Friday, September 6, 2013

Miss the old times.

Jak víte mám ráda netradiční kombinace, líbí se mi prostě neskombinovatelné věci dohromady. To je právě dnešní případ. V botníku jsem našla tyhle wedge sneakers z minulého roku a říkala jsem si proč si je nevzít, přece jenom jsou to tenisky. Zbytek jsem k tomu postupně dodala, jako oblíbené a pohodlné triko a stejně tak šortky. Po několika měsících i tuhle "nákupní" tašku. Na nápis už jsem tak trochu zanevřela, ale i tak je skvělá a doma ji budu mít do té doby, než se mi v rukou nerozpadne. Plánuju taky odpočinkový víkend a jedno focení, tak snad bude dost věcí na blogu i přes to, že už teď nemám času nazbyt.












shorts-levi's, top-gate, bag-elle, wedges-ccc

39 comments:

  1. ta rtěnka ti hrozně moc sluší! :)

    ReplyDelete
  2. Tmavé rúze nos častejšie..pristanú tu (:

    ReplyDelete
  3. Tu tašku moc nenosím , asi bych měla ! :D Co já bych dala za ty tvoje krásný nohy !:)

    ReplyDelete
  4. tričko vypadá super pohodlně :) a kraťasy se k němu skvěle hodí :)

    Cherry and Luck
    PS: návštěv nám udělá radost :)

    ReplyDelete
  5. Rovnaké tričko mám akurát v inej farbe :) Sluší ti to, tmavý rúž nos častejšie :) Máš nádherné vlasy

    ReplyDelete
  6. Anonymous17:50

    parádní taška :D

    ReplyDelete
  7. to je náhodou skvělé :O :)čím že to máš tak "svalnaté" nohy ? :O :)


    mishellife.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous16:32

      chodí.

      Delete
    2. mám to vrozené po taťkovi a jeho části rodiny mám takové svalnatější nohy :)

      Delete
  8. Myslím,že se to k sobě hodí a ty boty jsou parádní. A ty kočka jako vždycky.

    ReplyDelete
  9. krásna kombinácia, pristane ti to :°)

    ReplyDelete
  10. moc ti to slusi!!
    http://sienastyle.blogspot.it

    ReplyDelete
  11. ty botky jsou super:)

    ReplyDelete
  12. Měla by jsi mít častěji výraznější rty, neskutečně ti to sluší! :)
    http://verkustkovaspace.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. hrozněm oc moc moc ti to sluší! halvně na tý první fotce ♥

    ReplyDelete
  14. Úžasné vlásky a boty:)

    ReplyDelete
  15. krásny letný outfit ;)

    ReplyDelete
  16. Ach ta taška já ji už vyhodila :/

    ReplyDelete
  17. Bude ti to někdy neslušet? Né krásný!

    ReplyDelete
  18. Anonymous22:35

    Mám pocit, že se mi vždycky líbí fotky asi jen kvůli tobě samotné, outfity už tak ani ne :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A s tím já nic neudělám, každý rád něco jiného :) nevadí mi to měnit se nehodlám :)

      Delete
  19. Way ty fotky! Vypadáš prostě skvěle <3!

    ReplyDelete
  20. Moc se mi líbí ta kombinace trika a šortek :) výrazné rty ti sluší :)

    ReplyDelete
  21. Those shorts are perfect.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. tašku mám taky, ty šortky jsou nádeherný, moc ti to sluší:))

    ReplyDelete
  23. Anonymous11:13

    super:) tohle se ti vážně povedlo Peťo:)

    ReplyDelete
  24. To je úžasné! Výraznou rtěnku nos častěji, moc ti sedne :)

    ReplyDelete
  25. Ty si kouzelná prostě !

    ReplyDelete
  26. Ak mate radi 1D alebo JB tak na našej stránke nájdete skvelé príbehy, môžete tam zverejniť aj ten svoj príbeh. A nie len to, môžete si objednať úvodný obrázok k poviedke.
    http://best-story-1d-jb.blog.cz/

    ReplyDelete
  27. Super outfit, musím říct, že kombinace je to odvážná (já bych byla nervózní, že mi všechno neladí :D), ale k tobě opravdu jde! A ta taška je skvělá!

    http://brunetteland.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  28. Nevypadá to vůbec nezkombinovatelně :)

    ReplyDelete
  29. hezké fotky!! zvu tě na mou giveaway o balerýnky, končí už zítra.
    http://navesnici.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html:)

    ReplyDelete
  30. ♥♥♥ dokonalej outfit :) jako vždy :))

    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  31. mne teda prijde ze se to k sobe hodi :) kazdopadne ti to moc slus, ty vlnity vlasy jsou super!

    ReplyDelete
  32. Jsi úžasná<3

    ReplyDelete
  33. Jsi úžasná<3

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.