Monday, October 7, 2013

Dr. Martens.

 Poprvé co na mě vidíte nové martensky. Je to takový můj splněný sen, už před několika lety jsme o nich s kamarádkou tajně snily a taky jsem jedny looklike martensky měla. Jsem ráda, že jsem měla štěstí na tyto. Nebyly vůbec drahé, ale trochu špinavé a tak jsem se o ně z části postarala, budou chtít ještě nějakou péči, ale jsou vážně z kvalitní kůže a tak to nebude problém. Klidně odpřísáhnu to, že jsou to ty nejpohodlnější boty hlavně kvůli stélce, kterou mají vevnitř. Jinak jednoduchá kombinace, která určitě nevytvoří tolik rozporu jako ta minulá. Zítra mám taneční, takže jsem připravila článek už na dnes.














pants-F&F, shirt-secondhand, jacket-local shop, bag-elle, shoes-dr martens

53 comments:

  1. martensky jsou nejlepší :33 mám stejné a nemůžu si je vynachválit <3 :))

    ReplyDelete
  2. oh, závidím Ti Martensky!
    Jinak si nádherná jako vždy :)
    Any

    ReplyDelete
  3. moc ti to sluší ! :) a ty martensky ♥♥♥♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Botky jsou skvělý!

    ReplyDelete
  5. Pěkná košile :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. gratuluji k splněnému snu ! :))
    Padnou ti skvěle !

    ReplyDelete
  7. tady na těch fotkách máš dokonalý vlasy:)

    ReplyDelete
  8. Martensky mam dvoje, ale pokazne z nich mam puchyre a znicene nohy, ale miluju je :D

    ReplyDelete
  9. Anonymous19:14

    jee! tak ty ti opravdu moc zavidim, o presne takovych take sniiim :-))

    ReplyDelete
  10. úžasné sú :3 už aj ja si ich konečne plánujem kúpiť :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous19:16

    ved sou ty boty upe humus!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale nepodepíšeš se pod svůj úžasný názor, viď? :*

      Delete
    2. Anonymous15:29

      Mně se třeba taky nelíbí :-). Přijde mi, že kdyby to nebyly Dr. Martens, každý napíše, že jsou hnusný, ochozený, a jako sto let starý. Jakmile jsou to Martensky, jsou boží. Tyjo, kde to žiju?

      Delete
  12. Martensky ti teda závidím :3

    ReplyDelete
  13. Závidím ti martensky,jsou úžasné! Nádherná:)

    ReplyDelete
  14. Jé, tak taneční ti zavídím, hned bych tam šla uznova. Budeš fotit i taneční outfity?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nebudu mám jen jedny šaty a jedny boty :)

      Delete
  15. martensky jsou i můj sen <333 snad někdy..
    ty kalhoty jsou skvělý :)
    ady.

    ReplyDelete
  16. Peti, ty jsi úžasná <33 A po martenskách taky toužím :)

    ReplyDelete
  17. Celý outfit je krásný:)

    ReplyDelete
  18. Ty kalhoty jsou krásný!

    ReplyDelete
  19. tiež sú pre mňa martensky snom, dúfam, že sa mi ten sen splní :D

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  20. Ja som tiež chcela Martensky strašne dlho, ale nejako ma to už prešlo. Ale za to tá taška je perfektná :D

    ReplyDelete
  21. jeeeeeej tohle je božíí ♥♥ krásný outufit a kráné fotky!

    ReplyDelete
  22. dobrý outfit :) a boty jsou úžasný, tiše závidím :)

    ReplyDelete
  23. Tie martensky vyzerájú super! ešte trocha očistiť a budú dokonallé! <3

    ReplyDelete
  24. Ty martensky jsou super!!! :)

    ReplyDelete
  25. Miluju martensky, ale u těchto bych snad ani nepoznala, že jsou to martensky, jsou takové zvláštní.. Čímž neříkám, že se mi nelíbí, jen bych si jich nevšimla, kdybys o nich nepsala. Hrozně ti to sluší jinak. Jako vždycky :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. asi tím, že jsou to uplně obyčejné boty :D

      Delete
    2. Anonymous17:45

      Martensky nejsou obyčejné boty, to jen ty jsi z nich udělala rádoby drsně zavázané boty, špinavé, s přetočeným jazykem... když je vidím v kombinaci s tlustými lýtky, chce se mi vážně brečet!

      Delete
    3. tak a co mi poradíš uřezat si je? :D ale takhle se normálně martensky nosí a jazyk je normálně je je trochu na stranu to se snad stát může :)

      Delete
    4. Anonymous22:48

      Myslím, že by ti pomohla jiná výška bot, buď kotníkový nebo naopak více dírkový. Příště si je prosím aspoň trochu umyj a navoskuj, já Martensky miluju a hrozně mi to vadí, když se o ně někdo nestará...

      Delete
    5. Anonymous15:32

      TAK TA POSLEDNÍ VĚTA MĚ ROZSEKALA :D
      PREJ: já Martensky miluju a hrozně mi to vadí, když se o ně někdo nestará...
      NODOPRDELE! ZAMYSLI SE NAD SEBOU A UVĚDOM SI, ŽE I BEZ MARTENSEK SE DÁ DÝCHAT :-).

      Delete
    6. já jsem se snažila, upřímně dokážu přiznat, že na nové nemám a tak jsem si koupila tyto ve strašném stavu a dala jsem je trochu dohromady jsem ochotná ukázat jak vypadaly před a po :)
      já je mám taky ráda a líbí se mi a věř mi, že jsem se hodně snažila je vyčistit, protože vím, že kožené boty si to zaslouží, ale majitel přede mnou to asi nevěděla :)

      Delete
    7. Anonymous21:26

      Nechápu co je na tom špatnýho napsat, že Marteny miluju, v rodině je nosíme všichni, jsem do nich obouvána od 5 let a jak říká Peťul, jsou to kvalitní, zdravotní a nejpohodlnější boty co existujou... Peťul se omlouvám, prvotní reakce byla přehnaná, doporučuji koupit bezbarvý vosk na boty a pořádně kůži promastit, je to mnohem lepší než obyčejně nakrémovat:)

      Delete
  26. jsou úžasné! :)

    ReplyDelete
  27. Nádhera, nádhera, nádhera!

    ReplyDelete
  28. dáš sem prosím odkaz na martensky? :) jinak skvělej outfit. martensky je také můj velký sen a ty lahoty jsou božíí:33

    ReplyDelete
  29. Mě se tyto hrozně líbí, nejsou tak "drsné", nebo nevím, jak to popsat. Vzala bych si je na sebe i já a to nejsem zrovna "Martens" typ :) A myslím, že jsi to dobře vše hezky sladila dohromady:) Super.

    ReplyDelete
  30. bezva outfit, botky ho skvěle doplňují ;) a máme podobné kalhoty :D :))

    ReplyDelete
  31. Anonymous23:38

    Nechci nic říkat... ale ty máš jedny šaty a boty na 12 nebo 13 lekcí v tanečních? Já mám asi devatery+ šaty na Věneček .. a stejně se mi nějaký nelíbí a ještě bych dokoupila :D Nic proti, jen se ptám:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous15:34

      tak to jsi pi*a, ještě že to sem takhle napíšeš :D

      Delete
    2. ok tak ses nám pochlubila, ne bohužel nemůžu utrácet za tolikatery šaty vystačím si s nima, líbí se mi, sedí mi a jsou pohodlné, určitě si ještě nějaké pořídím když se mi budou takto líbit, ale každý má jiný žebříček hodnot a já ho chápu a respektuju :)

      Delete
    3. Anonymous19:42

      No jasně a koupila ti je maminka a papínek. Takovýhle děcka rozmazlený fakt miluju :D Ne každej má na dvacatery šaty, tak napiš, až si alespoň na jedny vyděláš sama a pak se vytahuj :D

      Delete
    4. Anonymous16:46

      100 bodu pro Petu, ze ma jen jedny saty a boty! :) jsi prima blogerka, slusi ti to:)

      Delete
    5. Anonymous23:02

      aha :D až na to že já si vydělávám sama, bohatí nejsme, a všechny šaty jsem si koupila sama ;) bože já se jen zeptala, nechtěla jsem se chlubit :/ :D a komentář že jsi super a outfit taky se někam ztratil.. nečekala jsem, že jeden komentář rozpoutá takový peklo :D ale i tak, sleduju tě ráda ;)

      Delete
    6. neztratil se nikam je hned pod tím vším, takže jsi ho asi přehlédla, jiný tady není a nevím, který anonym je který, takže možná to není tvůj, ale s tím nic nenadělám :) však já tě neosočuju neznám tě a ty mě taky ne, takže nemám právo tě nějakou soudit nebo ne :)

      Delete
  32. Anonymous23:39

    Jinak outfit super a ty celá jsi super :)

    ReplyDelete
  33. Krásně ti narostly vlasy!:-)) moc ti to sluší!:)

    ReplyDelete
  34. povedený outfit! Přijde mi, že jsi zhubla ! :) martensky jsou moc pělný. Mám takový podobný, ale nejsou to martensky. ;))

    ReplyDelete
  35. Super! :) krásný outfit :)

    Mija

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.