Wednesday, September 4, 2013

My green room.

Konečně jsem pro vás připravila článek, který jsem slíbila a to jak vypadá můj pokoj. Snažila jsem se ho zachytit v celku klasickým setovým objektivem, což se mi myslím docela povedlo, ale fotky jsou trošku míň kvalitní každopádně podle mě je to v pohodě. Detaily jsou focené padesátkou. Jak vidíte není vůbec velký, stejně tak je na tom i moje skříň. Pokoj mám dohromady s bráchou, který vládne té druhé části. K svátku jsem dostala svolení na předělání pokoje a hlavně vymalování zdí. Všechno jsem dělala sama. Všechny zdi jsou mnou vymalované a kresba na konci článku taky. Jinak je velká část věcí původní od skříní přes postele a stůl. Nové jsou poličky a doplňky pro které jsme jeli do Ikei. Spokojená jsem maximálně, takže se do toho můžete dát!



Polštářky mám ze všeho nejraději a když jsem byla v jisku neodolala jsem těmhle za 25kč a nakoupila jich myslím osm, každý jiný, ale spojuje je ten proužek nahoře.
Nejoblíbenější místo v pokoji je jednoznačně postel. Teď když se přidá tahle strašně příjemná látka na ni je to ještě lepší. Už si představuju ty podzimní a zimní večery.
Lampička je ta nejobyčejnější, ale slouží skvěle, tak proč ne.

Svoje místo má i milovaná arizona.
 Poličky byly jako první na seznamu a za pár korun se dají sehnat docela fajn kousky. Slouží tak jak mají a ještě vypadají jednoduše přesně tak se mi to líbí.
Obyčejné zrcadlo z Ikei podle mě dost lidí zná, je jednoduché a slouží tak jak má a já jsem spokojená. Celé ho můžete vidět na jedné z předchozích fotek.
 Povlečení sice nebyla láska na první pohled, ale miluju ho. Je tak odlišné a zajímavé a to mě na něm baví. 

Všechny aktuální knížky skladuju na poličce nad postelí, plánuju sehnat ještě nějaké zarážky, aby se líp vytahovaly.
 Tyhle šňůrky na fotky jsou super dodá to takový útulnější vzhled. Mám tam všechny co mi něco připomínají. Školní, táborové, výletové, vzpomínkové.
 Tady skladuju svoje šperky a zároveň se líčím a odkládám si všechno možné na co přijde.
V jedné části je i prostor na všechny tašky, batohy a kabelky. Jedno z mých oblíbených hned po posteli.
Nad tím mi leží všechny sešity a učebnice. Vedle toho různé maličkosti co si schovávám.

 Ocásky máme už asi 4 roky, možná míň a na ty nedám dopustit přijde mi to takové veselé, ale zároveň ne tak dětské.
Koberec je věc, kterou jsem rozhodně chtěla, protože rána na studené podlaze nejsou nic pro mě. Růžovou nemám ráda, ale tenhle odstín je ještě v mezi mé tolerance a dokonce se mi líbí. Hlavně je skvěle měkký. 

 Dovolte mi představit náš odpadkový koš. Velká, černá, plastová krabice. Dost se do toho vleze, to jo.

Tady mám snad všechno co se jinam nevejde od foto věcí až po staré oblečení. Je to skvělá věc na využití prostoru, alespoň podle mě, jelikož se mi pod postel nic jiného nevejde.
 Konečně mi visí památka na Paříž a kočičkový kalendář, ten je můj milovaný.

Tak pro ty co si myslí jak je moje skříň velká, slovo velká se na tohle podle mě využít nedá, stejně jako na náš pokoj.
Hodiny ve stylu postav si sám mě baví od začátku.
Věřte, že tohle mi dalo pořádně zabrat, zpotila jsem se jako pes. Po pěti hodinách jsem měla dost.

48 comments:

  1. Moc se mi líbí tvůj pokoj ! :)

    ReplyDelete
  2. ta poslední fotka je dokonalá!:O Super kresba! Já si začala na zeď malovat eiffelovku, no, už asi půl roku se mi to nechce dodělávat. Moc hezký pokoj, líbí se mi moc ty fotky!

    ReplyDelete
  3. wow! ten New York to je vážně neuvěřitelný, jsi hrozně šikovná, líbí se mi ty hodiny)

    ReplyDelete
  4. To poslední, to je v bráchově půlce, jo? Páni, klobouk dolů, Peti, to je úplně wow, že jsi to dělala sama :)
    Jinak máš moc pěkný pokojík, malý, ale útulný :)

    ReplyDelete
  5. Hezký pokoj!!! :)

    ReplyDelete
  6. wow,tá kresba je úžasná! máte veľmi útulnú izbu :) so skriňou to mám rovnako,keďže sa delím so sestrou

    ReplyDelete
  7. hodiny su skvele :) aj policka z knihami !
    a ten obrazok s ejfelovkou ♥

    http://appleispink.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Pokoj je úžasná!
    Taky chci ty vzpomínkové fotky ty jsou strašně krásnýý !! :)

    ReplyDelete
  9. Zrcátko mám taky a ty krabice taky , jak říkáš , jsou moc praktické a hrozně si mi líbí a ty fotky jak seš v posteli jsou boží ! :D

    ReplyDelete
  10. barva pokoje je krásná a ta malba taky(taky jsem doma pár maleb na zdi dělala a je to fakt dřina):-)

    ReplyDelete
  11. nemám moc ráda zelenou barvu a v minulém pokoji mě na zdi strašně rychle omrzela, ale to je samozřejmě individuální :) líbí se mi ty fotky na provázku, k tomu se pořád nemůžu dokopat a taky bych potřebovala nějaké ty věšáky, protože se mi všude všechno válí. náhodou podle mě jsi využila fakt všechno místo a máš to skvěle zorganizované! :)
    Ady.

    ReplyDelete
  12. Ta kresba je nádherná :)

    ReplyDelete
  13. máš strašně útulný pokoj:)) do Ikei taky ráda chodím, dají se tam najít skvělé kousky :) ta malba na konci článku je úžasná! máš vážně talent:) mohla bys někdy vyfotit outfit s tím "novinovým" batohem? :D :)

    ReplyDelete
  14. utulne, pekne, mile, dievcenske :)

    ReplyDelete
  15. To je boží :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. Ahh, ty batuzky<3 Jinak ta make it shine zed!!!!

    ReplyDelete
  17. malba na konci je krásná a ta zelená je nej! <3 :))

    ReplyDelete
  18. Máš příjemně útulný pokoj :) a mimochodem můj taťka by se k tobě měl chodit učit malovat stěny, abychom doma neměli všude kocoury. :D

    ReplyDelete
  19. Veľmi sa mi páči ten odtieň zelenej máte naozaj takú prítulnú izbu :))

    ReplyDelete
  20. takový přesně pro Tebe :)* nádherný pokojíček :))

    ReplyDelete
  21. skvelú izbu máš! :) a tá maľba na stene je úžasná, si šikula.

    ReplyDelete
  22. Máš zajímavý a hezký pokoj

    ReplyDelete
  23. Anonymous19:11

    Kresba je moc hezká. To bude as bráchova část.Škoda, že jsi nevyfotila i jeho část pokoje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Psala jsem to, že to je bratrova. Jinak mi nepřijde moc fér ukazovat jeho soukromí to snad chápete :)

      Delete
  24. Anonymous19:17

    Teda Peti ty knizky nad posteli, na ikeovske policce ti nedoporucuju ! :D mela jsem je tam taky, a neunesla je, takze cela spadla, jeste ze ji nemam nad hlavou !

    ReplyDelete
    Replies
    1. já to vím, mě na to upozornili v prodejně unese jenom 15kg a tak jsem věci navážila, pro jistotu, ale my ji máme doma stejnou v obýváku na kytky a je na ní přes 25kg a drží, protože to taťka nějak vylepšil nebo co tak snad v pořádku :)

      Delete
  25. Máš to tam krásné a útulné ! :)

    ReplyDelete
  26. Pekná izba :) a tá maľba je úžasná :)

    ReplyDelete
  27. Ta malba ! Jsi hrozně šikovná !

    ReplyDelete
  28. Anonymous20:04

    Nádherný pokoj a ta malba je bombová jsi jednička :)
    můžu se zeptat co máš za mobil?

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě, mám sony xperia E :)

      Delete
  29. Jee ty fotky na kolíčcích. Jinak taky bych chtěla "při spaní" vypadat jako princezna:(:D

    ReplyDelete
  30. Máš krásný pokojík:)

    ReplyDelete
  31. Vešiaky na rupsačiky sa mi veľmi páčia keďže moje kabelky a všetko sa len tak povaluje a je mi toho celkom lúto. Ale tu farbu by som zvolila inú ale to preto lebo ju nemám rada :D

    ReplyDelete
  32. Ta malba je nádherná<3

    ReplyDelete
  33. Nevím co komentovat dřív, jestli tvůj pokoj, povlečení nebo kresbu na poslední fotce :D prostě... BOŽÍ! :))

    ReplyDelete
  34. :OOOO ta malba :OOO a máš krásný pokoj fakt :)) ty batohy a všechno prostě je to užasné :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  35. krásna izba! :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  36. tvůj zelený pokoj je boží!

    ReplyDelete
  37. Wow, ta kresba :O vážně se ti to moc povedlo....pokojík máš krásně útulný a ty fotky na provázku jsou dobrý nápad :)

    ReplyDelete
  38. Krásný pokoj! Moc se mi líbí ta kresba nad bratrovou postelí a ta zelená výmalba. Vlastě celý ten pokoj je takový útulný a milý :)

    ReplyDelete
  39. Na nástěnce uprostřed rozvrh z těch čtverečků?? Vypadá to totiž strašně zajímavě a takový nápad sem ještě u nikoho neviděla :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano je to rozvrh :) já to takhle prostě miluju a pořád vymýšlím tyhle věci :D

      Delete
  40. naprosto kouzelný pokoj hlavně ta modrá stěna, wow. chci takový :)

    ReplyDelete
  41. Krásný krásný krásný! Miluju tyhle roomtours! :)

    ReplyDelete
  42. jak se tak dívám, tak jsem hrozně rozmazlená :D mám pro sebe manželskou postel a už si snad ani nedokážu představit spát na jednolůžku :D na koleji umřu :'( :D máš to ale útulné a ta bráchova půlka se Ti neuvěřitelně povedla, fakt pěkný :)

    ReplyDelete
  43. skvělý článek, díky za prohlídku madam! :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.