Sunday, October 6, 2013

Have some fun.

Přes víkend jsem byla na hodech a různě se bavila. Každopádně to bylo super, na některých atrakcích jsem málem umřela smíchy plus všechno to dohromady. Sešlo se nás trochu víc a potkala jsem své čtenáře a tímto je zdravím :D. Jinak doufám, že se zase dostanu do nějakých vyjetých kolejí, jelikož přes tento týden jsem měla docela velkou honičku s učením a vším tím okolo, takže jsem všechno předfotila dopředu. Dneska ještě naposledy projdu stánky, najím se a tak. V pondělí na sedm, skvěle.
afterparty look
 hodně cukru po škole
 zapečený květák se sýrem plus okurek
 jedno z nejpovedenějších focení co se mi podařilo, jinak jsem vždycky naštvaná
 odrátovaná momentka
 vegetariánský megaoběd
 narozeninová žranice
 Peťa na peci (chci ji domů)
 bráchova mňamka
bratranec, sestřenice
 brácha
 nové rtěnky od essence
 the biggest love ever <3
 děkuju <3
the saturday party bag

44 comments:

  1. Ta čtvrtá fotka je prostě best! ♥
    Můžu se zeptat na odstíny těch rtěnek? :)

    ReplyDelete
  2. tá fotka pri peci je úžasná,krásne to tam vyzerá :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:41

    Ty fajčíš?? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiež som sa to chcela spýtať, ale inak super fotky :)

      http://andrea-magazine.blogspot.sk/

      Delete
    2. Ne, jen teď na hody jsem měla s kamarádkou na půlky :)

      Delete
    3. Anonymous19:48

      Tak to seš frajerka no :D Bože, co si tímhle jako dokazujete?

      Delete
  4. Ta první fotka<3 Ty martensky jsou boží:3

    ReplyDelete
  5. Ta čtvrtá se fakt povedla :)..
    jinak ta pec.. ta je boží.. já jsem si nic takového na živo nevyzkoušela.. jako že bych na ní spala nebo tak, ale musí to být megaaa <3
    jak vidím tu plechovku.. mňaaaam, hned bych si colu dala :3 děláš mi strašný chutě :D
    ty botky!.. mám podobné, taky je miluju :3
    a k poslední fotceee, taky mě hned napadlo, ty kouříš? :D

    ReplyDelete
  6. nejnádhernější fotky, jako vždycky!♥♥
    a konečně vím, jak vypadá tvůj brácha :DDDDDDDDD

    ReplyDelete
  7. pěkné fotky :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous12:55

    ty kouříš? nechtěla bys někdy udělat nějaký tag s bráchou?

    ReplyDelete
  9. Anonymous12:56

    To na té poslední fotce v kapse jsou cigarety?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous13:09

      Ano, je to cool. Je vidět , že se slečna chtěla "pochlubit". Jinak nechápu význam té fotky. A když už kouříš, a "nic si tím nedokazuješ" tak fotku bez cigár ne?:)

      Delete
    2. proto tady žádná nikdy nebyla, jen jsem prostě byla zvědavá na reakce a tak, protože u některých se to neřeší, ale u těch u kterých se to neví tak jo :)

      Delete
  10. Krásné fotky! S Tery jsme teďka na dva týdny bez masa, tak si asi taky uděláme vegetariánskou mňamku :D

    ReplyDelete
  11. Nádherné fotky

    ReplyDelete
  12. nekuuuuuuř :(
    ta fotka na peci je skvělá a ostatní taky, i jídlo samozřejmě :D
    martensky bych ti samozřejmě nejradši ukradla, ale tak budu ti je přát :D
    ady.

    ReplyDelete
  13. Na té čtvrté fotce vypadáš dokonale!:)

    ReplyDelete
  14. Na 4. fotce ti to moc sluší! :))

    ReplyDelete
  15. Ta pec je skvělá<3 ůžasný oči máš.. :-)

    ReplyDelete
  16. Ta fotka na peci je velice povedená :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. ta 4.fotka je naprostá bomba a "péŤa na peci" taky:))) a ty kuříš jo?:D
    btw kdes sehnala ty boty prosim prosim prosim??:))

    ReplyDelete
  18. ty fotky nemaj chybu !!!!!!!

    ReplyDelete
  19. super fotky :) a vtipnej brácha :D

    ReplyDelete
  20. máš nejkrásnější úsměv :)

    ReplyDelete
  21. jsi krásná! Martensky závidím!<33

    ReplyDelete
  22. mňam, tie fotky jedla :D
    a tá fotka na peci je skvelá :)

    ReplyDelete
  23. krásne martensky! <3

    ReplyDelete
  24. užasné fotky :) jako vždy :))

    http://mishellife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Na tý peci ti to strašně sluší :) ! Chci se zeptat co říkáš na ty rtěnky od Essence? Líbil se mi děsně jeden odstín a furt přemýšlím jestli koupit nebo nekoupit. Pěkná kabelka (y) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. podle mě poměr cena kvalita odpovídá, drží obstojně, pigmentace je přesně taková jak jsem čekala žádný lesk a hezká barva jsou pěkně matné, ale vysušují, takže plus balzám a odstíny jsou nejlepší asi půjdu na další :)

      Delete
  26. jooo martensky <3 super fotky <3 ty kouřííš? :DD :O

    ReplyDelete
  27. Nej fotky!!!!<3

    ReplyDelete
  28. Teda vypadat ráno po párty takhle dobře, to bych byla ráda...Já mám druhý den kruhy pod očima, suchou pleť a vůbec vypadam dost šíleně a celý den raději nevylejzám z domu :D..(a to nepiju jo:D). Čtvrtá fotka je fakt skvělá ty jo, máš na ní super barvu vlasů :))

    ReplyDelete
  29. Anonymous18:16

    Kde jsi vzala ty dokonaly martensky?:O:D

    ReplyDelete
  30. Jůů randomy jsou nejlepší :), už vymýšlíme nějaký výlet za tebou, dokud nebude ještě bude hezky a jinak Camel (y) :D

    ReplyDelete
  31. Krasne fotky, hrozne moc ti to pristane na fotkach, kde sa smejes! :)

    ReplyDelete
  32. Anonymous19:47

    Ty cigarety zahoď ;) Když koukám na tvoje randomy, skoro všude máš vyfocené zdravé jídlo a přitom si takhle zbytečně kazíš zdraví. Na to máš ještě času dost.

    ReplyDelete
  33. ty boty♥♥♥
    tvuj brácha mi připomíná kamaráda :D

    ReplyDelete
  34. bezva fotky.. ale ta na peci! vypadáš tam úžasně! :*

    ReplyDelete
  35. nádhernou kabelku máš a ještě nádhernější složení :D
    jinak moc hezké fotky, hlavně ta na té peci :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.