Sunday, August 25, 2013

Something what I bought.

Původně jsem si myslela, že si už nemám co dalšího koupit a soustředila jsem se jen na černé džíny, které jsem stále nesehnala. Každopádně mám tu pár věcí, které jsem ještě stihla ulovit ve slevách a dají se nosit i na podzim, což je super. Jen boty mi chybí, jelikož se mi během pobytu rozedřely definitivně loafers, tak jsem sháněla náhradu, ale v srpnu najít nějaké hezké a použitelné za dobrou cenu je asi nadlidský výkon. Takže se počet mých párů bot snížil na neuspokojivé číslo 5. Když jsem viděla rozedřené tenisky a další loafers musela jsem je s těžkým srdcem vyhodit.

 vínové kalhoty- tesco outlet (F&F)
 jak mi Starbucks zachránil život- levné knihy (zaujal mě obal, název i cena)
 arizona triko- new yorker
 modrobílý svetr- pimkie
 šaty do tanečních- tesco outlet (F&F)
 tmavě modrý cardigan- tesco outlet (villa)
 náramek přátelství, náušnice- claire's (byla akce 1 plus 1)
 balzám na vlasy- rossmann, lak na nehty- essence
 černé triko- tesco outlet (forever)
spodní prádlo- F&F

46 comments:

  1. Balzam na blast mam tiež a aj šampon taký a musím povedať že je super :) ostatné veci sú taktiež super a boty skús pozrieť v CCC

    ReplyDelete
  2. Tu knížku mám :)
    Jinak miluju tvůj styl!!! Já teď právě svetry a tak na podzim taky potřebuju a i boty, tak snad něco seženu:-/:-D

    ReplyDelete
  3. vyhazování rozpadlých bot je nejhorší :D pokud mi je nevyhodí mamka potajnu, nejsem schopná vyhodit ani rozpadlé kecky :D :D věci vypadají hezky! :)

    ReplyDelete
  4. Ty svetry a ty šaty<3 Ta knížka vypadá zajímavě:D

    ReplyDelete
  5. Jak mi Starbucks zachránil život je naprosto skvělá knížka! :)

    ReplyDelete
  6. knížka o starbucksu je suprová :)

    ReplyDelete
  7. tá kniha môže byť skvelá,ešte som ju nevidela nikdy
    páčia sa mi aj svetre a náramok :)

    ReplyDelete
  8. tá kniha ma zaujala :) ešte som o nej nepočula, vďaka za tip

    ReplyDelete
  9. Tá kniha má veľmi zaujímavý názov ;)
    Taktiež by sa mi zišli nejaké svetri :) :D, veľmi pekné veci si si poúpila.
    Tiež mi je vždy ľúto vyhodiť nejaké moje obľúbené botky :/ :)

    One way to fashion

    ReplyDelete
  10. skvělé fotky:) nejvíc mě zaujala ta kniha!! :)

    ReplyDelete
  11. Knížka vypadá zajímavě :)a oblečení jsi nakoupila skvěle :-)

    ReplyDelete
  12. krásné věci :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous16:08

    koľko stálo to arizona tričko prosím ťa? a inak čierne džíny zháňam aj ja už dlho ale ešte som žiadne podľa mojich predstáv nenašla :)

    ReplyDelete
  14. nové boty na podzim také potřebuju, přemýšlím o Chelsea :)

    ReplyDelete
  15. super veci, hlavne sveter, šaty a náramok priateľstva :)

    ReplyDelete
  16. ta knížka, wow, chtěla bych ji určitě bude zajímavá :) název je opravdu zajímavý :)
    jinak moc hezké věci :)

    ReplyDelete
  17. pekné kúsky :) máš super štýl :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  18. Krásné věci, zaujala mě hlavně ta kniha, tu bych si strašně chtěla přečíst!

    ReplyDelete
  19. Boží věci :) Tesco outlet v Plzni, že? :)) Když jsem tam byla poprvé, vůbec jsem nic podobného nečekala...nebylo to tehdy tak profláklé a při první návštěvě tam na mě padaly bershka sukně a esprit tílka, ještě si pamatuju to nadšení :D

    ReplyDelete
  20. pekné veci. Najviac sa mi páčia tie svetre :°)

    ReplyDelete
  21. Pěkne sis pokoupila :)

    ReplyDelete
  22. nakúpila si skvelé veci! :) loafers sa mi tiež rozpadli a nikde neviem nájsť nič, čo by mi vyhovovalo :/

    ReplyDelete
  23. Me se rozpadly moje oblibene losfers a zoufale jsem vcera hledala jedny v H&M a stejne jsem nic nenasla :( Krasne veci sis nakoupila. Muzu se zeptat, co znamena to Tesco outlet? To je jako normalne nakoupeno v Tesku, jsk je oddeleni s oblecenim?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Není to uplně stejné, v Plzni je taková část teda patro a tam je plno věcí ve slevách z různých obchodů nejen F&F a tak :)

      Delete
  24. taky sháním černé kalhoty, obyčejné, úzké, dostatečně dlouhé! Buď mají nějaké zbytečné detaily nebo jsou jednodušše předražený :D asi to vzdám :D stejně tak je to i stima botama

    ReplyDelete
  25. asi idem do tesca!
    inak kniha vyzerá super. :)

    www.em-petrik.blogspot.sk

    ReplyDelete
  26. Úplně boží šaty :O můžu se zeptat, kolik stály? :))

    ReplyDelete
  27. Úplně boží šaty :O můžu se zeptat, kolik stály? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. myslím kolem 400kč :)

      Delete
  28. krásné věci, ten svetr z pimkie <333

    ReplyDelete
  29. jee ,tu knížku mi doporučoval kamarád ,musím se po ní podívat!

    ReplyDelete
  30. To mi připomnělo, že tu knížku jsem si jednou chtěla přečíst! :D

    ReplyDelete
  31. krásné věci! Ovšem ta knížka mě vážně zaujala! :O :33

    ReplyDelete
  32. ty náramky jsou fakt pěkné :) a ty barvy všeho a ten svetr jsou fakt užasné.A tu knížku si asi pujdu taky někam sehnat vypadá fakt zajímavě :DD

    http://mishelfashionlife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  33. hezké věic :) A ta knižka vypadá zajímavě :)

    ReplyDelete
  34. Tu knihu jsem také četla a je to jedna z těch, co člověka trochu naučí pokoře. Líbila se mi.

    ReplyDelete
  35. Modrý svetr je boží a knížku zkusím:3:-)

    ReplyDelete
  36. Povedený nákup, těším se na outfity. :)

    ReplyDelete
  37. Krásné věci jsi pořídila :) Musím si sehnat nějaký nový svetr, když to tak vidím :D

    ReplyDelete
  38. arizona tričko vyzera dobre, asi skočím do new yorkera.

    ReplyDelete
  39. úžasné věci :) Hlavně ty svetry.
    V claire's jsem si taky nakoupila doplňnky, když tam byli ty akce.
    Knížka vypadá lákavě :)

    ReplyDelete
  40. krásné oblečení :)

    ReplyDelete
  41. na to "Arizona" triko jsem v NY také koukala :)

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.