Saturday, August 3, 2013

Ranch Nevada 2013.

Tak jsem se vám vrátila, celá živá a celá vaše. Mám pro vás několik fotek z tábora za které děkuju Terezce <3, která nejvíc fotila, já jsem na to byla asi až moc líná. Byl to týden plný radosti, smíchu a koní. Vyjížďky plné zpívání, klusání, cválání mi budou chybět snad nejvíc. Raní služby, krmení, čistění. Vlastně pořád cítím tu vůni sena, slámy a koní. Plavení, které bylo hektické a splašení. Stezka odvahy a pro mě i stezka "jakconejrychlejivypotřebovatcelouslovnízásobusprostýchslov". Upřímně můžu napsat, že jsem odjížděla s pocitem, který říká jedině tolik asi polovina mě tam zůstala. Část ve stáji, část ve 13, část u stolu a část na koni.























43 comments:

  1. Anonymous18:43

    Ty sis nechala přebarvit vlasy na blond?:O Ale hezký účes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to nevím co vidíš, ale to poslední je koňský zadek :D

      Delete
    2. Anonymous19:24

      :DDDDDDD

      Delete
    3. Anonymous20:14

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      v tomto momente som zomrela :DDD

      Delete
    4. jsem ráda, že se upřímně bavíte :D

      Delete
    5. :DD ale hezký účes :D

      Delete
    6. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Delete
    7. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Delete
    8. Anonymous21:12

      Byla to sranda :D Ale jsem ráda, že jsem pobavila!:D

      Delete
    9. "Ty sis nechala přebarvit vlasy na blond?:O Ale hezký účes :)" jestli myslíš tohle, tak to moc jako sranda nevyznělo, spíš jako normální otázka, tak se omlouvám, ale asi nejsem jediná komu to tak vyznělo :)

      Delete
    10. Ne jediná nejsi. Mně to taky tak vyznělo. Moc jsem to nepochopila .. -.- :D

      Delete
  2. Krásné fotky:)

    ReplyDelete
  3. Tábor u koní ti závidím! Pěkné fotky :-)

    ReplyDelete
  4. Krásne fotky,hlavne tá kde robíš niečo na mobile sa podarila :))

    ReplyDelete
  5. nádherné fotkyy :°)

    ReplyDelete
  6. skvělé fotky!! ségra taky miluje koně:)

    ReplyDelete
  7. pekné fotky a ten prvý komentár ma dostal :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    ReplyDelete
  8. Ako vždy.. nádherné fotky :3

    ReplyDelete
  9. nádherný fotky!

    ReplyDelete
  10. ta vysmátá fotka je uplně perfektní ! :)

    ReplyDelete
  11. Skvělé fotky!!! :)

    ReplyDelete
  12. Super fotky, muselo to být bezva :)

    ReplyDelete
  13. Ten obal na mobil je úžasný :-))




    http://www.fashionbeautycollection.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. Krasny fotky a to jidlo na nich!

    ReplyDelete
  15. muselo to tam být fakt úžasný :)

    ReplyDelete
  16. Supr fotky. Ten čuník:D:)

    ReplyDelete
  17. Anonymous09:35

    Kde se odehrává tento tábor??
    a to jsi byla jako účastnice? :)
    není ten krémový koník Špagetka?
    V.

    ReplyDelete
    Replies
    1. na Smraďavce jsme byly na Nevadě a žádný takový tam není :)

      Delete
    2. Anonymous13:06

      Spagetku si pamatuji ja, ale teda byla jsem tam aspon pred 9 lety..

      Delete
    3. Anonymous19:05

      Joo, ja tam byla před 12 lety...a byla tam špagetka..a byla taková menší a krémová :)
      a taky to byla smraďavka
      V.

      Delete
  18. ta poslední je nej!! :)

    ReplyDelete
  19. jéjej, hned bych jela na koníkový tábor :) bohužel už jsem moc veliká a mám doma svoje koníky, tak už to není taková radost "jako za mlada" ...


    Dík za návštěvu, Cherry and Luck

    ReplyDelete
  20. miluju tohle koňácký prostředí :) teď mě vážně mrzí, že už nejezdím :/

    ReplyDelete
  21. Jak se směješ je bomba fotka ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  22. Ty sa tak zlato smeješ :) Krásne fotky :)

    ReplyDelete
  23. Moc pěkné, králičí obal na mobil mě vážně pobavil :-D

    ReplyDelete
  24. Taky jsem milovník koní, ale totální :-)
    Pěkné fotky jinak:-)
    Caatherine

    ReplyDelete

thank you so much for your opinion.