Wednesday, August 7, 2013

What makes me happier.

Dnes uvidíte jak dopadl pondělní trip do Brna. Brácha mě hned po příjezdu domů z tábora ukecal ať jedem do Brna, tak jsme si našli autobus, přivstali si a bylo. Začali jsme na nádraží kde jsme byly poprvé. Já jsem byla v Brně jen asi třikrát se školou a vůbec to tam neznám. Následovalo hledání mapy a cesta do Candy store rovná se náš cíl. S třema igelitkama a dlouhým účtem spokojeně odcházíme a žíznivě pokukujeme po občerstvení. Další zastávka outlet a pak už si jen naplnit ty zatraceně hladové žaludky. V plánu jsem nakupovat neměla, ale podívejte se sami.
 Candy store, aneb co jsme si přivezli- vanilkovou kolu, sýrové koule, želatinu, frappuccino, dvě arizony, jelly belly, life savers, tři balíčky nerds, pringles a froot loops. Všechno naprosto super a nejvíc a jelly belly s příchutí máslového popcornu!



 melounový crop topchoies
 oversize top- H&M
 batikovaný batoh- ann christine
 bralet s potiskem- H&M
 květinový braletchoies
 transparentní košile- outlet 
 riflová skater skirtchoies
 fialové šortky- tally weijl
 klasické šortkychoies
riflové šaty s cvočkychoies

52 comments:

  1. úžasné veci,strašne sa mi páčia tie bralets,šortky a batoh!
    tá prvá fotka vyzerá,ako by si si to priniesla odniekial z ameriky,úplne mi to tak pripadá :D

    ReplyDelete
  2. ja som sa do nerds zamilovala keď mi ich doniesli kamaráti z USA, u nás som ich ale ešte nevidela :( a taktiež nie arizonu v plechovke či vanilkovú colu -.-
    inak ten crop top a brealt-y sú úúúžasné :)

    ReplyDelete
  3. Super věci, nejvíc se mi líbí melounový top!

    ReplyDelete
  4. aaaach bozeee vsechno skvely <333 melounovy top a backpack u mě vedou :)

    ReplyDelete
  5. Bralets jsou úžasné:)

    ReplyDelete
  6. můj bože, ty věci jsou super, hned bych je brala ! :)
    fakt jsou dokonalé, pringles bych si hned dala, vážně to všechno vypadá suprově :)

    ReplyDelete
  7. nádherné veci !

    ReplyDelete
  8. Ne asi jelly belly s příchutí máslového popcornu! Nepochopim, lepší než popcorn:)

    ReplyDelete
  9. Koupila sis úžasné věci:O Máš nejlepší vkus a styl! Snad je brzy uvidíme v nějakém outfitu :)

    http://verkustkovaspace.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. krásné věci :) Candy store je nejlepší, vždycky tam dost utratím :D

    ReplyDelete
  11. Všechno ty dobroty vypadají a určitě chutnají úúžasně, já osobně miluju Pringles :) Jinak to Malibu tílko z H&M je úžasný, můžu se zeptat jestli je z výprodeje nebo ze současné kolekce? :) Díky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. je ze slev za 70kč :)

      Delete
  12. nice stuff, the shorts are my fav! :)

    ReplyDelete
  13. skvelé veci! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  14. skvělý new in!! ten malibu top z H&M je skvělej! :))

    ReplyDelete
  15. Ůžasné věci ,ten batoh jsem si zamilovala<3

    ReplyDelete
  16. Krásne veci,hlavne ten backpack,a ten prvý crop top z h&m mám,len ja som ho kúpila za 15 eur myslím:/ A mňam Nerds!

    ReplyDelete
  17. Krásný věci! A ten candy store v Brně?To mě trochu překvapilo:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jojo v Brně a v Praze :)

      Delete
  18. Nádherné věci<3

    ReplyDelete
  19. Anonymous20:46

    Choies je v Brně? A kolik stál prosím tě ten batoh zhruba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne, je to Brno a věci ze spolupráce dohromady, stál 250kč :)

      Delete
  20. ty bralety !!!!! ach ♥

    ReplyDelete
  21. ty krátký topy jsou táák dokonalý!

    ReplyDelete
  22. Anonymous21:05

    v tom outletu jsi v Brně byla kde prosím? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bylo to někde na Štefánikově ulici myslím, blízko u Bayerovy ulice :)

      Delete
  23. :OO tak to ste skvelé nakúpili:) ja v poslednej dobe pokukujem len po crop topoch, aj keď je leto už v polovičke:D a straaašne sa mi tiež páči to oversized tričko :))

    ReplyDelete
  24. Ty korzetové topy jsou senzační!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    ReplyDelete
  25. Ten melounovej top je uplne paradni!

    ReplyDelete
  26. Wow, skvělé věci!!! :) Miluju tyhle velký nákupy! :D ♥

    ReplyDelete
  27. ach, ty dobroty teda závidím :P ty froot loops kupuju v Německu, úplně je zbožňuju :))

    ReplyDelete
  28. bralety a baťůžek ... ach ♥

    ReplyDelete
  29. Wow skvělé věci !! ^^
    Můžu se zeptat kolik stal ten bralet ?? :)
    http://mylittle-dreams.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten z H&M 150kč :)

      Delete
  30. krásne kúsky! :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  31. Ty bralety jsou parádní, těším se na outfity! A do Candy store se kuuuuuuurna těším, budu tam chodit furt v Brnečku :D

    ReplyDelete
  32. Bradley se mi moc líbi I crop top a toho jidla-mnammmm:-)

    ReplyDelete
  33. Tie bralety sú úžasné :3 neviem sa dočkať outfitov s nimi :)

    ReplyDelete
  34. Anonymous20:13

    Peti, můžu se zeptat, kolik stála ta košile z outletu? a s čím nosíš ty bralety? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. kolem 80kč :)
      zatím jsem měla ten jeden z HMka s tílkem malibu beach a šortky, jinak uvidíte třeba v kombinaci s košilí a sukní a tak :)

      Delete
  35. Anonymous21:50

    Promiň, že jsem tak dotěrná, ale ten outlet.. nebyl to náhodou Charley? Takovej sekáč přímo narohu ulice?

    ReplyDelete
    Replies
    1. v pořádku, nejsi :) asi jo, já jsem se nedívala na jméno, ale roh to byl, takový větší vevnitř :)

      Delete
  36. Haha, vítej v mým světě :D vždycky když mám v plánu si něco koupit, tak nic nenajdu.. a když jdu jen náhodou kolem nějakýho obchodu, tak si odnesu milion věcí :D
    Jelly Belly's jsou nejlepší! Hlavně limetka a jahodová marmeláda! Crop-top mám taky objednaný! Haha :D

    ReplyDelete
  37. Moc pěkné věci, Peti :))

    ReplyDelete
  38. Veruš15:19

    Cooo? :D v brně je choies?? :D o tom vůbec nevím tyjo.. kde? :D

    ReplyDelete
  39. Malibu Beach top mám taky, akorát ho moc nenosím, protože nevím co pod něj, tak ho nosím na plavky když je vedro a jdu někam k vodě :D :)

    ReplyDelete
  40. Anonymous21:27

    Baťoh úžasnej, za kolik?

    ReplyDelete
  41. Když jsem si přečetla tenhle článek, tak jsem se koukla jestli náhodou v Praze taky není Candy store, a byl.. tak jsem tam zajela, a koupila si Nerds..a jsou parádní, teda už nejsou, byly.. :).. taky jsem si koupila AriZonu, tu jsem tam nemohla nechat <3.. a ta melounová je úžasná :3..
    Awww, takže jsem ráda že jsi o tom napsala.. jinak bych se o tom skvělém obchůdku nedozvěděla ^.-

    Jinak všechny věci co sis koupila jsou skvělý :).. hlavně ten baťůžek, transparentní košile a bralety <3

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.