Saturday, August 31, 2013

Tell me all the things you wanna do.

 Pro dnešní den další outfit. Konečně na mě vidíte šortky, které jsem si pořídila v Brně asi před měsícem nebo pár týdny. Jsou to jedny z mých nejoblíbenějších a mám je na sobě pořád, ale až teď je vidíte v outfitu, alespoň mám ten pocit. To samé i s košilí, která je ze secondhandu v Brně. Není úplně tak průsvitná, což mi vyhovuje. Nejde totiž přes ni všechno vidět (v mém případě super hlavně když sedím :D). Jinak celý víkend se věnujeme představování pokoje a vymalování, takže jsme včera vyrazili do Ikei kde jsme vybraly několik desítek věcí, ale spíš maličkosti. Když to dobře dopadne uvidíte i room tour.













shorts-tally weijl, shirt-secondhand, top-takko, creepers-sportsdirect

46 comments:

  1. ta košile je super! sluší ti to )

    ReplyDelete
  2. Ta košile je perfektní!! Vypadáš skvěle.

    ReplyDelete
  3. Moc hezký, sluší ti to:) Na ty kraťasy jsem také koukala, bohužel jsem v období kdy mi je velikost 34 malá a 36 velká, haha.

    ReplyDelete
  4. Super outfit, vypadáš skvěle. :)
    a ten culík ti strašně sluší, nos ho častěji :))

    ReplyDelete
  5. šortky skvělé!

    ReplyDelete
  6. Košile i kraťase jsou boží! Jsi nádherná<3

    ReplyDelete
  7. Kraťasy jsou nádherný a košile taky!! :))

    ReplyDelete
  8. krásný outfit ♥♥♥♥♥ sluší ti to :O :)a těším se na room tour :)

    mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. bluzička (košeľa teda) najviac uplne!! krasna

    www.em-petrik.blogspot.sk

    ReplyDelete
  10. ano ano room tour !!: )
    Mě se kupodivu líbí i tyhle creepersky !
    A dneska ti to taky slušelo :P

    ReplyDelete
  11. Veľmi ti pristane ten cop :) tie šortky sú úžasné ;)

    ReplyDelete
  12. Ta košile je skvělá!
    Třikrát ano pro room tour! Snad to vyjde, těším se :)

    ReplyDelete
  13. outfit skvělý !!
    room tour určitě udělej !! :)

    ReplyDelete
  14. Anonymous17:00

    skvelý outfit a dúfam že ten room tour spravíš! :) inak moc sa ti hodí cop :)

    ReplyDelete
  15. No jo, košile <3..
    a room tour by byla super! :3.. a chválím creepersky ^^

    ReplyDelete
  16. Super outfit! A room tour určitě udělej. :)

    ReplyDelete
  17. šortky jsou fajn!

    ReplyDelete
  18. Anonymous18:13

    můžu se zeptat z jakého sekáče v brně je ta halenka?:))))

    ReplyDelete
  19. Super outfit vypadáš opravdu velmi zyjímavě, hlavně na té první fotce, to vypadá jak někde v říši divů :-))

    Zvu tě na AHAISHOPPING.COM giveaway

    ReplyDelete
  20. nádhera Péťo :) Jsi jeden z mála lidí, kterým opravdu sluší rovnátka :))

    ReplyDelete
  21. Pěkný outfit...ale stejně se mi asi nejvíc líbí creepers :))

    ReplyDelete
  22. Moc ti to tu sluší!

    ReplyDelete
  23. Hezké ale ustříhni si tu cedulku :)

    ReplyDelete
  24. ať žijou creepers!

    ReplyDelete
  25. Moc ti to sluší a room tour by byl super! :)

    ReplyDelete
  26. Moc ti to sluší ty botky a kraťasy jsou top :3 a doufám že roomtour bude!♥

    ReplyDelete
  27. Moc ti to sluší ty botky a kraťasy jsou top :3 a doufám že roomtour bude!♥

    ReplyDelete
  28. Moc ti to sluší ty botky a kraťasy jsou top :3 a doufám že roomtour bude!♥

    ReplyDelete
  29. Ta košile je skvělá, přesně takovou hledám už asi tisíc let! A jsi kočka, co si budem povídat :)

    ReplyDelete
  30. krásna kombinácia a veľmi podarené fotky Peti:)

    ReplyDelete
  31. OMG<3 tak to je božííí :OOOOOO Krásná kombinace :O

    ReplyDelete
  32. tie šortky sú krásne :))


    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  33. Super košile :)

    ReplyDelete
  34. Moc ti to sluší :)

    http://brunetteland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Krásná košile!:)

    ReplyDelete
  36. Tenhle utfit je skvělý a hrozně se mi líbí ta košile!:)

    ReplyDelete
  37. Sluší ti to, skvělý outfit :))


    http://fashionbeautycollection.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  38. hrozně ti to sluší a ty kraťasy jsou super.. :)

    ReplyDelete
  39. Hrozně ti to sluší! Celý outfit je dokonalý! Zdraví Hairy bamboo :D

    ReplyDelete
  40. Anonymous14:54

    Jsi hezka holka, ale nelibí se mi na Tobě kratke kratasy nebo sukne....a doporučüji nosit podpadky, opticky nohy prodlužuji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klidně se ti to může nelíbit, ale určitě kvůli tomu nepřestanu nosit sukně a kraťasy, upřímně si nemyslím, že jsem tak tlustá, abych nemohla a doporučit mi to můžeš, ale mě to prostě na podpatcích nebaví :)

      Delete
  41. Anonymous15:01

    Neříkam tlustá, jen by Ti to více slušelo, než zvyrazňovat lytka, vice ženske oblečeni....Rozhodně tím nemyslím nic špatneho....Ale numužu si pomoct, podle mě jsi spiše na mirně zvonove kalhoty..

    ReplyDelete
  42. Anonymous15:19

    Řekla sis nebo uvědomila sis někdy, že by rozhodně nebylo na škodu se sebou něco začít dělat? Myslím začít cvičit, shodit nadbytečná kila a zamyslet se nad tím, zda-li by nebyla vhodná změna jídelníčku? Začít se stravovat zdravěji, omezovat to množství cukrovinek, které spotřebuješ.
    A ke komentáři výše- mírně souhlasím a zároveň také ne. Je jen tvá věc, co nosit budeš a co ne. Pokud miluješ kraťasy a sukně, nevidím jediný důvod, proč bys je nosit neměla. Ale zase musím souhlasit s tím, že například již zmiňované podpadky- ty opravdu nohy opticky prodlouží a zeštíhlí.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nevím co si ty o sobě myslíš. Chápu to, ale nemůžeš mě tady obviňovat já dřu jak pes, opravdu běhám cvičím tancuju několikrát týdně, jím fakt dost zdravě, kupuju si sama a vařím jen věci ze zdravé výživy, jím hodně ovoce, zeleniny, vlákninu, bílkoviny a opravdu se hodně a hodně snažím. Nemůžu za to, že mám takovou postavu jako mám, opravdu. Bohužel jsem ji zdědila a opravdu nejsem ten typ co se přejídá a cpe do sebe hromadu sladkého. Ale samozřejmě to beru, jen je mi to líto, že se sebou něco dělám a vy stále píšete tohle, zamrzí to.

      Delete

thank you so much for your opinion.