Monday, September 23, 2013

Not afraid to close my eyes.

Konečně jsem si o víkendu pořídila chelsea shoes. Byla to asi největší položka na pomyslném podzimním wishlistu. Po několika různých typech jsem si nakonec vybrala tyto. Jsou to zároveň nejkvalitnější boty u mě v botníku, jelikož jsou kožené. K tomu jsem si konečně dala nový klobouk, vínové kalhoty a nejpohodlnější svetr. Po dlouhé době na mě vidíte zlatý náhrdelník, který nenosím tak často jak jsem si myslela. Spíš bych brala nějaký méně nápadný. Dneska začal nový školní týden a určitě to nebude velká zábava a asi ani nebudu mít tolik času co jsem si myslela, takže vás určitě nemine nějaký random  nebo nějaká ta vzpomínka na prázdniny.








 pants-F&F, sweater-pimkie, bag-nyer, necklace-H&M, shoes-ccc, hat-H&M

54 comments:

  1. ten klobúk ti veľmi pristane :)

    ReplyDelete
  2. Nevím proč ale nehorázně se mi líbí ta první :OOOO ♥♥♥ fakt nádherný outfit :))

    ReplyDelete
  3. Jsou skvělý! Stejně jako celý outfit. Tohle ti moc sluší :)

    ReplyDelete
  4. sveter sa mi neskutočne páči, tak isto ako vínové nohavice.. dokonalá kombinácia:)
    chelsea shoes som tiež chcela, ale nakoniec som ich nechala v obchode:/ možno sa pre ne niekedy vrátim, pretože sú fakt skvelé!:)

    ReplyDelete
  5. mám z těch fotek úplně podzimní náladu, tyhle barvy se mi na tobě strašně líbí a klobouk ti moc sluší!! :)
    Ady.

    ReplyDelete
  6. Ty boty jsou perfektní! :) ♥

    ReplyDelete
  7. Tenhle look se mi líbí moc! Ta kabelka je super!

    ReplyDelete
  8. jů, tohle se mi líbí :)

    ReplyDelete
  9. úplne nádherný outfit, ide z neho taká jesenná nálada <3 a super miesto na fotenie!!:)

    ReplyDelete
  10. Anonymous16:05

    tak to se ti MOOC povedlo!!!!!!

    ReplyDelete
  11. krásná usměvavá fotka ^^

    ReplyDelete
  12. Anonymous16:24

    Jsi krásná!

    ReplyDelete
  13. Vyzeráš naozaj prekrásne :3 Veľmi sa mi páči tvoj outfit;)

    ReplyDelete
  14. Jsi tak pěkná :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. ten sveter vyzera strašne dobre a klobuk ti pristane.^^

    ReplyDelete
  16. Neuvěřitelně ti to sluší :))

    ReplyDelete
  17. krásne topánky! <3

    ReplyDelete
  18. ta druhá fotka je úžasná! ♥

    ReplyDelete
  19. moc ti to sluší:)))

    ReplyDelete
  20. úžasný ! :) ten řetěz je parádní

    ReplyDelete
  21. tohle ti vážně sluší :)

    ReplyDelete
  22. Anonymous17:48

    awesome :3

    ReplyDelete
  23. Pěkný svetr a líbí se mi hrozně k těm vínovým kalhotám!:) zlatý řetěz mám ráda!

    ReplyDelete
  24. užasné :)) ten svetr a taška ♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  25. druhá a predposledná fotka sú krásne :) kombinácia tvojich vlasov a toho klobúku je úžasná

    btw: pozývam ťa ku mne na giveaway :http://natasa-findrova.blogspot.sk/2013/09/ahaishoppingcom-giveaway.html

    ReplyDelete
  26. ježiš ty jsi tak krásná! :)

    ReplyDelete
  27. Všechno úžasné! Jsi nádherná<3

    ReplyDelete
  28. Vypadáš úžasně:) hlavně ten klobouk ti sluší!

    ReplyDelete
  29. Vypadáš naprosto skvěle !! krásnej klobouk a botky :) taky se mi nechce do školy !!!!
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  30. máš boží vlasy!:)

    ReplyDelete
  31. vypadáš perfektně ,ty barvy se mi vážně líbí!

    ReplyDelete
  32. tenhle trochu "old school" outfit ti moc sluší!:)

    ReplyDelete
  33. Já jsem snad nikdy neviděla nikoho, komu by tak slušel klobouk :)

    ReplyDelete
  34. Sekne ti to vždycky, ale tohle je bomba!

    ReplyDelete
  35. Tvůj nejlepší outfit, ten klobouk je úžasný. Moc ti to sluší:))

    ReplyDelete
  36. Chelsea si úplně zamiluješ, já je celý podzim nesundám z nohou :) Ty tvoje jsou fajn. A jinak hodně povedený outfit, snad nejlepší za poslední dobu!

    ReplyDelete
  37. moc ti to sluší kabelka a boty jsou asi nejlepší)
    nemáš nějakou jinou barvu vlasů?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. já a moje barva vlasů rovná se never ending story :D miluju všechny odstíny hnědé a zrzavé dohromady a pořád barvím :D mám, ale už je to dlouho asi tři týdny :)

      Delete
  38. Tenhle článek jsem si fakt zamilovala:) nádherné prostředí,outfit a tvůj usměv dává všemu prostě dokonalost!:-)

    ReplyDelete
  39. strašne ti ti sluší :) topánky sú krásne

    ReplyDelete
  40. Super super super super!<333

    ReplyDelete
  41. ježiš ten kloboouk <33333333333 ty jsi tak užasná

    ReplyDelete
  42. krásný podzimní outfit! :)

    ReplyDelete
  43. tieto fotky sa extrémne vydarili, krásny outfit!! :))

    ReplyDelete
  44. tady vypadáš fakt dobře <3 ta buřinka je super!

    ReplyDelete
  45. Great boots.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. taky tyhle botičky plánuju:) krásně sladěný outfit a ten klobouček ti strašně slušíí! v té poslední fotce mi trošičku připomínáš Lucy Hale:D (btw, na to kolikrát sis barrvila vlasy v minulém školním roce, je máš krásné a takové zdravé) :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. uf, tak to asi nechceš ani slyšet určitě víc jak patnáctkrát to bude :D na pětkrát ombré, a pak jsem vyzkoušela hodně zrzavých a hnědých, takže asi tak a zdravé nejsou po ombré, v pondělí jsem stříhala..

      Delete
  47. klobouk ti hrozně sluší a ty boty ♥

    ReplyDelete
  48. tohle Ti moc sluší! ty kloboučky žeru :))

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.