Sunday, August 11, 2013

Watermelon lady.

 Je to paradox, nesnáším melouny. Teda tyhle růžové vodní, ale miluju potisk i obrázky melounů a taky melounové cokoli hlavně zmrzlinu, ale čerstvý meloun nikdy. Teda možná jen v malém množství když mám velkou žízeň. Tohle triko mě překvapilo když jsem ho uviděla vypadalo vážně přesně tak jak jsem si myslela a to mě vážně těší a baví! Je to takové oživení od všech obyčejných věcí a září mi doma mezi černými svršky. Jednoduchost zastoupily šortky. Klasické, obyčejné a pohodlné modré, které nikdy nezklamou.














top-choies.com, shorts-choies.com, necklace-H&M, shoes-vans

44 comments:

  1. Anonymous13:27

    skvelyyyy :)

    ReplyDelete
  2. je úžasný stejně jako ty!

    ReplyDelete
  3. Super je ten top a ako hovoríš veľmi pekne oživil celý outfitt:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous18:12

      Něhovoooor

      Delete
  4. všek sem nedávno obdivovala na chicnova :3 boží boží boží, hrozně ti to sluší!♥

    ReplyDelete
  5. ten top je krásny! aj tie šortky ♥

    ReplyDelete
  6. Anonymous13:39

    Ty boty už bych vyhodila do popelnice, jsou hrozné :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. taky jsem to už udělala :) po čtyřech dnech Colours už dosloužily a já si taky za ně pořídím krásnou náhradu :)

      Delete
  7. naprosto skvělý ♥

    ReplyDelete
  8. Krasny ! strašně se mi to líbí ! :') hlavě to tričko :)

    ( http://mishelfashionlife.blogspot.cz/ )

    ReplyDelete
  9. To tričko je krásný :)

    ReplyDelete
  10. je božské!!
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. v kombinaci s těma šortkama to vypadá skvělě :)

    http://disisfashun.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  12. Anonymous14:39

    uzasnacko :*****

    ReplyDelete
  13. jako mala jsem mela postavicku z kinder vajicka a ta mela v ruce meloun, strasne se mi libil. ta ruzova se zelenou.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous18:11

      Kdo se ptal?

      Delete
    2. Anonymous14:25

      :-D

      Delete
  14. Bombastický <3

    ReplyDelete
  15. krásne triko !

    ReplyDelete
  16. Super outfit! Ten top se mi líbí! :)

    ReplyDelete
  17. Hrozně by ses hodila na fotomodeling :)

    ReplyDelete
  18. Fun top.
    http://halielandry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Anonymous17:20

    Tohle se ted jako nosí jo??? Není to vubec ženský......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous18:10

      Drž hubu :D

      Delete
    2. já jsem taky poloviční chlap :D
      v pohodě, já to chápu, někdo má ráda elegantní a ženské a někdo bláznivé a pohodlné :)

      Delete
  20. pěkné šortky!!

    ReplyDelete
  21. parádní outfit Peti! :))♥ to tričko je boží :D:))

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  22. na tý první fotce jsi hrozně krásná !! :-)

    ReplyDelete
  23. Kočena !:)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  24. Super šortky , práve som jedla melon :D

    http://mycoctailidea.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  25. uuuu ♥ boží

    ReplyDelete
  26. To tríčo by se mi víc líbilo bez nápisů,ale to je fuk, sluší ti to!A co to je za kecy, že to není ženský.. hodně holek ted v létě nosí šortky.

    ReplyDelete
  27. ved meloniky su mnamkaa!

    ReplyDelete
  28. Bez toho nápisu by se mi to tričko líbilo daleko víc. Každopádně ti moc sluší, já můžu meloun na všechny způsoby ♥

    ReplyDelete
  29. Ten top je naprosto úžasný, taky bych nějaký na tento způsob chtěla, jen jsem ho ještě tady nikde nezahlédla:/

    http://www.verkustkovaspace.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  30. Boží, sluší ti to:))

    ReplyDelete
  31. Super maxi letní triko!

    World By Bella

    ReplyDelete
  32. Pristane ti to :) To tričko vyzerá úžasne :)

    ReplyDelete
  33. Ty vážně nemáš ráda meloun? Tak to jsi snad první člověk, o kterém jsem tohle zjistila. :D Tričko je skvělé. :)

    ReplyDelete
  34. Anonymous09:26

    Ty shortky ti dělají ve předu koule :D Ale jinak super!

    ReplyDelete
  35. tohle je skvělý!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.