Thursday, August 15, 2013

Random moments.

Na články teď moc nemám čas ani náladu, jelikož jsem si konečně sehnala práci. Sice je to docela pozdě, ale předtím jsem byla docela dost vytížená a teď mám volné prázdniny, tak si ráda přivydělám. Do práce jdu sice odpoledne, ale tím, že se tam docela nadřu, tak dopoledne jen ležím a relaxuju. Abych předešla otázkám, tak pracuju v úklidové firmě, takže to snad dokážete pochopit. Budu se snažit, ještě něco nastavit na sobotu, jelikož už v pátek jedu na celý víkend za Sárkou a Helčou. Tak doufám, že si to pořádně užijem. Už jsem je tak dlouho neviděla a strašně se těším!
 Peťa na luhačovské přehradě


 přehrada, každodenní záležitost
 Czech shooting team!
 přehradování 
 koupila jsem si kilo musli ve zdravé výživě
 a mám nový kryt od bráchy k svátku
 říkáme tomu kuskusoto s robi masem
 podruhé úsměv
 přešitá skater skirt
 balzámek od Aničky <3
 americké jello
 ledové kafe
 domácí vafle s čokoládou a jogurtem
 všechno co potřebuju k životu v horkých dnech- rýžové nudle, zakysané smetana, kukuřice, tuňák
 love, love, love
 micáček se "sprchoval"
 jedna z nejlepších věcí z candy store
 oběd v Brně
 salátujem v obýváku
 vanilková a králičí obal na iphone 4S (jak řekla Erka: to není na ně, ale my to na ně stejně natahujem <3)
zahojeno, konečně (fotka asi před týdnem)

48 comments:

  1. Ty fotky jídla jsou božský ,máš nádherný ůsměv!:-)

    ReplyDelete
  2. skvele fotky :))

    ReplyDelete
  3. tvoje randomy sú proste super! :)

    ReplyDelete
  4. na tej prvej si uplne ňuňuuu :))

    ReplyDelete
  5. Anonymous19:25

    aký máš mobil ? a ten kryt ti ide aj na tvoj mobil ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám xperii E, ano ten na iphone sedí, jen jsem tam vyřízla otvor na foťák :D jinak ten bílý už je na můj :)

      Delete
    2. a nevíš prosimte kde ti ten bílý kryt brácha koupil ? :)

      Delete
    3. myslím, že někde na aukru, ale nevím to přesně :)

      Delete
    4. aj ja chcem dostávať darčeky od brata :D :)

      Delete
  6. Ty mi děláš chutě,ledová káva, salátování, vafle, kuskusoto ♥ A ten králíček je rozkošnýý.. Jinak moc ti to sluší a vytížení chápu. A ta sukně se povedla.

    ReplyDelete
  7. ty vafle wow vypadají dost dobře :) jinak fajn článek a skvělé fotky :)
    a ta poslední, jauvajs to muselo pořádně bolet

    ReplyDelete
  8. haha úplne skvelé fotky, tá prvá ma dostala! ;DD

    ReplyDelete
  9. Anonymous19:46

    Co jsi dělala? :OO ta noha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu už mám podřenou třetí týden, spadla jsem na betonu a mám tam teď asi 20cm jizvu :)

      Delete
  10. krásne fotky! :) to jedloo♥
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  11. Anonymous20:04

    mi neříkej že jsi jen zakopla...to by jsi neměla takle dodřený

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous20:33

      Nezakopla, spadla na longboardu

      Delete
    2. a vy všechno víte nejlíp, napsala jsem spadla a to neznamená, že to je zakopla a není to vaše starost když už :)

      Delete
  12. nejlepší je fotka osprchovaného králíka!

    ReplyDelete
  13. krásny random,zajačik je strašne roztomilý <3 a s krytom super nápad! :D

    ReplyDelete
  14. Jeee ty vafle a ledová káva! :)

    ReplyDelete
  15. Super fotky! A s tou prací tě plně chápu, taky chodím domů v polospánku, člověk by neřek, jak je peří záludná věc :D

    ReplyDelete
  16. Krásné fotky, mňam ty vafle!♥ :)

    ReplyDelete
  17. Sabís20:45

    Ahoj, miluji Tvé Randomy, máš fakt super fotky. :) Také jsem se chtěla zeptat, proč jsi koupala svého králíčka. Ušáci se totiž nesmějí koupat. Nechci Tě nějak poučovat a být otravná, já jen že mám taky jednoho doma a dozvěděla jsem se to v době, kdy už měl pár "koupaček" za sebou. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. v pohodě, já jsem ho nekoupala :)
      my jsme ho jen polili skleničkou vody po zádech když byly velké horka, on nám taky dost špatně přežíval tak jsme ho ochladili a já si myslím, že to není tak strašné :)

      Delete
    2. Sabís10:37

      Tak to joooo :) Mimochodem, je moc krásný. :)

      Delete
  18. Super fotky! Miluju tyhle posty! :) ♥

    ReplyDelete
  19. Super random, krasne fotis. ;)

    ReplyDelete
  20. Skvělá fotky!:)

    ReplyDelete
  21. Krásne fotky :)

    http://fashiondiarybybetka.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  22. Fotky jedál sú najlepšie ! :D vždy by som si vššetko z toho hneď dala .. Jejda tá noha :O, Budeš mať veľkú pamiatku :D

    ReplyDelete
  23. První fotka je nejvíc,úplně mi připomíná koupání na chatě :)

    ReplyDelete
  24. tyhle články já miluju !!! a sládkova limonáda je skvělá !!! ♥

    ReplyDelete
  25. skvělé random fotky, hlavně tedy to jídlo vypadá úžasně :)
    úplně chápu, že kvůli práci nemáš náladu na blog, mám to tak taky ... :D

    ReplyDelete
  26. To si děláš srandu ? Já na Luhačovské přehradě byla nedávno , zrovna jsem tam byla když vytahovali utopence , byla tam nova atd ... :D Hroznej zážitek ... :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak máme to nejblíž a na veřejný koupaliště s mýma spolužákama fakt nemám náladu, skoro nikdy :D mě to nevadí, to tak bývá vždycky :)

      Delete
    2. Však jo je to tam fajn , já to blbě formulovala , myslela jsem tím " to si děláš srandu" že je škoda že jsem tě nepotkala na živo ! ;))

      Delete
  27. Ahoj, na mem blogu je Giveaway o MaryKay best-seller rasenku Ultimate Black. Staci splnit 3 zakladni jednoduche body a rasenka muze byt tva. Nenech si to ujit :)

    www.wooklook.blogspot.com

    Jinak parádní fotky, určo začínám followovat..:)

    ReplyDelete
  28. Krásný fotky! hlavně ta skater skirt je boží :D :)

    ReplyDelete
  29. Ta první ♥ A Sládkova limo je super, že? My už ji máme v práci snad měsíc a teprve ted se začala objevovat v ocbhodech, hehe :D

    ReplyDelete
  30. Ty vafle! Že já si vždycky nejvíc všímám těch dobrot! :D Užijte si to ;)

    ReplyDelete
  31. To jídlo! Dostala jsem chuť na musli! :D

    ReplyDelete
  32. aaah, uděláš mi taky jednu ledovou kávu? a pošleš poštou? ta tvoje vypadá výborně! :O ♥

    ReplyDelete
  33. krásné fotky :) a ta sukně je boží ! :)

    http://mishelfashionlife.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  34. Co ten kráter v tvé noze? :)Jinak moc pěkné fotečky :)

    ReplyDelete
  35. Tvoje randomy jsou prostě nejlepší!!

    ReplyDelete
  36. Skvělé fotky!:)
    http://verkustkovaspace.blogspot.cz/

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.