Thursday, October 10, 2013

Chicago 1973.

Snad poprvé outfit focený hned po škole, téměř nenamalovaná a oteklé oči, takzvaně ve stádiu jdu se domů rychle učit. Každopádně mám momentálně po všech písemkách, zkoušeních a podobně, takže se plánuju věnovat blogu víc a taky víc fotit. Na sebe jsem si dala nové modré džíny, které jsou až do pasu, což mi vyhovuje a zelené triko, které mi připadá jako univerzitní dresy. Miluju zelenou a tak jsem se na něj dlouho těšila a barva byla i několikrát pochválena za což jsem ráda. Plus novinový batoh, který nosím do školy. Určitě si všimnete, že je v porovnání s jinýma obrovský a nacpaný a právě proto ho mám ráda, že i přes to se mi to všechno nese na zádech tak lehce.







jeans-choies.com, top-choies.com, backpack-chicnova, shoes-ccc

39 comments:

  1. Tričko má fakt krásnou barvu ! A moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  2. Já ten batoh tak miluju!!!

    ReplyDelete
  3. Zelená ti moc sluší! :))

    ReplyDelete
  4. takove dziny bych taky brala!! <3 a fotky se povedly :)
    ady.

    ReplyDelete
  5. poslední fotka <3 je zelenou přímo miluju a tobě moc sluší ;)

    ReplyDelete
  6. na tobe vypada vsechno skvele<3

    ReplyDelete
  7. Kráska :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. To tričko je bezva!!! :)

    ReplyDelete
  9. tričko i fotky jsou parádní! <33

    ReplyDelete
  10. Jsi úžasná! Velice mě zaujaly boty - tento typ se mi velice líbí,neustále po nich pokukuji a také budu pokukovat do té doby, než najdu ty pravé :-). Tento odstín zelené ti strašně sluší ;-).

    ReplyDelete
  11. Ta zelená barva je boží!
    Jsi prostě úplně nádherná<3

    ReplyDelete
  12. máš super batoh! :-))

    ReplyDelete
  13. Anonymous18:38

    Si strašne krásna :-* Fotky sa podarili :) a tá zelená ti strašne svedčí! ;)

    ReplyDelete
  14. jee co bych dala za to abych nenamalovaná a s oteklýma očima vypadala takle skvěle!:)

    ReplyDelete
  15. batoh! :o http://t-rexscloset.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Jsi moc hezká slečna a máš krásné vlasy :)
    FairyChain

    ReplyDelete
  17. tak tričko je super! :)

    ReplyDelete
  18. pekný outfit

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  19. podobný styl triček miluju ! k tobě mi to hrozně sedí ! ♥

    ReplyDelete
  20. Boží, víc nemám, co dodat :)

    ReplyDelete
  21. krásne fotky :) tričko je nádherné

    ReplyDelete
  22. Teda! Ty fotky jsou kouzelný, moc se povedly, ohromně ti to sluší :)

    ReplyDelete
  23. Anonymous21:45

    Mohla bych se zeptat, kolik stály boty? a jsou ještě v aktuální nabídce CCC? :)

    ReplyDelete
  24. Úžasné :)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  25. Tak tohle se mi líbí :-)

    ReplyDelete
  26. tričko je veľmi super!:)

    www.em-petrik.blogspot.sk

    ReplyDelete
  27. ten batoh je božskej!

    ReplyDelete
  28. to je hodně super outfit! líbí se ten batoh v kombinaci s barevným tričkem a chelsea boots :)

    ReplyDelete
  29. your whole aura is amazing.

    ReplyDelete
  30. sluší ti to, Peti

    ReplyDelete
  31. Čítala som noví članok o tom že sa ti zda ze ti nefunguje foták tak ako by si predpokladla ... ja mám ale pocit ze ta prvá fotka je farebne aj esteticky uzasna a co sa týka technickej kvality na to čo za foták máš sa mi zdá fajn ... mozno ze len más obcas zle nastavene ISO alebo tak ... pre to ze mne sa tieto fotky zadaju naozaj skvele ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. už je všechno v pořádku měla jsem nějaké problémy s baterkou a nabíjením :)
      tyhle jsou ale focené jiným foťákem 600D, testovaly jsme s kamarádkou různé fotky a tak :)

      Delete
  32. to tričko je užasné ♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  33. to tričko je perfektné!! chcem aj ja

    ReplyDelete
  34. ten batoh je perfektní :))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.