Wednesday, September 25, 2013

I miss the summertime.

Přišlo mi několik otázek na random, tak jsem zase nějaký vytvořila. Pro dnešek mám skvělou náladu i když moc není z čeho. Musím si připravovat materiály na zítřejší češtinu a latinu. Nejvíc se bojím, že půjdu své umění ukázat všem k tabuli a to by asi nebylo uplně dobré. Těším se na víkendování, oslavu, jídlo a to mi dodává přežití (a plno dalších věcí). Jinak jsem v pondělí vzala nůžky a ustřihla jsem si vlasy, nic radikálního, ale jsou o něco málo kratší. Jinak ještě tak mimo neměl by někdo z vás náhodou zájem o můj starý foťák nutně ho potřebuju "dát z domu", jelikož ho nepoužívám a tak se mi jen válí v krabici.
odstřihla jsem dalších několik centimetrů

kokosový olej mi moc nepomohl, ale chutná skvěle :D
 z jednoho focení outfitu, snad fotky ještě najdem
 rozmazaná předparty fotka a jediná kde jsme všechny tři
díky ní to byly dvoje nejlepší prázdniny v mém životě <3
 i love her so much <3 (jakože kalíme, ani nevím kdy to bylo focené, někdy pozdě večer asi)
 kozí sýr, balsamico, salát, čerstvé pečivo
 bezkonkurenčně nejlepší místo
 vždycky mi připomene Erku a Ostravu, chybí mi
 nejoblíbenější
 zásoba na podzim
 froot loops ve skvělé doze z ikei
 nová závislo hned po pestu
 dva úlovky z kiku sice nevím na co, ale nemohly tam zůstat
amadeusicek<3

44 comments:

  1. amadeus je strašne zlatý,krásna fotka :)) syr so šalátom a chlebíkom vyzerá úžasne,úplne by som si dala teraz niečo také :)

    ReplyDelete
  2. první fotka je krásná a ostatní taky..taky mi chybí léto a prosluněná rána v peřinách..ale alespoň můžeme začít vrstvit :D :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous17:00

    asi najlepší random aký tu kedy bol :) fotky s kamarátkami sú najkrajšie :)

    ReplyDelete
  4. Skvělý fotky!:)

    Zvu tě k nám na giveaway!:) http://sumarg.blogspot.cz/2013/09/giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete
  5. Tieto fotky sú naozaj úžasné, na prvej si naozaj krásna, taktiež mi chýba leto :3 -,- Chcela som sa spýtať, aký to máš ten foťák? + máš nádherného zajačika :3 Ja mám tiež jednu malú slečnu doma;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám canon eos 350D :) děkuju

      Delete
  6. Na té první fotce ti to strašně sluší! Krásné fotky :)

    ReplyDelete
  7. super fotky :D ale ta předpártyjová-vypadám tam jak dement klement :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak víš co ty fotky "za chodu" musíme ještě nějak vytrénovat :D :D pro pobavení fajn :D

      Delete
  8. jéj tá posledná fotka je moc roztomilá :))
    Sunrise of my life :)

    ReplyDelete
  9. krásné fotky, balsamico strašně miluji a cpu ho všude kde to jen jde, haha.

    ReplyDelete
  10. Ty krabičky jsou suprový, taky bych je tam nenechala :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous18:04

    Ty jsi tak strašně krásná.. uplně přirozená a přesto strašně nádherná. Bože, jsi můj vzor, vážně. :) Všude ti to moc sluší. :)

    ReplyDelete
  12. já z kiku většinou nedokážu odejít bez jakékoliv nepotřebné blbosti :D
    jsi krásná <3
    Ady.

    ReplyDelete
  13. Ty tak skvěle fotíš :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. ty tvoje randomy <3

    ReplyDelete
  15. užásný fotky jako vždy. jinak asi závidim králíka, kdybych takhle hladila toho mýho, tak mam po prstu:D

    ReplyDelete
  16. Hrozně ti to všude sluší!

    ReplyDelete
  17. panebože to povlečenííííí!

    ReplyDelete
  18. haha s tymi vlasmi to aj tak riesim, raz za cas sa ostiham a pokoj :D (potom to tak aj vyzera ://, ale ty si to zvladla :D)


    http://appleispink.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  19. Miluju tvoje randomy<3

    ReplyDelete
  20. kokosový olej vyjedám aj ja :3

    ReplyDelete
  21. Froot loops, mmm! A balsamico krém je závislost, to máš naprostou pravdu ♥

    ReplyDelete
  22. Krásné fotky :)
    Chtěla jsem se tě zeptat, jaký přesně prodáváš ten foťák? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten můj starý fujifilm s3200 :)

      Delete
    2. A za kolik ho prodáváš? :)

      Delete
    3. kolem 4000kč i po domluvě :)

      Delete
  23. na tý první fotce ti to tak strašně moc slušíííí ♥

    ReplyDelete
  24. Skvělé fotky! :)
    ¨
    Ráda bych Tě pozvala na giveaway, která probíhá u mě na blogu! :)

    ReplyDelete
  25. bezva random! moc se mi líbí tyto články a navíc, když jsou to ještě tak pěkné fotky :)

    ReplyDelete
  26. ty LOYD čaje mám nejradši !! a jsi strašně roztomiloučká <3

    ReplyDelete
  27. Ten jasmínový čaj je jeden z mých nejoblíbenějších :)

    Taky cii králíčka! ! :D

    ReplyDelete
  28. Nádherné fotky :) máš krásne vlasy

    ReplyDelete
  29. Úžasné fotky! :))

    ReplyDelete
  30. I miss summer too! :(

    http://thefashioncanyon.blogspot.de

    ReplyDelete
  31. skvělé fotky, ty úlovky z kiku jsou super :)

    ReplyDelete
  32. krásné fotky :) ♥♥ a jsi strašně maličká :O :)

    http://mishellife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Super fotky<33 skvělý random, těším se na další setkání s tebou!

    ReplyDelete
  34. Taky mi chybíš:* však se někdy stav do Olomouce, ve středy jsou nejlepší večírky. :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.