Thursday, August 29, 2013

Sail with me into the dark.

Článek zase píšu dopředu, jelikož nevím v kolik se vrátím z práce. Poslední tři dny prázdnin, bez víkendu, využiju k tomu abych si ještě něco přivydělala. Až na brzké vstávání je to super, každopádně cvičím na další týden kdy budu muset vyrazit vstříc vzdělání. Všechno by se zdálo fajn až na to, že v pondělí máme na sedm a to mě v každém případě zabije, teda alespoň v zimě když mi dělá problém vstát na osm a udržovat nějakou tu pozornost. V postu jsou fotky z předchozích dnů a týdne v Plzni. Bohužel jsem toho tam moc nepofotila, protože většinu času jsem zápolila s foťákem.
 Peťa narovno

 ijustloveit, tripek do Zlína
 cuketa s bylinkama a špaldové nudle
 připomínají mi ty dětské časy
 outfit do Zlína
 běhám v bráchové bundě
 za 48 je strašně fajn!
 vínové ponožky za 12
 z Plzně
 každé ráno, tohle povlečení miluju
 odpoledne nad knížkou s nejlepším co se dá ke čtení jíst/billa
 jdu se válet do trávy
jinak si připadám úplně normálně
 city outfit
 froop je uplně super
 banánové latte bez kofeinu, poslední den v ráji
 cestujeme z Olomouce, úlovek dne!
cestujeme po třetím přestupu konečně domů

61 comments:

  1. Bože ta lotusková pomazánka mě jednou zabije :D. Hrozně jí miluju s jablky:)

    ReplyDelete
  2. hrozne ti to svedči na tej prvej fotke :)

    ReplyDelete
  3. na první fotce ti to strašně sluší :)

    ReplyDelete
  4. Ten batoh chci taky! :( Všude ti to mega moc sluší :) ..Zdá se mi to, nebo jsem jediný blogger mužského pohlaví, co ti to tady chválí? :D

    ReplyDelete
  5. Krásná fotka jak jsi na té houpačce :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. tiež sa pridávam , na prvej fotke ti to moc pasuje! :) a všetky fotky sú ako inak super :)

    ReplyDelete
  7. Všude ti to strašně sluší! Tu "lotusovou" pomazánku musím ochutnat, vypadá to dobře :)

    ReplyDelete
  8. krásne fotky,vlasy máš dokonalé aj vyžehlené :) inak tú arizonu niekedy chcem ochutnať,nedávno som mala tú s medom a nič moc,tak chcem skúsiť nejakú inú,len škoda že tu nemáme sklenené flašky

    ReplyDelete
  9. na tej prvej fotke si nádherná úplne

    ReplyDelete
  10. Top z gatu mám taky, je super:) ta první fotka je dokonalá!

    ReplyDelete
  11. Ty rovné vlasy ti moc sluší, taky bych si je ráda žehlila, ale raději už ne nechci je mít zase tak zničené jako kdysi:/

    ReplyDelete
  12. jee, to jsou super fotky :-)

    ReplyDelete
  13. krásné fotky :)) ty rovné vlasy ti strašně sluší :)

    mishellife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. to jsou fakt moc povedené fotky, a ten batoh je stejně nejlepší :)

    ReplyDelete
  15. Krásný fotky Péťo :-)) Tu lotusovou pomazánku jsem nikdy neměla, děkuju za tip, miluju ty sušenky! :-D Ta fotka na houpačce je skvělá :) a ty bonbóny mi taky připomínají dětství, milovala jsem je :-))

    http://fashionbeautycollection.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. outfity skvělé a první fotka úplně nejkrásnější!!
    Ady.

    ReplyDelete
  17. Miluju Arizonu!

    ReplyDelete
  18. Až budeš starší, bude z tebe krásná kočka. Zatím jsi kotě :)

    ReplyDelete
  19. ten outfit do Zlína je úplně dokonalý! :O teď lituju, že jsem si nekoupila takovou tu věc, víš co myslím, tu spodní vrstvu, ten top, či co to je :D přemýšlela jsem pořád, jak bych to nosila, a vzhledem k tomu, že moje postava není úplně vyhovující, tak jsem to tam nechala.. nenapadlo mě, vzít si to takhle pod něco volného, ale to je moje blbost, no :(
    a jinak, měla jsi asi hodně cestovací prázdniny, jak vidím.. když se podívám na tvůj Instagram tak to je Ostrava, Praha, Olomouc, Zlín, Plzeň.. ty se máš, já byla skoro pořád jen doma :( :D

    ReplyDelete
  20. Strašně moc ti to sluší <3 <3 Zvu tě na AHAISHOPPING.COM GIVEAWAY

    ReplyDelete
  21. Na první fotce ti to šíleně sluší, jinak můžu se zeptat, kde jsi sehnala Arizona tea? Já ho zatím viděla jen v Praze v Butlers :) Jinak moc se mi líbí fotka outfitu do Zlína a ta na houpačce, je tak nějak... prázdninová, no, taková pohodovka :)

    ReplyDelete
  22. rovný vlasy ti strašně slušej!

    ReplyDelete
  23. ta první fotka!!!<3

    ReplyDelete
  24. Úplně ti rozumím s tím ranním vstávání a prázdninovou brigádou. Mám to na chlup stejně :D
    Máš moc fajn blog :)
    http://brunetteland.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  25. super fotečky...

    ReplyDelete
  26. moc ti to pristane s rovnými vlasmi

    ReplyDelete
  27. jů krásný fotky :) tan batoh nakonci je super :D

    ReplyDelete
  28. Ty vlasy zbožnuju ,vážně ti to takhle moc sluší:-)

    ReplyDelete
  29. Anonymous18:09

    tie vlasy máš skvelé! ešte lepšie ako vlnité :)

    ReplyDelete
  30. Péť fantastický random!! Hrozně moc se mi líbí ponožková fotka na růžovém koberci...je úplně och nádherná!!
    A když vidím ty ovocné bonbonky, taky se mi vybavuje dětství...ještě se dělaly ve tvaru srdíček, pamatuješ si na ně taky? :)
    A crosscafový kelímek na houpačce je jistě z Plzně,že? :*

    ReplyDelete
  31. s rovnyma vlasama vypadáš úplně suprově!!!!!:))

    ReplyDelete
  32. ta fotka s tímhle popiskem "jinak si připadám úplně normálně" je úplně nejlepší!! <33

    ReplyDelete
  33. Rovné vlasy ti úplně sluší! Jaké bylo to banánové latte bez kofeinu? :)
    GIVEAWAY WITH AHAISHOPPING.COM

    ReplyDelete
  34. Outfit do Zlína se mi líbí moc! A ty rovný vlasy ti fakt slušej, wooow!

    ReplyDelete
  35. Peeeto,vypadas jak mdoelka s tema vyzehlenyma vlasama, nepoznala bych tě :)

    ReplyDelete
  36. Peťa narovno mi vyrazila dech ! Bože ty si nádherná :-O

    ReplyDelete
  37. Anonymous21:09

    Takhle ty vlasy nos pořád! Je to supr! :)))

    ReplyDelete
  38. Nádherný fotky!
    A Péťa narovno je vážně kočka (ale to je i Péťa nakudrnato ;)) :)

    ReplyDelete
  39. Skvělé fotky!!! :)

    ReplyDelete
  40. ej..ten ruksak by som brala :)

    ReplyDelete
  41. Úžasné fotky! S rovnými vlasy bych tě skoro nepoznala! Moc ti to sluší :) Já mám nultou hodinu (tedy také na 7) ve čtvrtek a to ještě ke všemu tělocvik!

    ReplyDelete
  42. Ta černobílá fotka na houpačce :33 a baťůžeek :33

    ReplyDelete
  43. panejo peťa narovno je úžasná ! ostatně tak jako zbytek fotek

    ReplyDelete
  44. hezké fotky, na té první ti to strašně moc sluší :))

    ReplyDelete
  45. Krásné fotky :)

    ReplyDelete
  46. Krásné fotky,ty rovné vlasy ti moc sluší:)

    ReplyDelete
  47. Anonymous19:09

    Cvičíš něco? :) a jinak ty rovné vlásky ti neskutečně sluší :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kromě tance nic :) děkuju <3

      Delete
  48. Wau tak rovné vlasy ti naozaj neskutočne pristanú ;)
    A všetky fotky sú úžasnéé ! :)

    ReplyDelete
  49. bezva fotky.. všechny.. ale ta první :O jsi náádherná! :))♥ kdepak je ve zlíně k sehnání to pitíčko? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. nahoře v posledním patře ve zlatém jablku :)

      Delete
  50. Supr fotkyy, na te prvni ti to strasne slusi!!

    ReplyDelete
  51. Pekné fotky :) to tričko old times mám tiež v modrej :)

    ReplyDelete
  52. Péta narovno se mi mooc líbí a outfity super!

    ReplyDelete
  53. Mnám, tutti frutti jsou nejvíc boží bombony! A na te první fotce jsi nádherná:)

    ReplyDelete
  54. Anonymous12:15

    rovne vlasky ti svedcia! nos tak castejsie :)

    ReplyDelete
  55. na te prvni fotce!!! mega kocka, cumim! jinak super fotky :) lotusova pomazanka je moje zhouba :D

    ReplyDelete
  56. Peťul, neuvěřitelně Ti ty rovné vlasy sluší :)

    ReplyDelete
  57. Anonymous15:10

    první fotka krásná !!!!!

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.