Sunday, September 29, 2013

Mustard and dark green.

 Přes víkend jsem byla na rodinné oslavě a při té příležitosti jsem přemluvila bráchu ať udělá pár fotek mého outfitu. Opět ty nejjednodušší kousky poskládané k sobě pouze barevně. Tyhle kalhoty mám strašně ráda, koupila jsem si je před několika lety v HMku ve slevách. Sice jsem je měla jen párkrát, ale i tak když si je vezmu cítím se v nich skvěle a pohodlně. Další je svetřík po mamce v podzimní zelené, jedna z mých oblíbených zelených. Plus černé boty a černá kabelka. Outfit je focený před tou obrovskou žranicí, to bych vypadala jinak. Určitě pár fotek ukážu i v randomu.










panst-H&M, sweater-vintage, bag-gift, wedges-ccc

39 comments:

  1. nejvic luxusni ! nejlepsi co sem na tobe videla:-)

    ReplyDelete
  2. já nevím, za mě dnes ne-e. Normálně se mi to co nosiš líbí, a nevím, jak to že dnes ne, asi ty kalhoty, že ti nějak nesedí,ale zase chápu tu pohodlnost. :)

    ReplyDelete
  3. pěkný outfit :) hrozně moc ti to sluší, jsi vážně nádherná :)

    ReplyDelete
  4. tohle je dokonalé Péťo!

    ReplyDelete
  5. tenhle účes mi na tobě líbí nejvíc :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:40

    je to pěkné, až na ty silonky v botách, to vážně ne..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous13:37

      presne Peti, silonky v sandáloch nie nie nie!

      Delete
    2. Anonymous20:07

      Já si jich ani nevšimla :). Nebuďte detailisté!

      Delete
  7. Moc se mi to líbí, je to outfit na takové to babí léto.. ty botky mi léto připomínají ^^ moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  8. Jé, tak tohle se mi líbí moc! :-)

    ReplyDelete
  9. tak tohle se mi moc líbí! super barvy, je z nich cítit podzim, fakt fajn <3

    ReplyDelete
  10. pekné, akurát mne sa veľmi nepáči, keď sú silónky v topánkach s otvorenou špičkou :D

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  11. Anonymous13:17

    S těma silonkama jsi to zabila!

    ReplyDelete
  12. Veľmi sa mi páči táto farebná kominácia ;) :)
    One way to fashion

    ReplyDelete
  13. moc hezké fotky!:) nejlepší kombinace těchto dvou barev<33

    ReplyDelete
  14. so beautiful, such a fresh look!

    http://thefashioncanyon.blogspot.de

    ReplyDelete
  15. pořád si nejsem jistá, jestli se mi tyhle dvě barvy líbí nebo ne, ale tobě sluší!!¨
    Ady.

    ReplyDelete
  16. Takové barvy ti strašně moc sluší :)

    ReplyDelete
  17. Super barvy, takovýhle ti moc slušej :)

    ReplyDelete
  18. Ty džíny ti náramně sluší! všechno krásně zkombinovaný:-)

    ReplyDelete
  19. Ten outfit je nádherný! :O A tobě to strašně moc sluší <33

    ReplyDelete
  20. Pekný outfit, ale dosť jednoduchý zato.
    Takto vlasy ti veľmi pristanú:)

    ReplyDelete
  21. vypadáš parádně! a boží boty♥

    ReplyDelete
  22. Chápem, rodinné oslavy, klasika. U nás sa vždy nakoniec všetci pohádajú a ja dostanem na krk deti :D. Ale letné grilovačky mám rada. Pekný outfit, jesenný a takto ti vlásky pristanú. Len sa pridám k odporcom tých siloniek, prepáč.

    ReplyDelete
  23. Pěkné, pěknéé! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  24. úžasný, skvělý, dokonalý!!!

    ReplyDelete
  25. krásný podzimní outfit:) ty vlásky ti takhle strašně slušíí

    ReplyDelete
  26. ten outfit je a podzim uplně super :) a jsi strašně krásná na těch fotkách :) ♥


    http://mishellife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. boží outfit :)

    btw. Followneš ma späť? :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  28. Skvělé fotky! Sluší ti to! :)

    ReplyDelete
  29. úžasný outfit! jak se říká, v jednoduchosti je krása :)

    ReplyDelete
  30. Tento outfit je pěkný, až teda na ty silonky. Chápu, že je už zima, ale jsem odpůrce tělových silonek, takže tohle za mě ne. Jinak vím, že ti to tu píšu pořád, ale jsi strašně pěkná! Nechápu, jak někdo může vypadat tak krásně a zároveň přirozeně! :))

    ReplyDelete
  31. Tento outfit sa mi vážne páči, najmä tá kombinácia farieb;) Topánky úplne milujem, je to pre mňa nezvyk ťa vidieť na opätkoch, ale veľmi ti to pristane ♥

    ReplyDelete
  32. neviem prečo, ale horčicová sa mi nohaviciach nepáči. ale ty si kraska!

    ReplyDelete
  33. skvely! ta taska je uzasna :)

    ReplyDelete
  34. Hezké podzimní barvičky, ale silonky jen do zavřených bot :-)

    World By Bella

    ReplyDelete
  35. Skvělá kombinace barev! Sluší ti to :)

    ReplyDelete
  36. Farby sú krásne zladené :) pristane ti to :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.