Monday, September 2, 2013

Aztec print on my top.

První školní den byl hrozný, ale zdaleka ne tak jak to bude pokračovat. Každopádně tento rok se hodlám ještě víc snažit a třeba dosáhnu lepších výsledků, než minulé pololetí. Jen bych chtěla napsat, že mě docela mrzí to jak na mě někteří nahlíží a chci všechno uvést na pravou míru. Je mi jasné, že postavu nemám jako modelka, co si budem říkat moje nohy nestojí za nic, ale narodila jsem se tak a mám takové geny. Nejsem rozhodně spokojená a vážně se dost snažím, aby to bylo čím dál lepší. Cvičím, tancuju, běhám, chodím jen pěšky a jím dost zdravě na to abych neustále přibírala. Každopádně chápu, že někteří to vidí jinak, tak jen aby bylo jasno.








pants-gift, top-bazárek, cardigan-tesco outlet, bag-gate, shoes-vans

60 comments:

  1. Tak já nevím,ale nevšimla jsem si,že bys měla špatnou postavu,zcela upřímně vypadáš suprově :)

    ReplyDelete
  2. Peťul z toho si vůbec nic nedělej! Co je malý je roztomilý, má to ale nevýhodu že každý kilo nahoře je hned vidět, bohužel. Podívej na mě, mám 162cm a nejsem zrovna nejvíc spokojená. Jak moc bych chtěla být vyšší a hubenější, ale neuděláš nic. Jsi taková jaká jsi a proto tě mají všichni tak rádi! Mimochodem, moc hezký svetřík!

    ReplyDelete
  3. Si krásna taká ako si Peti,veľa dievčat ti má čo závidieť no :) Postavu máš podľa mňa úplne akurát.Strašne zlatá si na fotkách :)

    ReplyDelete
  4. Tohle jsou nádherná fotky, jsi na nich miloučká :) A postavu máš naprosto ok, moje nohy taky nejsou světoborný, ani zdaleka ne, ale neřeším to, pro svoji postavu nedělám zdaleko tolik, co ty, ale ani tak to neřeším ;)

    ReplyDelete
  5. náhodou tvoje postava je super :) nevím co proti ní někdo má .. jinak krásný outfit a moc ti to na fotkách sluší :)) ♥

    http://mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. super outfit! :) a postavu máš super, tak môžu ísť všetci haters do riťky! ;)

    ReplyDelete
  7. jsi mlaďounká, přece se kvuli nikomu měnit nebudeš :*

    ReplyDelete
  8. veľmi ti to pristane, nepočúvaj také reči!
    proste si kočka :)

    držím palce v škole, snáď to pôjde lepšie :)

    ReplyDelete
  9. moc ti to sluší,všechno hezky sladěné.A co se tvé postavy týče,jsem toho názoru že každý je jaký je.Já mám zase problém s tím že jsem dost hubená a neustále čelím obviňování že jsem anorektička..Někteří lidi jsou hold hrozní,soudí aniž by znali jádro věci ...

    ReplyDelete
  10. wau skvelý top!

    ReplyDelete
  11. moc ti to sluší:) jsi krásná, takže vůbec nevidím důvod, proč by o tobě takhle ostatní měli mluvit..kašli na ně Peti :)*

    ReplyDelete
  12. Páťo tvůj blog znám vážně už dlouho takže vím jak vypadáš, tvojí postavu ti hrozně závidím a myslím, že ti jí závidí i každý hater co o tobě napíše něco ošklivého. Nic si z toho nedělej a prostě to hoď za hlavu, každý má nějaké chyby, ale hateři si myslí jak jsou dokonalí a schazují ostatní i když oni ti nesahají ani po kotníky;). A máš můj obdiv, že pro sebe dokážeš něco dělat nebo u toho vydržet, protože já na to nikdy nebyla:D Hodně štěstí v novém školním roce;)) A krásný outfit, to tílko je vážně kouzelné a má skvělé vzory!:)

    ReplyDelete
  13. Máš super postavu nebuď z toho zronená :) Tie fotky sú krásne :)

    ReplyDelete
  14. maš skvelú postavu tak čit :-*

    ReplyDelete
  15. Lidi jsou blby, toho si nevsimej, taky casto tyhle veci slychavam, ale tak co, je to muj zivot:D
    Jinak supr outfitek!:)

    ReplyDelete
  16. Peťo neboj.Máš krásnou postavu.Jde na tobě vidět že jíš zdravě.Neboj, jsi nádherná :))) ♥


    http://yohisparadise.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  17. já anonymy opravdu nikdy nepochopím. to je prostě ta špatná stránka toho, když jsi známá a lidi si o tobě píšou co chtějí. já jsem naopak strašně moc ráda, že existuje nějaká blogerka u které při pohledu na její fotky jen brečím, protože jsem se taky nenarodila s postavou modelky. já tě strašně moc obdivuju za to co pro sebe děláš, tvé recepty a tak, kéžbych já zvládla něco podobného.. :)
    vím, že je to těžké, ale kašli na ně Peťko :)

    ten top je skvělý :)
    Ady.

    ReplyDelete
  18. Hezké fotky a top! :3 ♥

    ReplyDelete
  19. vzhledem k tvojí výšce máš postavu naprosto skvělou! kašli na anonymy! moc ti to sluší !

    ReplyDelete
  20. náhodou máš super postavu :)

    ReplyDelete
  21. Peti, máš úplně normální super postavu! ;)*

    ReplyDelete
  22. Ani mi to neuvěříš , já si vždycky totiž nedočkavě prohlédnu fotky a potom si až přečtu a když sem koukala na fotky řekla jsem si že ti napíšu komentář " Jak já bych chtěla ty tvoje nožky " ! :) Fakt !

    ReplyDelete
  23. preboha nechcem vedeť ako vyzerajú tí ktori niečo taketo tvrdia, Dúfam, že sa nemieniš meniť kvôli nikomu inému ( jedine ak kvôli sebe) , a to fakt nemáš prečo lebo si krásna
    anyway, máš dokonalé vlasy ako vždy a tá kabelka je supiš :D

    ReplyDelete
  24. Kecy ostatních bych vůbec neřešila každý je jinačí, ale ty svoji postavu a nohy fakt řešit nemusíš! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  25. Jestli ti někdo kritizuje postavu, tak to bude asi pěknej idiot :) Nic si z toho nedělej, mě se tvá postava líbí!

    ReplyDelete
  26. Bože máš super postavu a jsi strašně nádherná holka tyhle ty kecy anonymu či blbých žárlivých lidí můžeš pustit z hlavy. Si strašně krásná holka :)

    Taky se snažím jím zdravě, cvičím ale prostě GENY no... :( :D

    ReplyDelete
  27. Kdybych tě někdy potkala,fakt bych nepřemýšlela nad tím,jaký máš nohy,ale spíš bych si říkala co je to za šmrncovní kočku :O :33 jsi fakt krásná a máš skvělej styl! :))

    ReplyDelete
  28. Tyjo ten top je fakt pěknej:) sluší ti to jako vždycky prostě!

    ReplyDelete
  29. Anonymous19:21

    jsi užasná holka))
    jsi nádherná a zdravá )
    nejsi vychrtlá, možná nemáš velikost 34, ale jsi užasná. Postavu más skvelou :)
    Ostatní co píšou ty blbosti závidí tvoji skvelouckou postavicku, krásný obličej, skvelou plet, nádherný vlasy, užasnou barvu očí, nejlepsí styl a oblečení, uspěšný blog, chytrou a inteligentní hlavičku a smysl pro humor :)*
    JSI ÚŽASNÁ:)
    LucieK

    ReplyDelete
  30. Já bych je liskala,
    si mladá, krásná a zdravá!
    Tak se takovýma věcma nezaobírej! :*

    Jinak tohle je foceno kterým objektivem ? O:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jako vždycky pevnou padesátkou :)

      Delete
    2. Ahá,
      já myslela,
      že ji máš pokazenou aže jsi kouzlila jinak :)
      děkuju

      Delete
  31. Já jsem si teda nevšimla,že bys měla nějakou hnusnou postavu. Jsi nádherná:)

    ReplyDelete
  32. Ježiš marjá, Petíne neblázni! Jsi kus a to musí vidět i slepej! Tenhle post to jenom dokázal, neskutečně ti to zase sluší! :)

    ReplyDelete
  33. Si taká aká si a to je na tom to najkrajšie a hlavne jedinečné:-)

    ReplyDelete
  34. Hrozně ti to sluší:) krásný outfit.

    ReplyDelete
  35. Peťo, prosímtě, tyhle blbosti vůbec neřeš ;)
    když ti někdo něco takového řekne, přečti si komentáře na blogu a to tě přesvědčí o tom, že těch 1157 lidí si myslí, že jsi perfektní :))

    ReplyDelete
  36. outfit je pekný:)
    a postavou sa netráp.. podľa mňa si dokonalá takto, ako si. úprimne, neviem si ťa inak predstaviť a tebe sa to takto hodí.. určite nie som jediná čo si to myslí.. ;) ♥

    ReplyDelete
  37. Anonymous20:21

    Peťo, jsi úžasná <3 a buď v klidu nohy nemáš tlusté,ale vypracované, to se klukům líbí! :-)

    ReplyDelete
  38. Jsi nádherná! Na nějaké blbé komentáře ohledně tvého vzhledu se můžeš z vysoka vykašlat! Moc ti to sluší :)
    mszarofka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  39. anoymov by som neriesila.bud spokojna, mas byt aj preco ;)

    ReplyDelete
  40. Páni, tohle tričko ti moc sluší!:)

    ReplyDelete
  41. Chceš tím říct, že tady má někdo připomínky k tvé postavě? K tvé vlastní postavě, k tvému tělu, které k tobě prostě patří a je originální? Ať táhnou jednoduše k čertu. :D Každý je nějaký, nemůžeme přece vypadat jako klony, jak by ten svět vypadal, mně se tvoje postava líbí, nejsi umělina a je to fájn.
    Na jednu stranu člověka potěší, že v tom není sám, že je ve škole nerad a nechce tam být, ale je to smutné a doufám, že ti tam bude líp.

    ReplyDelete
  42. Podle mě máš super postavu! Takový lidi co tohle říkají jenom závidí.. Takový problém zahod za hlavu! PS:Nejlepší outfit co jsem u tebe viděla!:-)

    ReplyDelete
  43. Si prekrásne milé dievča, nikto nemôže byť predsa dokonalí :) ale chápem ťa, všetky by sme dokázali dať za dokonalú postavu aj všetko. No treba mať rada samú seba takú aká si :) Si krásna a rozhodne máš skvelú postavu! Obdivujem tvoju stravu aj všetko čo preto robíš :) milujem tvoj blog, tvoje outfity, teba ako blogerku, si strašne sympatická a krásna na to nezabúdaj!!!! ;) ♥

    ReplyDelete
  44. super tričko ! :)

    ReplyDelete
  45. Sluší ti to! Jako vždy...ať píšou cokoliv...:))

    ReplyDelete
  46. bože, takové řeči prostě neřeš, je to zbytečné. Sluší ti to :-)

    ReplyDelete
  47. Kašli na reči iných, si krásna! :)

    ReplyDelete
  48. Podľa mňa máš super postavu :) nemusí být každý dokonali ako Barbie ;) outfit je podlá mna super a pohodlný a ta taška je super :) taky nejakú akuray hladam

    ReplyDelete
  49. podľa mňa máš super postavu :) a tieto fotky ti vyšli

    http://lamodedesjardins.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  50. Máš moc pěknou postavu :) hlavně ať z tebe není vychrtlina, takhle seš super :)

    ReplyDelete
  51. Jsi opět nádherná ! Anonymy vůbec neber, oni vše myslí tak zle ale přitom jen pořádně závidí :)

    ReplyDelete
  52. No tak to fakt vadí, že nejsi hubená jako modelka. Když jsem dřív koukala na tvoje fotky, tak sem si říkala, že být klukem, dám si říct. Jsi hrozně sympatická a vždycky ti to moc sluší, tak tu neremcej.

    ReplyDelete
  53. co bych já dala za tvoje nohy! moje jsou děsné a já nic nedělám, takže tě obdivuju, jak moc pro svou postavu děláš,taky bych se k tomu chtěla dokopat (už docela dlouho)..snad jednou budu mít postavu jako ty, protože to by mi bohatě stačilo! :)

    ReplyDelete
  54. Boží vlasy! Jak ti to super ladí k topu! A ze spolužáků si nic nedělej, trpím to už čtvrtým rokem kvůli tomu, jak se oblékám :-) Hlavu vzhůru, máš na víc!

    ReplyDelete
  55. Máš moc pěknou postavu :) hlavně ať z tebe není vychrtlina, takhle seš super :) cardigans for women

    ReplyDelete
  56. Tak tohle je skvělý outfit! Jednoduchý a za poslední dobu se mi u tebe líbí nejvíce právě tenhle:) moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  57. ser na závistivce, jsi nádhrná;)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.