Friday, September 27, 2013

Lying won't make you look good.

Pro dnešek jsem zvolila uplně jednoduchý outfit, odlišný od předešlých. Na sebe jsem si dala košili, kterou všichni dobře znáte, jedna z mých nejlepších a nejoblíbenějších. Tričko z nějakých slev, které je příjemné a celou kombinaci tak nějak zjemňuje. Nakonec i tyhle džíny, které jsem vlastnoručně barvila batikovací barvou a nakonec vyšly ještě líp, než jsem myslela. Dodělala jsem pár nezbytností na kolenou, jelikož tohle se mi prostě strašně líbí. Jinak fotky jsou opět nějaké nekvalitní nebo co. Fotila jsem asi na třikrát a přitom jsem jednou děsně zmokla, což dalo za příčinu vlasům a tak podobně. Každopádně pár cenťáku mi chybí.









jeans-tally weijl, top-H&M, shirt-local shop, necklace-gate, shoes-vans

42 comments:

  1. tie rifle sa ti podarili,vyzerajú super :)

    ReplyDelete
  2. tie vansky si asi uz svoje odzili..ale prav preto sa mi pacia :) :D

    ReplyDelete
  3. mě se ty fotky takhle asi líbí, ta pátá má skvělou atmosféru :) a tvoje vlasy nejlepsi ever proste :D
    Ady.

    ReplyDelete
  4. Anonymous13:20

    Nekvalitní? Naopak mi přijde, že dneska mají fotky moc faaajn kouzlo! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jsem ráda, mě se to asi u mě v počítači ukazuje jinak :)

      Delete
  5. fotky sú veľmi kvalitné podľa mňa :) aký máš objektiv? :) a inak outfit super ako vždy :)

    ReplyDelete
  6. Píšu ti to asi pokaždé , ale musím prostě pořád a pořád dokola , miluju ty tvoje nohy!

    ReplyDelete
  7. krásné fotky :) vypadáš úžasně, moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  8. Strašně moc ti to sluší! :) A rifle si ti povedly ;)

    ReplyDelete
  9. Náhodou jsou to krásné fotky! Jsi nádherná<3

    ReplyDelete
  10. Anonymous15:59

    Můžu se zeptat , jakou barvu ty kalhoty měly a jak jsi je barvila? V pračce? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě, nevím jak se jmenuje přesně, ale nějak batika nebo tak a sehnala jsem si jinak v drogerii normálně :) já to dělám, takže je vařím v obrovském hrnci na sporáku podle návodu :)

      Delete
  11. moc se mi to líbí ! :)

    ReplyDelete
  12. ta košile je fakt ůžasná a s tričkem krásně ladí:-)

    ReplyDelete
  13. taky se mi hrozně líbí ty "díry" na kolenou :)

    ReplyDelete
  14. to je nááádherná košile !!!

    ReplyDelete
  15. ty jsi božíí:)) a ten outfit je taky svělý! úplně miluju ten tvůj bezúsměvný výraz!:) jsi krásná!

    ReplyDelete
  16. máš krásne vlasy! <3

    ReplyDelete
  17. Jsi opravdu kouzelná! :)

    ReplyDelete
  18. moc hezké !
    Nejsem moc velký příznivec barevných riflí, ale na k Tobě to jde ! :))

    ReplyDelete
  19. Tahle série fotek má úplně fantastickou atmosféru :) a hrozně se mi líbí tenhle styl košile...já takové nenosím, protože mi moc nesluší, nebo nevim, nějak se v nich necítim nejlépe, ale na lidech, kteří je umí nosit vypadají fantasticky!!

    ReplyDelete
  20. Tahle série fotek má úplně fantastickou atmosféru :) a hrozně se mi líbí tenhle styl košile...já takové nenosím, protože mi moc nesluší, nebo nevim, nějak se v nich necítim nejlépe, ale na lidech, kteří je umí nosit vypadají fantasticky!!

    ReplyDelete
  21. Teda, kalhoty se fakt moc povedly, vypadají jako z obchodu :) A fotky mají supr kouzlo!

    ReplyDelete
  22. Sluší ti to!!! :)

    ReplyDelete
  23. Moc moc super :) Ty kalhoty s košilí nemají chybu :)

    ReplyDelete
  24. cute look!

    http://thefashioncanyon.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Anonymous11:52

    Upřímně, čekala jsem po tvém posledním outfitovém článku něco víc než tohle..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale to mě nevadí, nosím to ráda :)

      Delete
    2. Anonymous00:55

      To je fajn, že se v tom cítíš dobře, ale na módní blogerku moc obyčejné ;)

      Delete
    3. Kde je dané, že módní blogerka nesmí mít na sobě obyčejné oblečení? ;) Navíc, v obyčejnosti je krása a Peťce to jako vždy sluší a slušelo by, i kdyby si na sebe dala pytel. :) Hold, anonymové si musí vždycky rýpnout.

      Delete
    4. já to uplně beru a chápu, ale nikde netvrdím, že jsem módní blogerka :) já jsem ráda když je to jednou tak a jednou jinak :)

      Delete
    5. Anonymous17:17

      Deniso, asi si mě moc nepochopila :) Podívej se třeba na Pavlínu Jágrovou. Sice jí nemůžu srovnávat s Péťou a je to pořád dokola - nuda, nuda, nuda, fajn outfit a zase nuda - ale aspoň z těch obyčejných kusů oblečení z H&M a Zary dokáže poskládat pěkný outfit, který vypadá vkusně a hezky. Jenže pak vidím Péťu, která nosí skoro rozpadlé a ještě k tomu přebarvené Vansky, které vypadají už vážně příšerně a obyčejné tričko. Neříkám, že ta košile a džíny nejsou pěkné, ale přijde mi v tom jak nějaká chudinka. Nechci být zlá, ale prostě to oblečení vypadá ošklivě a celé to na mě působí nějak zle :/

      Delete
    6. Ona to pochopila, ale jen vyjádřila, že se jí to takhle líbí a ty zase, že tobě ne, žádný problém v tom nevidím :)

      Delete
    7. Anonymous20:10

      Tak poslední anonymův poznatek byl celkem hnusný. Nechci teď Peťu urazit, ale každý si prostě nemůže dovolit to, co nosí Pavlína Jágrová!!! Ani já, ani v okolí takových lidí neznám. Víš, život není jen o tom, jak je člověk oblečený.

      Delete
  26. Kalhoty vypadají zajímavě :-)

    ReplyDelete
  27. Já nikdy nevím jak kombinovat barevné kalhoty, ale ty jsi to zvládla na jedničku. Ležérnost je fajn :)

    ReplyDelete
  28. I can't even <3

    ReplyDelete
  29. tie nohavice sú super veľmi sa mi páčia a práve že tie fotky sú super vôbec nie sú nekvalitné ;)
    One way to fashion

    ReplyDelete
  30. tohle ti moc sluší ♥ tento styl ♥ super fotky !


    http://mishellife.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. nohavice si si krásne spravila :) sluší ti to :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.