Tuesday, September 17, 2013

Figure out the riddle.

Po nějaké době si můžete prohlédnout random fotky a taky pár nových věcí. O víkendu jsem byla ve Zlíně a můj cíl byl koupit si podzimní boty nebo boty do tanečních, ani jedno se neuskutečnilo a přivezla jsem si jiné věci. Mám pro vás ještě fotky z jednoho pátku, ale zatím jen v malých velikostech tak snad je během týdne uvidíte. Počasí mi právě teď vyhovuje, válím se doma, jelikož nám odpadla odpoledka a tak je všechno v pohodě, až na zítřejší test z chemie a ten dnešní z fyziky.
nový HMkový klobouk

 domácí bramboráky, pohankové placky, kukuřice, okurek, paprika
 jedno z mých nejnošenějších 
 před výpravou do Ikei
 vybírali jsme koberec pro sestřenice
 miluju tyhle pohledy, kterýma říká: "nechej mě plavat"
 pracovala jsem dva dny v kuse a je to vidět
 probíhá příprava
 smažený květák, domácí brambory s cibulkou
nové nike revolution 2 (sbírka nike tenisek se rozrostla o čtvrtý kus)
 celozrnné špagety, sušené rajčata, dýňový olej, dýňové a slunečnicové semínka, trocha pesta
 batikovaná z gatu
 vínové prostěradlo mi chybělo
 nejlepší z nejlepších (doporučuju!)
mám dvoje kožené boty a oboje jsou šedé, tyhle jsou nejvíc pohodlné a skvělé do deště 
 bylinková z DMka, taky skvělá!
 domácí pyžamo tepláky z HM
 tohle mě baví!
 vzpomínky na Paříž
 jediný úlovek z Brna, ale stojí za to!
nejoblíbenější: šampon od Balei, balzám-jeden fakt z těch co mi sedí, voňavý sprchový gel a odličovák od ziaji za pár korun

40 comments:

  1. hezké fotky! hlavně na té první ti to moc sluší:)

    ReplyDelete
  2. Jé,mám hrozně ráda tvé randomy. :)) Můžu se zeptat,kolik stál ten kolobouk? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám ten pocit, že 250 nebo 300 korun, na všecno byla 50% sleva, tak si nejsem jistá :)

      Delete
  3. krásne fotky! : ) ako vždy

    ReplyDelete
  4. Ten odličovák mám taky ale moc nefunguje :D
    jinak fakt krásné fotky :O to tričko s tím trojuhelníkem je nádherné :)

    ReplyDelete
  5. krásne fotky! klobúk ti riadne pristane a sprchový gél sme mali aj my a voňal pekne :) ale to takmer všetky od balei

    ReplyDelete
  6. Ty jsi ale kočka :) jé a králíček, jojo pohledy ten můj taky umí :D

    ReplyDelete
  7. pěkná sportovní podprsenka ! :)

    ReplyDelete
  8. tvoje zelená oči jsou kouzelné..já když jedu do města a mám představy co si koupit tak si vždy koupím něco jiného:-D

    ReplyDelete
  9. krásné fotky:) miluju tvoje randomy!

    ReplyDelete
  10. krásné fotky miluju takové random fotky od tebe :) ♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. Anonymous17:37

    Môžem sa opýtať ? akú farbu na vlasy používaš lebo sú krásne :) a ešte ten balea volume šampón si s ním spokojná , dodá objem ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. teď momentálně mám hnědou od syoss a na tom takovou světlou od garnier byla to taková medová a dala jsem to na sebeb :D takže netuším přesně co to bylo za barvu :) jsem spokojená, s objemem nevím já mám svoje vlasy dost objemné :)

      Delete
  12. Super fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. taky jsem o víkendu podnikla výpravu do Ikei;)
    nike revolution 2 mám, akorát v šedo-neonověrůžové, a neměnila bych, jsou fantastické<3

    ReplyDelete
  14. Krásné fotky :) Ty špagety vypadají výborně, mňami!

    ReplyDelete
  15. krásne fotky! Proste pohodlnosť nadovšetko! :)

    ReplyDelete
  16. jé vzpomínky na paříž<33 všechny fotky jsou pěkný, baví mě pořád a pořád :)

    ReplyDelete
  17. tvoje randomy jsou nejlepší!♥
    a nad tím kloboukem pořád váhám :D

    ReplyDelete
  18. Do ceho davas to mangove chutney? Taky ho mam a necim co s ním;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mela jsem ho zatím k sojovému masu a ke kukuřičným lupínkům místo dipu :)

      Delete
  19. tvoje randomy jsou jedny z nejlepších ;) Měla by jsi přijet a něco dobrého nám uvařit :D vypadá to luxusně <3

    ReplyDelete
  20. Klobouk je skvělej!

    ReplyDelete
  21. chci recepty na ty mnamky co jsme vždycky dáváš ! :))

    ReplyDelete
  22. Máš překrásný vlasy! A krásný fotky:)

    ReplyDelete
  23. Super jídlo a to první tričko♥♥

    ReplyDelete
  24. Tvoje randomy sú top ! veľmi ich mám rada ;)

    ReplyDelete
  25. Máš nejlepší random články, bezkonkurenčně! :)

    ReplyDelete
  26. Anonymous21:57

    JEEE!!! Ty Nike Revolution2 mám taky!!!!!!! dovezla jsem si je letošní prázdniny z Německa a vyšly mě cca o 200ky levněji :)) miluju je.....jsou užasné

    ReplyDelete
  27. mmm, chtělo by to zase nějaký receptík! :)
    první fotka je naprosto nádherná, tu hnědou barvu máš fakt krásnou, já se nikdy netrefím, buď to mám dočervena, nebo moc tmavé :(
    a od balei miluju ten šampon speciálně na hnědé vlasy :)
    Ady.

    ReplyDelete
  28. Miluju tyhle random posty!!! :)

    ReplyDelete
  29. to triko s trojuhelníkem je dokonalé, odkud je prosím?:))

    ReplyDelete
  30. Ta fotka s kloboukem!! Tak moc ti sluší ♥

    ReplyDelete
  31. strašne prirodzene pekná si. a zasa som hladná! :D

    ReplyDelete
  32. si krásna :* :)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  33. Ty jseš nenamalovaná tak krásná! Jak to děláš :D

    ReplyDelete
  34. super random :) až jsem dostala hlad :D

    ReplyDelete
  35. Anonymous20:02

    Krásný random :) odkud mas prosim to dokonale triko? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. asi to s trojúhelníkem, že? z choies.com :)

      Delete

thank you so much for your opinion.