Monday, September 9, 2013

The weekned outfit.

Celý víkend jsem trávila mimo domov, už teda od pátku kdy byl článek přednastavený. V pátek jsem taky byla něco málo fotit, ale fotky mají nějaké špatné velikosti, tak to musím dořešit. Každopádně mám pro vás jeden "víkendový" outfit. Byl to asi jeden z poslední teplých víkendů, takže jsme toho využily a udělaly si výlet, ale o tom v dalším příspěvku kde budou všechny random fotky a taky výletové v jednom. Na sobě jsem měla převážně tyhle šortky které jsem nejlepší a nejpohodlnější. Triko z minulého roku a oblíbenou košili, kterou jsem si nakonec musela sundat jelikož bylo fakt horko.











 shorts-H&M, top-F&F, shirt-local shop, sneakers-vietnamci

25 comments:

  1. Anonymous15:49

    Super outfit. Jsi krásná!:)

    ReplyDelete
  2. Ta první je úplně super skvělá! Stejně jako outfit <3

    ReplyDelete
  3. Pěkný drdůlek ! :))

    ReplyDelete
  4. já jsem také výletovala:)
    Zvu tě na giveaway sponzorovanou eshopem ahaishopping.com
    http://vendulajirmannova.blogspot.cz/2013/09/giveaway-ahaishoppingcom.html

    ReplyDelete
  5. To triko žeru ! A nechápu proč v našem H&M nemájí ty dokonalý šortky!?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to bude tím, že už jsou dva roky starý :D

      Delete
  6. moc boží tričko!

    ReplyDelete
  7. Nikdy jsem ti to asi neřekla ale rovnátka ti moc sluší!

    ReplyDelete
  8. Tvoje outfity žeru ale tenhle mi moc nesedí každopádně máš ůžasnou postavu!:-)

    ReplyDelete
  9. Ta čtvrtá fotka je dokonalá!

    ReplyDelete
  10. si strašne roztomilá:)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  11. Skvělý outfit!:) A ten drdol ti strašně sluší, měla bys ho nosit častěji :)
    http://verkustkovaspace.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. dokonalej outfit ♥ :))

    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. :oo i když je to jednoducý obyčejný outfit je užasný :))) těším se na random :))



    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. si nádherná. a to vo všetkom :)

    www.em-petrik.blogspot.sk

    ReplyDelete
  15. Moc ti to sluší ♥

    ReplyDelete
  16. hodně super tričko!

    ReplyDelete
  17. to tričko je nejlepší!!!!!!!!!! zamilovala jsem se do něho

    ReplyDelete
  18. Moc Ti to sluší, už jsem myslím nějakou fotečku viděla na insta, jestli si to teda nepletu a je to možný! :-D

    ReplyDelete
  19. ten drdol ti hrozne slusi!! :)

    ReplyDelete
  20. To triko mám taky! Je nejlepší!!! :) ♥

    ReplyDelete
  21. Krásné fotky:)

    ReplyDelete
  22. Krásné fotky:)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.