:OO otázka, jak jste udělali tu rozmazanou fotku, která vypadá jako nějaké převtělování? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. použily jsme režim priority závěrky a posunuly na nejdelší čas, takže v tom okamžiku jsme se pohly a tak to dopadlo :)

      Delete
  21. super fotky, originální nápad! :))

    ReplyDelete
  22. Opravdu moc pěkný fotky! ♥ Hlavně ty černobílé z interiéru. ;)

    ReplyDelete
  23. fotky jsou dokonalé :O <33

    ReplyDelete
  24. super!! :) creepy as hell!

    ReplyDelete
  25. Božské!

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  26. Božské fotky i nápad! <33

    ReplyDelete
  27. Najviac sa mi páči tá fotka kde sa smeješ :))

    ReplyDelete
  28. úplne super nápad!! :) a fotky perfektné :D
    http://kikahphotography.blogspot.sk

    ReplyDelete
  29. no páni! tak tohle se vám opravdu povedlo! <3 skvělý nápad :) a fotky jsou moc dobře propracované,tak čumím! :)

    ReplyDelete
  30. páni, to jsou dokonalé fotky :))

    ReplyDelete
  31. Úžasné fotky!!! :O ♥

    ReplyDelete
  32. super fotky!
    ani nevíš jak moc se už na tebe těším <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete
  33. Anonymous14:35

    MOc si zahráváš........Nelíbí se mi, když někdo tohle fotí......

    ReplyDelete
    Replies
    1. nevím s čím si tak zahrávám, můj nápad to nebyl posloužila jsem jen co by v uvozovkách modelka :)

      Delete
  34. Asi jeden z najlepších príspevkov. Najlepšie sú tie na tej ceste lemovanej strommi. :)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  35. to je užasné ♥♥ :oo

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  36. Mega!! :) http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  37. Máš nádherné fotky...:) http://monulix.blogspot.cz/ teprve záčínám blogovat..

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.