Tuesday, August 27, 2013

Welcome to the new age.

 Dnešní fotky stojí ještě za míň, než obvykle. Dlouho jsem nemohla nic dobrého najít ani nastavit, tak jsem to ukončila na svém oblíbeném místě. Nejlíp se mi fotí když je zataženo a nesvítí sluníčko, jelikož se tak nešklebím jako na většině co jsem dnes vyfotila. Bojovala jsem s nastavením a neustálím sekáním každopádně pořád dokážu něco vyfotit, tak jsem ráda, protože jinak by to asi vážně nešlo. Na sobě mám to co jsem měla včera když jsme vyrazili na trip do Zlína. Pohodlně a doufám, že pro vás trochu zajímavě.












pants-F&F, top-H&M, bralet-H&M, bracelet-gate, second-claires, shoes-vietnamci

51 comments:

  1. Náhodou jsou fotky super! Poslední dobou se mi hrozně líbí tvoje vlasy. Jak je máš lehce rozcuchaný a ta barva ti fakt sluší! :)
    Ten bralet pod tím tričkem se mi taky moc líbí, to by mě nenapadlo. Sjůůůper :)
    A CHCEME KRÁLÍKY :D:D:D

    ReplyDelete
  2. Presne tak,super fotky! Samozrejme,že je outfit zaujímavý a skvelý,ten bralet je super,tiež by som ho asi nenosila len tak :) Inak vlasy tu máš dokonalé,tebe to vždy strašne pristane,či už ich máš rovné alebo vlnité

    ReplyDelete
  3. ty vyžehlený vlasy jsou hrozně super, strašně ti sluší!:O jinak boží outfit a vlastně boží všechno jak už to u tebe bývá zvykem:D

    ReplyDelete
  4. Moooc krásne vlasy máš! :) A super nohavice, páči sa mi farba.

    ReplyDelete
  5. Anonymous14:55

    strašne sa mi páčia teraz tvoje vlasy keď ich máš také vyrovnané :) máš to podľa mňa ešte lepšie ako keď si ich mala také kučeravé :) a farbu sa ti moc hodí :) inak moc zaujímavý outfit :)

    ReplyDelete
  6. Máš krásný vlasy a sluší ti to :))

    ReplyDelete
  7. Super outfit a dokonalé vlasy :3

    ReplyDelete
  8. Takto sa mi tvoje vlasy najviac páčia a outfit je celkovo veľmi pekný a pohodlný :))

    ReplyDelete
  9. Anonymous17:42

    Nejkrásnější outfit a vlasy za poslední měsíce! <3

    ReplyDelete
  10. máš krásný vlasy :) a líbí se mi tričko <3

    ReplyDelete
  11. Strašně se mi líbí tvoje vlasy!! :))
    Outfit je taky krásný! :))

    ReplyDelete
  12. ty fotky jsou naopak hrozně super !!!! ♥ a moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  13. blázínku vypadáš nádherně a fotky jsou skvělé jako vždycky!! :)

    ReplyDelete
  14. fotky se náhodou moc povedly!

    ReplyDelete
  15. takhle ty ti vlasy sluší nejvíc, dělá tě to starší a vypadáš kočičkovsky) keep it

    ReplyDelete
  16. ty vlasy jsou vážně nádherný!:-)

    ReplyDelete
  17. mne sa tie fotky páčia :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  18. Sluší ti to jsi čičinka.:)

    ReplyDelete
  19. hrozně ti to sluší, ty náramky a košile!<3

    ReplyDelete
  20. Sluší ti to jsi čičinka.:)

    ReplyDelete
  21. Anonymous20:35

    strašne ti pristanú vyžehlené vlasy :)

    ReplyDelete
  22. Práve že sú tie fotky pekné ;) , top tričko je veľmi pekné ;)

    ReplyDelete
  23. Jsi vážně krásná, Petí <3 :)

    ReplyDelete
  24. uuuua ten korzet jsem chtěla!! a plameňáci u nás nejsou ve slevě ještě pořád:(((

    ReplyDelete
  25. Moc se mi líbí 4 fotka :) Tváříš se tam jinak než na svých obvyklých fotkách ;)

    ReplyDelete
  26. Máš nádherný oči! A skvělý outfit :-))

    http://fashionbeautycollection.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  27. boží a máš tu krásné vlásky!♥

    ReplyDelete
  28. boží a máš tu krásné vlásky!♥

    ReplyDelete
  29. tieto fotky sa mi práveže strašne páčia!:) úplne super, a skvelý outfit. veľmi ti pristanú vyžehlené vlasy:)

    ReplyDelete
  30. STraašně ti to sluší,skvělý věci,jen..mi tak úplně nesedí ty legíny (?).

    ReplyDelete
  31. podľa mňa sa ti tie fotky veľmi podarili :) si veľmi pekná a zaujímavá :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  32. Máš tu najskvelejšie vlasy!

    ReplyDelete
  33. To tričko je úžasné :) veľmi sa mi páči pod ním ten bralet :)

    http://fashiondiarybybetka.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  34. Ten korzet pod triko je super nápad :-)

    ReplyDelete
  35. Anonymous01:32

    Tak to je úplně nejlepší outfit za posledních pár měsíců! A máš tu úžasný vlasy <3

    ReplyDelete
  36. Jee, ty leginy sou super! x

    ReplyDelete
  37. Uplně dokoalé to je :)) moc ti to sluší :)♥♥♥♥♥

    mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  38. je to super tohle ti moc sluší ! :)

    ReplyDelete
  39. moc krásne fotky ! :)

    ReplyDelete
  40. Ten bralet je skvělý. Škoda, že jsem si ho nikdy v H&M nevšimla :D:) Sluší ti to.

    ReplyDelete
  41. strašne ti idú vyžehlené vlasky<3

    ReplyDelete
  42. Tak takhle ti ty vlasy seknou snad ještě víc! Jsi kráska :) A outfit se mi líbí! :)

    ReplyDelete
  43. mám rada tvoje posty ale tento je zatiaľ najlepšiiii!

    ReplyDelete
  44. páááni, ty vlasy ti rostou neuvěřitelně rychle !

    ReplyDelete
  45. Ty vlasy máš úžasný, takhle rovný ti sluší!! :)
    mszarofka.blogspot.cz

    ReplyDelete
  46. vlasy by sis měla žehlit častěji ,vážně ti to neuvěřitelně sluší!

    ReplyDelete
  47. krásný outift! jsi úplně nádherná<3

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.