Wednesday, October 23, 2013

Everything will glow for you.

Mám takový pocit, že dnešní fotky vůbec nevyšly. Celé focení mi trvalo neuvěřitelnou dobu, prošla jsem strašné množství míst a přitom jsem si stihla pořádně zablátit boty a zadek. Na posledních pár fotek už mi nějak přestal doostřovat foťák a tak jsem se po zemi válela uplně zbytečně. Dopolední jsme byly v kině, což bylo skvělé po včerejších a tanečních a všemu potom to docela bodlo. Už mi zbývá jen čtvrtek a páteční zkrácené vyučování. V pátek totiž přijede Sárka s Helčou, což je pro mě událost číslo jedna, tak dlouho jsem je neviděla a děsně se těším <3.











pants-F&F, shirt-secondhand, scarf-gift, bag-gate, creepers-sportsdirect.com

33 comments:

  1. krásna šatka a musím pochváliť aj super obočie:)
    Sunrise of my life :)

    ReplyDelete
  2. Mě se fotky líbí ! Našla si krásné prostředí a outfit je skvělý :)

    ReplyDelete
  3. Ale višli Ti! A tie creepers majú super potlač! ;)

    ReplyDelete
  4. Tahle kombinace barev ti strašně sluší!

    ReplyDelete
  5. nebuď tak sebekritická (nebo foťákokritická), fotky jsou parádní :)
    a ten outfit je opravdu dokonalyyyyyyyy!♥

    ReplyDelete
  6. aký krásny bookeh máš a svetlo taktiež na fotkách ... ♥

    ReplyDelete
  7. ten bokeh <3 strašně se mi tu líbí clona a světlo,krásný fotky :)

    ReplyDelete
  8. Sluší ti to! :)
    Já se těším na tvůj další random ... :)

    ReplyDelete
  9. dny po tanečních jsou nejhorší!! :D fotky se mi náhodou líbí, vínová je na tobě nejlepší :)
    ady.

    ReplyDelete
  10. Ty fotky jsou opravdu krásné! :O

    ReplyDelete
  11. dnes ti tie fotky práveže veľmi vyšli! ;) si krásna!

    ReplyDelete
  12. tuhle barvu prostě miluju !! hrozně moc ti to sluší (už si připadám trapně to psát pokaždý, ale je to tak :D) ♥

    ReplyDelete
  13. Mně se fotky moc líbí, ale chápu ten pocit, taky mě vždycky štve, když s fotkama nejsem spokojená :D

    ReplyDelete
  14. skvělá kombinaceee!! :)

    ReplyDelete
  15. Skvělá kombinace barev! Tahle ti fakt sedne!!! ;) A ty fotky jsou náhodou super! Ta atmosféra a všechno! :)

    ReplyDelete
  16. Také se mi to barevně líbí moc :-))

    ReplyDelete
  17. a mě se stejně líbí !! :))

    ReplyDelete
  18. Kráska :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  19. úžasný outfit i fotky! Opravdu jeden z tvých nejlepších :))
    přijde mi, že ten zvláštně uvázaný šátek tomu všemu dodává fakt šmrnc, je to boží!

    ReplyDelete
  20. mne sa tie fotky veľmi páčia:)

    ReplyDelete
  21. náhodou jsou fotky hodně super a krásný šátek :)

    ReplyDelete
  22. milujem túto burgundy farbu, fotky sú dobré ;)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  23. pěkná kabelka a šátek :)

    ReplyDelete
  24. Hezky fotky, Peto :)

    ReplyDelete
  25. náhodou,úplně úžasné fotky! jsi úplně nádherná:-* outfit,ty,všechno<3

    ReplyDelete
  26. Boozi!!
    Jooo, tak moc se těším!!!! <3

    ReplyDelete
  27. Moc ti to sluší, ten šátek je super! :)

    ReplyDelete
  28. Nič si z toho nerob... outfit je super a fotky sú krásne :)
    FashionEaterLoves

    ReplyDelete
  29. veď sú tie fotky super!! :)
    http://kikahphotography.blogspot.sk/2013/10/my-sweet-susan.html

    ReplyDelete
  30. Nádherný šátek, úplně krásný podzimní outfit ;)

    ReplyDelete
  31. podľa mňa sa tie fotky vydarili :) nádherná šatka :)

    ReplyDelete
  32. Vyzeráš skvele Peti :)

    ReplyDelete
  33. Taky bych si chtěla koupit nějaké slim vínové kalhoty, mám jen takové volnější, ale to není ono...
    Super fotky, drdol ti moc sluší a máš perfektní tvar obočí :O

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.