Thursday, September 12, 2013

Wake me up.

V minulém článku jsem slibovala i fotky z víkendu a výletování, tak jsem je připravila a část uvidíte. Vzaly jsme s sebou i Amře ( Amadeusovo jméno už zmutovalo v různé přezdívky jako pan banán, Am, král a podobně, ale tohle se asi uchytilo nejvíc). Jinak jsme si udělaly s mamkou a Sinďou výlet do Tovačova, prošly všechny zákoutí kolem zámku kam mamka chodila jako malá a taky kam jsem chodila jako malá já. Mám to tam strašně ráda a je fajn si to občas připomenout. Doufám, že aspoň některé fotky osloví, někteří asi nejsou takový vesničani jako já. (vtípek)
I love them forever <3

 Amř na zahradě "chytá bronz" pod keřem
 všude po zahradě
 třidily se knihy-skoro všechny mají nejvíc super obaly!
 Sinďa
 uplně bez všeho tady dlouho nebylo
 tohle je snad to nejlepší v létě
 tak milé náměstí jsem nikde neviděla
 tohle mě prostě zaujalo už asi před rokem
 krásný výleh na kostel, jeden z nejlepších
 západ Slunce, aneb cpu se makrelou, kterou mi pa Sinďa ukousla!
 večerní běhání se psem
 následuje něco na chuť (domácí pečené brambory a domácí kapie)
 domácí jahody asi poslední
 pohodový outfit
 týden rajčat započal
 po deseti letech dobrovolně v boudě, i když to tak nevypadá
 trocha mrkve
 tovačovská věž, zdolala jsem ji už nespočetkrát, stojí to za to
 malebný most přes příkop
 nejskrytější místa za hradbama
 tady bych dokázala trávit volný čas
 očividně se chtěla zase někam nacpat
poslední fotka, celkový výhled

30 comments:

  1. skvělé fotky a to nejskrytější místo za hradbami je krásné,takové mám nejradši :))

    ReplyDelete
  2. krásné fotky, hlavně ten západ slunce :)♥

    ReplyDelete
  3. krásnýýýý fotky to jsou:)

    ReplyDelete
  4. úplne krásne fotky a fotka s knihami má veľké čaro :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  5. Anonymous15:09

    vidím,že s prsíííčkama jsi na tom stejně bídně jako já :D :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nedá se, lepší než nějaký melouny :D

      Delete
    2. Anonymous15:32

      jo to si říkám taky :) a aspoň mě můj chlap nechce kvůli prsům :)

      Delete
  6. Keásné fotky :) Jak Amř na té druhé fotce čučí! :3 :D

    ReplyDelete
  7. Ta druhá fotka ťuťu!

    ReplyDelete
  8. krásné fotky! :)

    ReplyDelete
  9. krásne fotky ako vždy :)

    ReplyDelete
  10. Jé to jsou super fotky! Já jsem taky taková vesničanka, žiju na vesnici od mala, nikde žádný obchod, po stráni si běhaj kravičky a vstáváme s kohoutem, hahaha.
    Zvu tě k sobě na giveaway sponzorovanou zahraničním eshopem!<3

    ReplyDelete
  11. fotky " tady bych dokázala trávit volný čas " a " nejskrytější místa za hradbama " naj <3

    www.em-petrik.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. nadherne fotky :)

    ReplyDelete
  13. Oo ty knížky -nádherný fotky:-)

    ReplyDelete
  14. to není fér, že seš vždycky tak blízko ode mě! Tovačov mám asi 20 km max.! :D

    ReplyDelete
  15. Krásné fotky a ty zvířátka♥♥♥

    ReplyDelete
  16. to je hrozne lovely pes.
    chtela bych vypadat, jako ty, kdyz se nenamalujes. hrozne hezky a ciste.

    ReplyDelete
  17. jééééé ♥
    ps: slušná uroda mrkve! my měli asi 10 jenom :D

    ReplyDelete
  18. tie zvery nemajú chybu :D

    ReplyDelete
  19. Ty máš ale opravdu nádherného králíčka! Má zajímavé zbarvení a celkově se mi moc líbí:-). Taky mám doma takového rošťáka, už jsem na blog párkrát dala fotky.
    Caatherine

    ReplyDelete
  20. krásné fotky :o :) ♥



    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  21. Já chci taky králíka <3 Úžasné fotky :3

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Nádherný fotky! :)

    ReplyDelete
  23. krásne fotky, nádherné miesta :))

    ReplyDelete
  24. fotky jsou dokonalé, páni tam by se kreslilo :O :)

    ReplyDelete
  25. Nádherné fotky:)

    ReplyDelete
  26. Nádherné fotky:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.