Saturday, September 21, 2013

Biker jacket.

Po několika odlišných příspěvcích outfit. Dneska ráno jsem si pořídila tuhle biker jacket a jsem nadšená. Je to sice uplně obyčejná bunda, ale nosí se skvěle a hodí se mi skoro ke všemu. Po roce jsem si přešila džíny a teď se stávají jedny z mých nejoblíbenějších. Jelikož jsem dost malá, tak mi jsou všechny tak o deset centimetrů delší a nahrnují se mi nad kotníky, a tak většinu pečlivě přešívám. Málo kdy se stane, že mi délka perfektně sedí. Fotky jsou míň kvalitní kvůli dešti a taky se mi nedaří dohodnout se s foťákem a tím vším, takže jsem nemohla ani šachovat s nastavením.











jacket-local shop, jeans-pimkie, top-chicnova, shoes-sportsdirect

53 comments:

  1. Krásný outfit i fotky :))

    ReplyDelete
  2. krásný outfit. a ty jsi neuvěřitelně nádherná! :)

    ReplyDelete
  3. Moc ti to sluší! :))

    ReplyDelete
  4. Předposlední fotka je prostě nádherná! já mám zase občas problém že mi jsou některé džíny moc krátké ,protože mám dlouhé nohy:/ ůžasný outfit:)

    ReplyDelete
  5. Drdol ti moc sluší! Měla bys ho nosit častěji :)
    Jinak závidím, že umíš šít.. ty moje by pak ihned putovaly do koše :D

    ReplyDelete
  6. Ty si tak krásne prirodzené dievča! ;) a topánky sú skvelé:)..

    ReplyDelete
  7. krásná jsi :)

    ReplyDelete
  8. woow tá tretia od konca je dokonalá! ty si tak krásna,Peti :) bundička vyzerá skvelo,tiež by sa mi nejaká taká zišla :)

    ReplyDelete
  9. Jsi strašně nádherná!:O Kdybych si já měla přešít nějaký kus oblečení, tak by to dopadlo katastrofálně :D
    http://veronikakustkova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Vyzeráš úžasne! :) a tak šťastne a sviežo :)

    ReplyDelete
  12. bundička je moc hezká!

    ReplyDelete
  13. nejvíc ti to sluší, ten biker jacket je dokonalej!♥
    a prosimtě, vždyť ty fotky jsou bomba, nic nekvalitního nevidím ;) :D

    ReplyDelete
  14. úplne rastieš do krásy a tam kde sa usmievaš si rozkošná :)

    ReplyDelete
  15. Jeee, ten je fakt super ten křivak ;)

    ReplyDelete
  16. Opět moc kásná!:)

    Zvu tě k nám na Giveaway!:)

    ReplyDelete
  17. Anonymous19:17

    nejhezčí je ta s tvým obličejem, jinak to vážně stojí za nanic :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sem nechoď, bod za upřímnost :)

      Delete
  18. Bunda je krásná:) Outfit zase úžasný,nikdy nezklameš<33 Jsi nádherná:)

    ReplyDelete
  19. predposledná fotka je top!

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  20. ta bunda je dokonaláá ! ♥ a s kalhotama mám opačný problém :D ale s tím že mi jsou skoro všechny nad kotníky asi nic nenadělám no :D

    ReplyDelete
  21. Ta je skvělá(odkud,odkud ??),
    chtěla jsem si pořidit tu co jsi prodávala,
    ale hold slečny byli rychlejší ! :D

    ReplyDelete
  22. Sluší ti to)

    ReplyDelete
  23. Ty máš tak uzasné fotky! :) Bunda je skvěláá :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  24. ten drdol Ti moc sluší :)

    ReplyDelete
  25. petul ty si naj ! topanky rifle :OO TOP

    ReplyDelete
  26. drdol ti nejvic sluší! a bundička taky :)

    ReplyDelete
  27. bozinkuu leocreeprsy <3

    ReplyDelete
  28. creepers a bunda jsou nejlepsiii !

    ReplyDelete
  29. krásný outfit ! moc ti sluší :)

    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  30. Ta třetí od konce! ♥

    ReplyDelete
  31. bunda a botyy! krasnyy(:

    ReplyDelete
  32. tohle je přesně můj styl <333
    bundu ti strašně závidím, já si v životě žádný křivák asi nekoupím protože nejsem jen tak za něco schopná vyplácnout litr, i když vím že mi vydrží mega dlouho :(

    ReplyDelete
  33. Anonymous09:46

    Nádherná bundička ! ..kde jsi ji pořídila, v brodě ? :)

    ReplyDelete
  34. koukala jsem na ty boty a nemohla jsem je najít... HELP :DDD
    Ale jinak outfit možná bych místo světlích kalhot dala černá ale jinak je strašně krásný <33
    A jinak ÚŽASNÁ bunda !

    ReplyDelete
  35. Já chci tu tvoji úžasnou postavu!

    ReplyDelete
  36. tie botky su best:)

    www.em-petrik.blogspot.sk

    ReplyDelete
  37. krivak je nej :)

    ReplyDelete
  38. páni,tak tenhle outfit je opravdu úžasný:) a ten křivák..bože,je skvělej!! Moc ti to sluší Peťuš:) já mám zas opačný problém,jsem moc vysoká a málo kdy najdu jeany,které mi opravdu sedí a nejsou mi krátké:D

    ReplyDelete
  39. křivák je krásný (jako všechny křiváky:D) a ty s tím drdůlkem ještě víc :)

    ReplyDelete
  40. křivák se mi moc líbí!!
    Zvu tě k sobě na giveaway o poukaz na nákup.

    ReplyDelete
  41. Tak tá bunda je úžasná!

    ReplyDelete
  42. Drdol ti hrozně sluší! Asi tak jako i tento skvělý outfit :) Křivák je fakt super! nemám slov :)

    ReplyDelete
  43. skvelá, tento štýl ti veľmi ide :)

    ReplyDelete
  44. Super outfit a skvělá bunda!! :))

    ReplyDelete
  45. krásne a jednoduché :)

    ReplyDelete
  46. pěkná bunda a super boty :)

    ReplyDelete
  47. Ta bunda je perfektní! A ty jsi prostě kočka :)

    ReplyDelete
  48. krásné :) miluju ty popisky k co vždy děláš -:)


    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.